Synlig mage?

Gravid med nummer tre nå. Merker at magen begynner å komme, virker som mest forskyvning av andre organer oppover :dance008

Men magen i dag 10+4 er ganske lik som i uke 13 med nr 2 og i uke 18 med nr 1. Heldigvis stagnerte det på et tidspunkt sist gang, så i uke 40 var det jo likt :hilarious:
 
Synes jeg allerede har fått mage 10+2, men usikker på om det er babymage eller resultat av mange ukers småspising for å holde kvalmen i sjakk :hilarious: Er også barn nr 4, så forventet jo egentlig at den kommer litt tidlig denne gangen :) Med førstemann var jeg superfornøyd når seg endelig syntes litt i uke 20, så litt forskjell der ja :wacky:
 
Med nr 1. veldig sein mage men svær til slutt (mye fostervann). Nr 2. kjempe tidlig mage. Mye spissere og nett. Hittil 10+0 ingen tegn til noe mage. Så får se hva som skjer. Jeg er rimelig tjukk så det er jo ikke sånn at en liten kul vises her i gården. Men fasongen på flesket endrer seg når mageboeren flytter lenger opp hehe :laughing002
 
Jeg tuktet på meg vanlige jeans i går. Fant et par i skapet som i utgangspunktet er en størrelse for stor. Måtte kapitulere etter en halvtime og gikk med åpen buksesmekk hele dagen :laughing021 Godt jeg bor i store gensere på vinteren!
 
Har ikke prøvd mine vanlige klær enda :wacky: kanskje prøve i dag for å se :)
 
Merker at flere bukser begynner å bli trangere, og at magen føles mer «i spenn» enn tidligere. Føler jeg ikke klarer å holde den inne på samme måte. Har valk på magen fra før, så tar nok litt før jeg ser gravid ut, og ikke bare litt mer tjukk enn vanlig :joyful:
 
12+4 nå og merker det begynner å bli veldig vanskelig å skjule magen nå. Har ikke lyst å fortelle det til så mange på jobb før vi har sagt det til barna, men skal vente på svar på nipt så blir jo fort 14+noe før jeg kan dele. Må også snart til innkjøp av flere bukser, nå er det endel jeg går med øverste knapp åpen :hilarious:
 
Last edited:
B8481B23-5CC5-4AD7-8B3B-5D128593CECA.jpeg
Bilde er da av pupper i grå- og magen oppe. Altså allerede har magesekken eller tarmer eller hva det nå er blitt trykt såpass oppover at magen helt tydelig ikke er bare feit lengre :arghh: :hilarious: Forklarer økningen i halsbrann i det siste også. Er 12+4 idag. Men tredjegangs. Så magemuskler og alt er nok ikke på plass som de var. Med 1 så delte de seg ikke før ganske sent og
Magen var «flat og liten» før den plutselig kom nærmere uke 30. fikk tidlig mage med nr 2 også. Men kan ikke huske såååå tidlig
 
Samme her. Vanskelig å skjule magen nå. Er 16 uker på vei. Jobber i helsevesenet og prøver så godt jeg kan å skjule magen da jeg ikke har sagt noe til kollega mine, men begynner å bli litt vanskelig føler jeg:nailbiting:
 
14 uker og fått litt mage. Veldig lite på morgenen, men på kvelden synes jeg at jeg er ganske stor :) nye busker bestilt :angel8
 
Er 17+3 nå og magen har poppet skikkelig den siste uka. Har litt mage fra før. Normalt er magen min litt B formet fra siden, men nå er den nesten kulerund :Heartred er min første graviditet så var spent på når magen skulle bli synlig, men det kom mye tidligere en det jeg hadde trodd og håpet på. Og bildene jeg tar av magen hver uke har fungert veldig bra på selvtilliten!
 
16+2 og føler at det synes godt, trass i noen kg for mye! Så det er bra at resten av familien får vite i dag og i morgen :hilarious:
 
18 hele uker i morgen og siste dagene har magen poppa. Ser tydelig at det er en gravidmage:dance008 gøy å endelig føle at jeg ser gravid ut!
 
Her er jeg 16+4, og føler jeg ser ganske lubben ut nå. Lagt på meg litt generelt, men i tillegg har magen kommet for en stund siden. Nå er har jeg like stor mage som jeg hadde rundt 24-25 uker sist :facepalm::hilarious:
 
Jeg er 15+3 nå. Har jo godt med hengemage fra før, men den har blitt så mye rundere allerede. Med min første tok det mye lengre tid før den ble så rund. Nå har vi offentliggjort det også, så det er deilig :laughing002
IMG_7529.jpeg
 
Jeg er ca 19 uker nå og ser på kvelden ut som jeg gjorde da jeg var 37 uker på vei sist gang :dance008 :happy7
 
Back
Topp