"Gammel", men håper fortsatt på barn

Tiden. Går. Så. Saaaaakte.

Føler det har gått mange dager siden forrige test allerede, men det har jo bare gått ett døgn :dead:. Gidder ikke å teste i dag, for det blir så usikkert med styrken på streken mtp. urinkonsentrasjon osv. med bare ett døgns forskjell. Så tenkte å vente til i morgen. Men det føles jo som det er et år til… :hilarious:

Enten hCGen er på opptur eller nedtur, kjenner jeg at jeg uansett er tydelig hormonpåvirket!
  1. Er fortsatt stuptrøtt, som jeg har vært siden 3 dpo.
  2. Vondt i korsryggen siden 19 dpo.
  3. Får høy puls og blir andpusten for ingenting siden 18 dpo. Altså, det er helt sykt, pulsen min ved rolig gange økte med nesten 50% fra 18 dpo!
  4. I går og i dag har jeg hatt skikkelig ulvehunger. Jeg blir så sinnsykt sulten bare kort tid etter at jeg spiste sist. 23 dpo i dag.

Tiden. Går. Så. Saaaaakte.

Føler det har gått mange dager siden forrige test allerede, men det har jo bare gått ett døgn :dead:. Gidder ikke å teste i dag, for det blir så usikkert med styrken på streken mtp. urinkonsentrasjon osv. med bare ett døgns forskjell. Så tenkte å vente til i morgen. Men det føles jo som det er et år til… :hilarious:
Veldig lurt og så sjukt flink du er om du klarer det ❤️

Herregud, her har det skjedd ting!! Sitter med frysninger og tårer i øynene jeg nå :shy: Gratulerer så sykt mye!!:Heartpink:Heartred krysser alt jeg har for at dette går veien! Om ikke så er det, som du skrev, et veldig godt tegn mtp spermkvalitetens utvikling! Men jeg har troen jeg altså!Herregud så sykt koselig om vi får terminspirer til ca. Samme tid:shy::shy::shy:

Herregud, her har det skjedd ting!! Sitter med frysninger og tårer i øynene jeg nå :shy: Gratulerer så sykt mye!!:Heartpink:Heartred krysser alt jeg har for at dette går veien! Om ikke så er det, som du skrev, et veldig godt tegn mtp spermkvalitetens utvikling! Men jeg har troen jeg altså!Herregud så sykt koselig om vi får terminspirer til ca. Samme tid:shy::shy::shy:
Ja, det hadde vært superkoselig! :love2 Du er vel både i september- og oktoberforumet, siden terminen din er litt sånn på vippen?

Ååå, jeg håper så innmari for deg ❤️❤️ Krysser fingrene for at dette er en spire som går hele veien til termin. Hva med å måle hCG-stigning hos fastlegen?

Det er uansett utrolig positivt at du har blitt gravid. Begge mine jenter ble til måneden etter en spontanabort, så man er jo også ekstra fertil etter en spontanabort hvis det viser seg å ikke gå veien. Men, krysser fingre og tær for at det selvsagt går veien nå ❤️
Åååh, jeg drister meg til å si gratulerer! Du er gravid, det er det ingen tvil om! De første dagene/ukene er nervepirrende uansett, jeg også så etter blod hver gang jeg var på do - og ble vettskremt da jeg oppdaget blod i uke 6. Og i uke 10 og 14! Men det gikk bra, nå nærmer lillegutt seg året. For meg slo trøttheten inn ved IKM, den kom som kastet på meg.
Fosteret/embryoet kommer med matpakke, så dere deler jo ikke blodbane før morkaken tar over rundt uke 8-10. Tenker at både spekemat og fasting har gått helt fint. Tenk på alle de som ikke vet de er gravide før langt uti svangerskapet, og fester, røyker og drikker! Det blir barn der også.
Masse, masse masse lykke til, dette eeeeer sååå fortjent!
Søskendrøm2022 og Snorkfrøken85, jeg tror sannelig at jeg glemte å svare på/anerkjenne kommentarene deres:nailbiting:! Tusen takk for støttende ord, begge to! :Heartred

Søskendrøm 2022: Ja, jeg kan måle hCG, men vet ikke om jeg gidder å ta meg bryet akkurat nå. Tenker jeg ser an testene, og så heller går for en tidlig ultralyd, hvis de mot formodning skulle bli sterkere. Håper virkelig at neste prøveperiode sitter som et skudd, ja, hvis det viser seg at det ikke sitter videre denne gangen.

Snorkfrøken85: Det er så oppløftende med levende bevis på at det kan gå bra til tross for blødninger! :love2 Takk for at du minnet meg på din historie. Ja, det er utrolig hvor standhaftige mange av disse barna er, så det er jo lov å håpe!

Ja, det hadde vært superkoselig! :love2 Du er vel både i september- og oktoberforumet, siden terminen din er litt sånn på vippen?
Stemmer! Termin 30. september i følge egen beregning, og 27. september i følge ultralyd (selv om jeg ble beregnet til å være like langt på vei som egen beregning) :Heartpink Tar du ny test i morgen?

