Symptomtråd

Hei! Når kom kvalmen deres? Er 6+3 idag å er fremdeles ikke kvalm. Kan være litt uggen av og til. Vekslet mellom glovarm/kald, sover ekstremt dårlig, ømme pupper og nippler, thats it. Og ja, veldig hormonell… er så redd fordi jeg har så lite symtomer :arghh: Plis si at noen ande signer denne?
Ble brått tydelig kvalm i går, da var jeg 6+5 :) Ellers ganske likt som deg

Ble brått tydelig kvalm i går, da var jeg 6+5 :) Ellers ganske likt som deg
Betryggende å høre♥️ husker jeg ble tidlig kvalm med de to første… husker bare ikke helt når, for det første veldig lenge siden, 2011 og 2014, å de var ikke planlagt. Nå når alt er planlagt å vi brukte lang tid på å bli gravide pga pcos er jeg redd for absolutt alt :facepalm:

Hei! Når kom kvalmen deres? Er 6+3 idag å er fremdeles ikke kvalm. Kan være litt uggen av og til. Vekslet mellom glovarm/kald, sover ekstremt dårlig, ømme pupper og nippler, thats it. Og ja, veldig hormonell… er så redd fordi jeg har så lite symtomer :arghh: Plis si at noen ande signer denne?

Hugs at alle blir ikkje kvalm :Heartred

7+0. I dag kastet jeg opp for første gang. Kommer til å begynne med kvalmestillende i kveld :dead:

Blæ det er så pyton! Eg kasta opp i 9 mnd med førstemann, nå takket være xoneva trur eg at eg sleppe oppkast helt :D ikkje bli psyka om kvalmen din er der i morra tidlig og litt utover, min slapp ikkje taket før 11/12 ish dagen etter.

Er fremdeles småuggen innimellom, men siden det er så lite går eg bare på laveste dose. Blir spennende å se ka som hjelper på deg :Heartred

Blæ det er så pyton! Eg kasta opp i 9 mnd med førstemann, nå takket være xoneva trur eg at eg sleppe oppkast helt :D ikkje bli psyka om kvalmen din er der i morra tidlig og litt utover, min slapp ikkje taket før 11/12 ish dagen etter.

Er fremdeles småuggen innimellom, men siden det er så lite går eg bare på laveste dose. Blir spennende å se ka som hjelper på deg :Heartred
Så godt å høre at det funker for deg. Jeg er veldig spent selv. Hatt HG de tre tidligere svangerskapene mine og kastet opp til fødsel :angelic: Det var likevel et håp å slippe unna denne gangen. Men xoneva har jeg aldri prøvd før, og jeg gleder meg til å prøve

Når på kvelden tok du tablettene hvis du var kvalm til 11/12 dagen etter? :angelic: Tenkte å ta de nå og legge meg for dagen. Er så trøtt også :facepalm:

I dag, jeg er rundt 6-7 uker på vei -usikker termin.. trodde jeg skulle slippe men i dag har det vært uutholdelig :arghh:

Jeg er 7+4 har har heller ikke veldig mye symptomer. Formen føles fin, utenom mye oppvåkning fordi jeg må på toalettet. Ømme bryster som plutselig ble redusert i dag, men har de siste dagene opplevd mer kvalme mot spesielle lukter som grease lukt (gatekjøkken osv) ser egentlig på det som bare positivt å slippe masse symptomer såpass tidlig

Jeg har ingen ømme bryster overhodet. Husker dem var helt forferdelig vonde de første ukene med L. Sluttet å amme i romjulen og dem har gått igjennom litt :bag: Noen som har opplevd det samme? Jeg er veldig kvalm og trøtt, så ikke beskymret :Heartred

Første gang jeg er gravid. Har vært så kvalm og kastet opp en del over lengre tid nå og helt utmattet. Men i dag har jeg bare vært mini kvalm og følt på overskudd. Jeg er redd det er noe galt, men rekner med dette kan variere litt? Har prøvd å nyte denne dagen og rekner med jeg våkner til kvalme hele dagen igjen i morgen.

