Synlig mage?

Merker jeg blir fortere oppblåst etter måltider, men roer seg igjen og er fortsatt i vanlige klær. Men bare 6+6 da

Er faktisk mindre oppblåst (enn så lenge) i dette svangerskapet enn i fjor. Da var jeg oppblåst fra dag 1 og det var så ubehagelig. Føltes konstant ut som om magen skulle poppe som en ballong :hilarious:

Edit: så nei ingen synlig mage enda 6+6

Jeg har fått mage mye tidligere nå enn med de to andre. Samboer er alltid på badet sammen med meg før vi legger oss om kvelden, og i går sa han «nå har magen blitt større igjen eller?». Jeg tenkte akkurat det samme før han sa noe, men sa ingen ting fordi jeg vet ikke om det bare er jeg som ser det. Men fikk det bekreftet:dead: Tuller med at det tvillinger, og han blir så stresset:taunt014

Nå har jeg litt å gå på, så ikke noe mage som ikke ser ut som den alltid har gjort :joyful: Mamma kommenterte en liten mage, og jeg bare: eh, det er bare valken som alltid er der :knegg:

Merker ellers at noen bukser er litt trangere i livet, særlig ut på ettermiddagen. Veldig godt å ta på joggis på kvelden!

Her får jeg fort synlig mage. Magen kom med en gang sist også, selv om jeg gikk ned 10 kg i første trimester. Den popper rundt uke 7-8, og fortsetter og vokse sammen med puppene. Ingenting annet som vokser :hilarious:

Har merket det godt på buksene! Men, er også en god del oppblåst nå. 9+5

Synlig mage allerede.. :hilarious: har gått opp noen kg, men er umulig bare det. Fikk sykt tidlig mage sist og ble veldig stor, så blir vel ikke noen annen måte denne gangen:angelic:

Jeg har hverken gått opp i vekt eller fått noe mage og er i uke 11 nå. Har BMI på 20 fra før, så det har bekymret meg litt. Redd for at noe er galt.

Jeg har heller ikke gått mye opp i vekt, men synes det er en merkbar forskjell likevel. En kurve i hvertfall;) Veldig oppblåst på kveldene, ser ut som jeg er mye lengre:laughing002Jeg er i uke 11 nå.

Føler selv at det synes og buksene er trange. De nærmeste som vet det sier det ikke er noen merkbar forskjell, men jeg merker det. Sikkert mye luft også da, for babyen er på størrelse med et bringebær. Vurderer litt om jeg skal begynne å fortelle det på jobb. Har noen fortalt om graviditeten på jobb enda?
Jeg har fortalt det til sjefene mine og til venner og familie :) tenker at dersom noe skjer er det veldig greit at alle vet så jeg kan få tilrettelegging, støtte og omsorg.

Har mage fra før, og vet fra mitt forrige svangerskap at jeg ikke begynte å vise før etter uke 20. Før det kunne jeg kun se det selv når jeg lå på ryggen :smiley-ashamed004
Føler dog at buksene allerede begynner å bli trange 10+6 idag og det er tvillinger så kan vel regne med at det kanskje vises tidligere og at jeg blir større o_O

IMG_7871.jpeg
Bildet med uniformen er jeg rett rundt 20 uker, mens det andre er 4 uker før jeg fødte :hilarious:

11+4 her og magen ser ut som typ 20-24 uker, og det til tross for at jeg har gått ned noen kg pga kvalme :knegg:
Nr 5 her, og aldri fått mage sååå tidlig før:oops::knegg:

Ingen mage her enda... Femte barnet her og :rolleyes:

Er nå 13 uker på veg og ingen mage, men har ekstra i den regionen og har gått ned en del pga kvalme :Heartred men har begynt å ta bilde av magen hver uke for å se om det er synlig, mest for min egen del og selvtilliten min:Heartred

Jeg har hverken gått opp i vekt eller fått noe mage og er i uke 11 nå. Har BMI på 20 fra før, så det har bekymret meg litt. Redd for at noe er galt.
Jeg er også i uke 11, slank, har ikke lagt på meg noe (gått litt ned, faktisk), og har ikke fått noe mage ennå. Jeg regner med at alt er i orden til jeg får vite noe annet :Heartred

Her opplever eg at det er ganske stor forskjell på barn nummer ein og to Med førstemann hadde eg knapt mage før langt uti 2.trimester, men denne gangen følte eg det begynte å vise allereie i veke 11-12. Trur riktignok det er mest oppblåsthet, men magen stikk mykje meir ut enn sist, sikkert pga. litt meir "slark" i mageregionen laughing6

Back
Topp