Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette går unna gunnarJubler for over 1000 innlegg postet på terminforumet, ergo er vi unnagjort 1/5 av veien mot skjult forum![]()
morgenshowet = stå opp med barna, påkledning, frokost, bekledning og levering her og der.
Har du!? Gratulerer!Jubler for å ha sett et bittelite hjerte slå!![]()
![]()
Skikkelig misunnelig nå.Har du!? Gratulerer!Skikkelig misunnelig nå.

Hjelper mye på angsten!!Så deilig! Håper jeg også får trent igjen i morgen. Gjør så godt for kropp og hode. Følte du deg noe bedre underveis eller etterpå?Happy for at jeg kom meg på trening i dag ogsåveldig kvalm, men det var fint å se folk igjen
![]()
Veldig fint for det sosiale. Følte meg ikke så verst underveis, tror kanskje også fordi jeg blir litt distrahert for kvalmen, men mot slutten var kvalmen mer intens, så da dro jeg hjem. Tør ikke å ta i eller ta meg ut, da merker jeg forverring. Men hadde jo vært der lenge da, så jeg fikk gjort det jeg orketSå deilig! Håper jeg også får trent igjen i morgen. Gjør så godt for kropp og hode. Følte du deg noe bedre underveis eller etterpå?

SkjønnerVeldig fint for det sosiale. Følte meg ikke så verst underveis, tror kanskje også fordi jeg blir litt distrahert for kvalmen, men mot slutten var kvalmen mer intens, så da dro jeg hjem. Tør ikke å ta i eller ta meg ut, da merker jeg forverring. Men hadde jo vært der lenge da, så jeg fikk gjort det jeg orket![]()
Jaa, tror også det. Er veldig spent på formen i neste uke, de andre svangerskapene er det i uke 7-8 at jeg blir skikkelig dårlig, så det er mulig det blir en litt ufrivillig pause framoverSkjønnerDa er det viktig å lytte til kroppen og ikke pushe seg for mye. Bedre å spare litt på kreftene så en orker å komme tilbake.
tenker at alt jeg orker er en win, så får jeg være fornøyd med det
var det du som trente styrke?Ja, samme her. Hååper sånn at formen holder seg, men tviler sterktJaa, tror også det. Er veldig spent på formen i neste uke, de andre svangerskapene er det i uke 7-8 at jeg blir skikkelig dårlig, så det er mulig det blir en litt ufrivillig pause framovertenker at alt jeg orker er en win, så får jeg være fornøyd med det
var det du som trente styrke?
jeg driver med CrossFit
kjenner formen er verre i dag, egentlig blitt det litt og litt denne uken. Så spørs om det blir noe i morgen
Ja, samme her. Hååper sånn at formen holder seg, men tviler sterktjeg driver med CrossFit
veldig krevende trening, så her må jeg bare holde igjen for å ikke kjøre meg selv i grava
kjenner formen er verre i dag, egentlig blitt det litt og litt denne uken. Så spørs om det blir noe i morgen
![]()
Ja, den har begynt å komme nå, men foreløpig er trøttheten verst. Får fort vondt i kroppen om jeg gjør for mye (trenger ikke være mye en gang).Sliter du med kvalmen?![]()
Ja, den har begynt å komme nå, men foreløpig er trøttheten verst. Får fort vondt i kroppen om jeg gjør for mye (trenger ikke være mye en gang).
man blir sliten og trøttheten er overveldende til tider. Og man blir ekstra trøtt av xonvea ogsåJa, det skjønner jeg du gjør. Har du hatt det med alle? Jeg har ikke blitt så dårlig før at jeg må kaste opp. Har tatt postfen forrige gang, ikke hatt bruk for det enda da det kommer kun i bøgler.Uff, kvalmen er jævlig. Gruer meg sånn til hyperemesis setter innman blir sliten og trøttheten er overveldende til tider. Og man blir ekstra trøtt av xonvea også
bruker du det?
Ja, det kan være veldig heftig. Du får bare tilpasse etter beste evne. Du kan jo se om du orker å ta turn og telle det som en win selv om det kanskje ikke blir så mye trening som du håper?Ja, samme her. Hååper sånn at formen holder seg, men tviler sterktjeg driver med CrossFit
veldig krevende trening, så her må jeg bare holde igjen for å ikke kjøre meg selv i grava
![]()

Ja, må bare bestemme meg for å ta turen så ta det derfraJa, det kan være veldig heftig. Du får bare tilpasse etter beste evne. Du kan jo se om du orker å ta turn og telle det som en win selv om det kanskje ikke blir så mye trening som du håper?
Tenk at det finnes kvinner som er langt på vei gravide før de finner ut av det i det hele tatt![]()
Misunner dem som ikke vet at de er gravide før det har gått en stund. Det er noen lange 9 måneder når man vet det fra dag 1 omtrent