Takk for detGratulerer SÅ mye!! Dette var veldig gøy å sehåper den sitter til mål
![]()
Jeg tør ikke å juble helt enda, siden jeg har en dårlig følelse, men spiren bryr seg heldigvis ikke om hvilken følelse jeg har, så om den vil bli, så blir den Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detGratulerer SÅ mye!! Dette var veldig gøy å sehåper den sitter til mål
![]()
Jeg tør ikke å juble helt enda, siden jeg har en dårlig følelse, men spiren bryr seg heldigvis ikke om hvilken følelse jeg har, så om den vil bli, så blir den Faktisk leste jeg at de hadde forsket på de som har opplevd å miste, og at bekymringen faktisk økte blodgjennomstrømning til livmoren. Lykke til - håper det går veien!Takk for detJeg tør ikke å juble helt enda, siden jeg har en dårlig følelse, men spiren bryr seg heldigvis ikke om hvilken følelse jeg har, så om den vil bli, så blir den
![]()
Disse er sterkere enn noen av testene jeg har fått i alle mine kjemiske. Krysser fingrene for at dette går bra.Pga. støttende kommentarer fra dere alle i går, tenkte jeg at jeg måtte prøve det jeg hadde av andre tester i dag, og på mer konsentrert urin. Hadde én MakeSure vanlig test liggende igjen fra et gammelt parti (men ikke helt gått ut på dato), og så hadde jeg noen fra easy@home (som hevder å være tidligtester, men som jeg av erfaring vet ikke slår ut før vanlig test), og så tok jeg selvsagt en ny babyplan tidligtest.
Det er i hvert fall ingen tvil om at jeg pr. i dag er gravid! Testen er sterkere enn i går kveld, men så er den jo også tatt på mer konsentrert urin. Den jeg tok i går var på ganske tynn urin. Så det er jo ikke sikkert det er en reell stigning, men den er i det minste ikke svakere enn i går. Så det er da noe.
Jeg heller fortsatt mot at dette sannsynligvis går mot abort, så nå går jeg selvsagt og forventer blod hver gang jeg går på do.
Uansett hvilken vei det går, er én ting sikkert: jeg har verdens beste heiagjeng her inne![]()

Jeg har troen på at det går veien nå!
Gratulerer!

Så spennende! Håper det er en terminspire der inne! Mange som ikke får positiv test før 12-13 dpo, hvor det fortsatt går bra. Kanskje du kan måle hcg hos legen?
Gratulerer! Ble så glad for å se detteJeg har troen på at det går veien nå!
Gratulerer![]()
Tusen takkGratulerer så mye med spiren! Må den klamre seg fast og bli med hele veien![]()
![]()
Ja, jeg kan nok måle hCG hos legen, men tror ikke jeg gidder det akkurat nå. Venter litt og ser hvilken retning testene tar.Spennende artikkel! TakkFaktisk leste jeg at de hadde forsket på de som har opplevd å miste, og at bekymringen faktisk økte blodgjennomstrømning til livmoren. Lykke til - håper det går veien!
![]()
Stress hos mor svekker ikke blodtilførselen til fosteret
Tidligere forskning har antydet at stress under svangerskapet kan svekke blodtilførselen til fosteret. Men da norske forskere undersøkte dette hos gravide kvinner som var spesielt utsatt for stress, fikk de et uventet resultat.www.forskning.no

Ja, de jeg tok i dag tidlig tror jeg er sterkere enn de jeg har fått tidligere når jeg har mistet også. Men jeg føler likevel at de ikke er sterke nok, og at det kommer til å stoppe opp på et tidspunkt. Håper bare at hvis det skal stoppe opp, at det gjør det snart og at kroppen rydder opp raskt.Disse er sterkere enn noen av testene jeg har fått i alle mine kjemiske. Krysser fingrene for at dette går bra.![]()

Å, for en oppløftende historieTror at når i DPO at det ble positivt har lite å si, så lenge det ser noe mørkere ut etter minst to dager når det først er satt. Kjenner noen som visste når eggløsningen var, og 14 DPO var det negativ, men 15 DPO var det veldig svaaaak svak positiv. Det gikk bra. De testene dine er fine, og det er et godt tegnGratulerer!
. Takk for at du deler!Takk for engasjementet, fine -TP-Altså jeg håper sånn for deg at jeg klarer neste ikke sitte stille!! Gleder meg til neste test og krysser absolutt alt jeg har!!![]()
Men du.. tenk at du ble gravid da!!
Ja, uansett hvilken vei det går, er det en utrolig lettelse å vite at jeg kan bli gravid igjen, nå som mannen er frisk! Men jeg får litt dårlig samvittighet overfor dere som er så engasjerte her, for jeg føler jo at dette ikke kommer til å holde så veldig lenge. Så da føler jeg liksom at jeg hauser dere opp for «ingenting»
Men ja, akkurat nå er faktisk det at en befruktning har skjedd og et egg har festet seg noe å juble litt for, for det har ikke skjedd siden 2021 (som jeg vet om)!Takk for engasjementet, fine -TP-Ja, uansett hvilken vei det går, er det en utrolig lettelse å vite at jeg kan bli gravid igjen, nå som mannen er frisk! Men jeg får litt dårlig samvittighet overfor dere som er så engasjerte her, for jeg føler jo at dette ikke kommer til å holde så veldig lenge. Så da føler jeg liksom at jeg hauser dere opp for «ingenting»
Men ja, akkurat nå er faktisk det at en befruktning har skjedd og et egg har festet seg noe å juble litt for, for det har ikke skjedd siden 2021 (som jeg vet om)!
Vi er her for deg i oppturer og nedturer, og du må aldri føle at du "skylder oss noe"! Men vi blir jo gira når det skjer spennende ting vettu
Vi er Team Irrgrønn uansett hva som skjer.

Det er det absolutt siste du må tenke!Vi er her for deg i oppturer og nedturer, og du må aldri føle at du "skylder oss noe"! Men vi blir jo gira når det skjer spennende ting vettu
Vi er Team Irrgrønn uansett hva som skjer.
Sant, må feire de små seierne også, og befruktning er seier uansett utfall!![]()
Oi!! Gratulerer så mye! Krysser fingrene for at denne sitter til mål![]()
Tusen takk! Jeg har altså verdens beste heiagjengSier meg enig med -TP-, vi hauser vel opp oss selv også, og er så glad på dine vegne uansett! Vi heier og håper med deg uansett utfall![]()
![]()

Håper den kommer med en lykkelig slutt, det hadde dere virkelig fortjent!