Jeg er i sjokk!
Tok en ny babyplan tidligtest og en easy@home tidlig-/vanlig test + en eggløsningstest nå. Holder på å gå i bakken her, for jeg synes jammen meg alle tre er sterkere enn for henholdsvis to og tre dager siden
Jeg tror jammen meg jeg er gravid med noe som har kloret seg fast og fortsatt lever!
Jeg sitrer i oppspilthet, men så tør jeg liksom ikke helt å juble heller. Nå kommer jo neste bekymring hvor jeg tenker at dette umulig kan holde hele veien, men f.eks. ende med MA/SA i uke 8-9, eller noe sånt. Føler at det er økt sjanse for det med sen positiv test.
Åh, men herregud! Pr. NÅ er jeg faktisk GRAVID! Og med sterkere tester enn jeg noen gang har fått, så det er i det minste et steg i riktig retning.
Legger ved bilde av dagens graviditetstester + forrige (henholdsvis første og siste bilde), og eggløsningstest fra i dag + for tre dager siden for sammenligning (ser at dagens eggløsningstest, bilde 2, har tatt mer farge fra kontrollstreken enn for tre dager siden, og dagens graviditetstester har fyldigere farge på begge testene enn for to dager siden)