Synlig mage?

Mekanikerfrue

Elsker forumet
Julistrålene 2025 ♡
Himmelbarn
Januarlykke 2020
Noen som har synlig mage enda?
Her er den veldig synlig på kvelden.
Sliter litt på trening, men holder inne så godt jeg kan.

Er jo 4 svangerskapet siden januar 2019. I sommer rakk magen å bli veldig synlig innen uke 12. Det er den på god vei til å bli nå også. Har gjemt meg for svigermor hele uken. Håper sambo går med på å fortelle henne det om alt er ok på ul på mandag :)

Merker ikke stort til det uten om å være oppblåst og at vanlig klær ikke passer lenger, mamma syns jeg har fått litt gravid mage :) Men det vokser vel litt og litt hver dag, er kommet til uke 9

Føler selv at det synes og buksene er trange. De nærmeste som vet det sier det ikke er noen merkbar forskjell, men jeg merker det. Sikkert mye luft også da, for babyen er på størrelse med et bringebær. Vurderer litt om jeg skal begynne å fortelle det på jobb. Har noen fortalt om graviditeten på jobb enda?

Har litt stor mage fra før, så jeg vet ikke helt. Men jeg føler at magen er litt større. Kanskje fordi jeg er oppblåst :confused005.

Jeg føler at magen har begynt å vise. Kona ser det også! Jeg er ganske slank fra før og har vanligvis flat mage men nå buler det hvis jeg prøver å trekke inn magen. Elsker å se hvordan kroppen endrer seg :love7

Føler selv at det synes og buksene er trange. De nærmeste som vet det sier det ikke er noen merkbar forskjell, men jeg merker det. Sikkert mye luft også da, for babyen er på størrelse med et bringebær. Vurderer litt om jeg skal begynne å fortelle det på jobb. Har noen fortalt om graviditeten på jobb enda?
Jeg har ikke fortalt noe enda. Jeg har lyst å vente til OTUL i uke 13+4.:D

Jeg har ikke fortalt det på jobb. Skal fortelle det til familien først i slutten av måneden.

Har litt mage fra før, så ikke helt synlig for utenforstående enda. Når jeg trekker inn magen og løfter litt på det løse er det en større bul nå enn det vanligvis er. Så noe er begynt å skje :) Fosteret er lite, men har lest at livmor er på størrelse med en appelsin nå. 9+2.

Jeg synes det er så vanskelig å si. Har litt mage fra før, så vanskelig å si no om hva som er hva :hilarious:

Her ble det plutselig veldig synlig når jeg bikket uke 8! Vært oppblåst siden uke 6, men nå er det veldig tydelig en liten bump er vanligvis tilnærmet flat, har litt mage bare men ikke mye. Gikk ut på show igår og bommet totalt på bekledning, den eneste finkjolen som passet meg var tettsittende så hele byen har nok skjønt at jeg er gravid nå. Men det er ikke hemmelig så det går fint, vi skal ikke annonsere før etter UL 6.mars (da er jeg 13 uker) men det er ikke hemmelig likevel

Jeg er veldig oppblåst nå uke 7 og spesielt på kvelden får jeg så stor mage som 37 uker har mye gas og smerter, lurer på om det er normalt??

Oppblåst på kvelden her også! Men magen kom sent forrige gang (mor og søs helt like begge svangerskap), så blir nok ikke noe mage på meg før godt ut i 20-tallet :sorry: slank og flat mage til vanlig:)

Last edited:
Jeg har mye ekstra på kroppen så det tar ganske lang tid før det blir tydelig mage, men meker det på livet i buksa nå. Hadde heller ikke veldig stor mage sist gang, men magen kommer vel litt tidligere når man har gjort det før :laughing002

Back
Topp