Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NEI NÅ GRINER EG AV GLEDE!! Dette har vært cravingen min og safefood fra før jeg ble gravid. Skal kjøpe i morgenDenne kan man spise som gravid! Vis vedlegget 430877

Hvordan smaker den salamien i forhold til f.eks gullsalami? Den er jo så god.. likte dere den andre?
Det var den beste nyheten eg har hørt på lenge! Hvilken butikk selges den i?Denne kan man spise som gravid! Vis vedlegget 430877
De fleste tror jeg.Det var den beste nyheten eg har hørt på lenge! Hvilken butikk selges den i?
Min go-to er hjemmelaget smoothie, havregrøt med chiafrø og eggeplomme toppet med frukt, nøtter og frø, epler dyppet i peanøttsmør, alt med egg. Oliven, manchego! Gulrotstaver med hummus. Spiser all type salami de første to dagene etter at pakken er åpnet.Heia råvarebasert kostholdOm du vil spise best for både deg og lille så fokuser på råvarer og begrens ultraprossesert så godt som muligMin go-to er hjemmelaget smoothie, havregrøt med chiafrø og eggeplomme toppet med frukt, nøtter og frø, epler dyppet i peanøttsmør, alt med egg. Oliven, manchego! Gulrotstaver med hummus. Spiser all type salami de første to dagene etter at pakken er åpnet.
Åå, dette ble jeg nysgjerrig på!!Om du vil spise best for både deg og lille så fokuser på råvarer og begrens ultraprossesert så godt som muligMin go-to er hjemmelaget smoothie, havregrøt med chiafrø og eggeplomme toppet med frukt, nøtter og frø, epler dyppet i peanøttsmør, alt med egg. Oliven, manchego! Gulrotstaver med hummus. Spiser all type salami de første to dagene etter at pakken er åpnet.
Craver, i likhet med mine andre svangerskap, salami og spekemat noe voldsomt! Har bare sett på de typiske sidene som fraråder og ikke tenkt mer over det, men skulle gjerne lært mer og ta et informert valg, har du noen gode sider?Har ikke noen gode sider, men bakterier utvikler seg ofte i kontakt med luft og over tid. Så det er er valg jeg har tatt. Vil ikke spise den til Grilstad som er trygg for gravide fordi ingredienslisten er langt som et vondt år. Men det er et personlig valgÅå, dette ble jeg nysgjerrig på!!Craver, i likhet med mine andre svangerskap, salami og spekemat noe voldsomt! Har bare sett på de typiske sidene som fraråder og ikke tenkt mer over det, men skulle gjerne lært mer og ta et informert valg, har du noen gode sider?
![]()
Ah ok, takkHar ikke noen gode sider, men bakterier utvikler seg ofte i kontakt med luft og over tid. Så det er er valg jeg har tatt. Vil ikke spise den til Grilstad som er trygg for gravide fordi ingredienslisten er langt som et vondt år. Men det er et personlig valg![]()

Har ikke noen gode sider, men bakterier utvikler seg ofte i kontakt med luft og over tid. Så det er er valg jeg har tatt. Vil ikke spise den til Grilstad som er trygg for gravide fordi ingredienslisten er langt som et vondt år. Men det er et personlig valg![]()
Siden vi ofte bestiller fra Oda og de ikke har metervare så bruker vi ofte Dansk Grov Leverpostei. En av de bedreEr også opptatt av dette med ingendienslister, råvarer osv. Men er ikkje alltid like god på å sjekke bak, har ikkje tenkt over at lista er lang på den. Takk for info ! Ka tenker dere om leverpostei til barn? Den syns eg er vanskelig da eg ikkje finner metervare sin her, alle som er i butikkene her har lange lister ….

Men går jo helt fint å spise den en gang i blantAh ok, takkhehe, ja den er det mye rart i
![]()
Takk for tips ! Den fins heller ikkje her på bygda ! Eg må undersøke litt meirSiden vi ofte bestiller fra Oda og de ikke har metervare så bruker vi ofte Dansk Grov Leverpostei. En av de bedreMan kommer fort inn i rutiner på hva som funker, men synd det ikke er noen bedre merkeordning så man slapp å være detektiv
![]()