Jeg har ingen ømme bryster overhodet. Husker dem var helt forferdelig vonde de første ukene med L. Sluttet å amme i romjulen og dem har gått igjennom litt :bag: Noen som har opplevd det samme? Jeg er veldig kvalm og trøtt, så ikke beskymret :Heartred
Kjenner ingenting i brystene selv! Og ammer 2åringen enda.. men er sykt trøtt og tisser mye så heller ikke bekymret. Sjeleglad for at kvalmen ikke har kommet enda, og håper den ikke kommer i det hele tatt!

Første gang jeg er gravid. Har vært så kvalm og kastet opp en del over lengre tid nå og helt utmattet. Men i dag har jeg bare vært mini kvalm og følt på overskudd. Jeg er redd det er noe galt, men rekner med dette kan variere litt? Har prøvd å nyte denne dagen og rekner med jeg våkner til kvalme hele dagen igjen i morgen.
Har du prøvd Xonvea mot kvalmen? Ja kvalmen kan komme og gå, og veldig mange er ikke kvalme. Kvalme er ikke et nødvendig tegn på et godt svangerskap husk!
Jeg håper jeg slepper helt unna kvalmen, den var så brutal forrige svangerskap at jeg på det verste nesten vurderte å ta abort.:sick006:sad010

Har du prøvd Xonvea mot kvalmen? Ja kvalmen kan komme og gå, og veldig mange er ikke kvalme. Kvalme er ikke et nødvendig tegn på et godt svangerskap husk!
Jeg håper jeg slepper helt unna kvalmen, den var så brutal forrige svangerskap at jeg på det verste nesten vurderte å ta abort.:sick006:sad010
Ja jeg har prøvd xonvea men jeg ble så utmattet at jeg ikke kunne klare meg selv og helt surrete så det må utgå. Kvalmen er tilbake nå. Jeg er glad for den dagen jeg fikk. Huff ja det er brutalt:crybaby2

Begynte å bli kvalm rundt 5+1, men bare når jeg ikke hadde spist på flere timer, men nå i helgen, spesielt siden igår 5+5 så har jeg vært kvalm fra jeg har stått opp, så da var det bare å spise med en gang :dead:

Når på kvelden tok du tablettene hvis du var kvalm til 11/12 dagen etter? :angelic: Tenkte å ta de nå og legge meg for dagen. Er så trøtt også :facepalm:

2100 tiden, la meg tidlig også ;) i dag tok eg en når eg stod opp faktisk. Er sjuk i tillegg så det forverrer kvalmen. Er små uggen enda da. Kossen gjekk det med deg ?

2100 tiden, la meg tidlig også ;) i dag tok eg en når eg stod opp faktisk. Er sjuk i tillegg så det forverrer kvalmen. Er små uggen enda da. Kossen gjekk det med deg ?
Jeg er fremdeles kvalm, trenger sikkert større dose. Heldigvis ble jeg ikke trøtt av dem, er trøtt - men det var jeg allerede fra før av :angelic: Jeg har dog ikke kastet opp, men det er kun fordi jeg er superforsiktig med når jeg puster med nesa og beveger meg minst mulig. Mannen tok hjemmekontor for å ta vare på meg. :Heartred Glad jeg ikke er ute i arbeid, samtidig er det ikke lett å være hjemme med ei på 2 år.

Jeg er fremdeles kvalm, trenger sikkert større dose. Heldigvis ble jeg ikke trøtt av dem, er trøtt - men det var jeg allerede fra før av :angelic: Jeg har dog ikke kastet opp, men det er kun fordi jeg er superforsiktig med når jeg puster med nesa og beveger meg minst mulig. Mannen tok hjemmekontor for å ta vare på meg. :Heartred Glad jeg ikke er ute i arbeid, samtidig er det ikke lett å være hjemme med ei på 2 år.
Å så luksus ! Har ei hjemme her også på 1,5 år. Ikkje lett når man er kvalm og sjuk.

Hvordan er du nå ? Eg er grei akkurat nå, men følte at kvalmen hang i litt sjølv om eg tok tablett på morgningen, men trur som sagt at det er forkjølelsen som trigger kvalmen nå

5+1 i dag, har mye luft i magen ! Stikking i hofter og korsrygg og trøtt gjennom stort sett hele dagen. ☺️ men alle symptomer er hjertelig velkommen etter vi hadde en sa forrige gang!

Back
Topp