Stemmer! Termin 30. september i følge egen beregning, og 27. september i følge ultralyd (selv om jeg ble beregnet til å være like langt på vei som egen beregning) :Heartpink Tar du ny test i morgen?
Ja, tenker jeg tester igjen i morgen. Håper det er en utvikling i den ene eller andre retningen da. Hvis testen er sterkere, så kanskje jeg drister meg til å joine oktober-forumet:shy:

Ja, tenker jeg tester igjen i morgen. Håper det er en utvikling i den ene eller andre retningen da. Hvis testen er sterkere, så kanskje jeg drister meg til å joine oktober-forumet:shy:
Krysser fingrene for det! Blir koselig å se deg i oktobergruppa! :love7

Jeg er i sjokk!

Tok en ny babyplan tidligtest og en easy@home tidlig-/vanlig test + en eggløsningstest nå. Holder på å gå i bakken her, for jeg synes jammen meg alle tre er sterkere enn for henholdsvis to og tre dager siden :nailbiting:

Jeg tror jammen meg jeg er gravid med noe som har kloret seg fast og fortsatt lever! :shy:

Jeg sitrer i oppspilthet, men så tør jeg liksom ikke helt å juble heller. Nå kommer jo neste bekymring hvor jeg tenker at dette umulig kan holde hele veien, men f.eks. ende med MA/SA i uke 8-9, eller noe sånt. Føler at det er økt sjanse for det med sen positiv test.

Åh, men herregud! Pr. NÅ er jeg faktisk GRAVID! Og med sterkere tester enn jeg noen gang har fått, så det er i det minste et steg i riktig retning.

Legger ved bilde av dagens graviditetstester + forrige (henholdsvis første og siste bilde), og eggløsningstest fra i dag + for tre dager siden for sammenligning (ser at dagens eggløsningstest, bilde 2, har tatt mer farge fra kontrollstreken enn for tre dager siden, og dagens graviditetstester har fyldigere farge på begge testene enn for to dager siden)

Vedlegg

• IMG_6979.jpeg
    IMG_6979.jpeg
    580,8 KB · Visninger: 113
  • IMG_6980.jpeg
    IMG_6980.jpeg
    410 KB · Visninger: 109
  • IMG_6969.jpeg
    IMG_6969.jpeg
    458 KB · Visninger: 105
  • IMG_6973.jpeg
    IMG_6973.jpeg
    599,8 KB · Visninger: 111
Wow! Hurra! Gratulerer så mye! Håper dette er en terminspire

Jeg er i sjokk!

Tok en ny babyplan tidligtest og en easy@home tidlig-/vanlig test + en eggløsningstest nå. Holder på å gå i bakken her, for jeg synes jammen meg alle tre er sterkere enn for henholdsvis to og tre dager siden :nailbiting:

Jeg tror jammen meg jeg er gravid med noe som har kloret seg fast og fortsatt lever! :shy:

Jeg sitrer i oppspilthet, men så tør jeg liksom ikke helt å juble heller. Nå kommer jo neste bekymring hvor jeg tenker at dette umulig kan holde hele veien, men f.eks. ende med MA/SA i uke 8-9, eller noe sånt. Føler at det er økt sjanse for det med sen positiv test.

Åh, men herregud! Pr. NÅ er jeg faktisk GRAVID! Og med sterkere tester enn jeg noen gang har fått, så det er i det minste et steg i riktig retning.

Legger ved bilde av dagens graviditetstester + forrige (henholdsvis første og siste bilde), og eggløsningstest fra i dag + for tre dager siden for sammenligning (ser at dagens eggløsningstest, bilde 2, har tatt mer farge fra kontrollstreken enn for tre dager siden, og dagens graviditetstester har fyldigere farge på begge testene enn for to dager siden)
Gratulerer!! Det der er jo kjempe fin stigning :Heartred Jeg skjønner at du blir urolig for MA/SA, men jeg trur ikke det er noen sammenheng mellom sein positiv og MA/SA senere, det har nok mer med tidspunkt for implantasjon og at eggløsning kanskje har vært noen dager senere enn antatt. Tenker at jevn og fin stigning er viktigere - og det har du jo:joyful:
(Personlig var det den graviditeten som hadde tidligst positiv test som endte i MA)

Du ER gravid :Heartpink !! Tenk det!! Gratulerer!!
Ikke lenge før du kan ta en tidlig ul, og jeg skjønner så godt at du er redd for ma/sa, men la oss nå endelig krysse fingrene for at denne spiren sitter hele veien!!! Jeg er så glad på dine vegne, fine du!!

Jaaaaaa!!! Gratulerer!! :Heartred :Heartred :Heartred

Jeg er i sjokk!

Herregud så fin stigning. Ingen tvil om at du er gravid nå i hvert fall ❤️❤️ Krysser fingrene for at det holder seg slik i 9 måneder. Og skjønner at du føler på frykt. Jeg syns det var skummelt selv på grunn av dobbelt livmor og kjemiske. Fant mye trygghet i ultralyder og det å komme til uke 8 (som er nesten like trygt som uke 12, 97 % versus 99 % i følge en statistikk jeg fulgte dag for dag) ❤️

Wow, for noen fine tester! Du ER gravid og denne gangen skal gå det gå bra ❤️

Back
Topp