Gjette kjønn ? Nub teori

Hva tipper dere her? Var i uke 12 (11+4) så skjønner det gjerne er for tidlig for å si noe

Er det mulig å se noe Nub på disse bildene ?:)
Målt til 12+1 - 12+3/4 avhengig av hva de målte :)

IMG_2867.jpegIMG_2868.jpegIMG_2870.jpeg

Ser kanskje ut som nub på det første bildet! Ser nokså lang og flat ut, som ei jente. Men er det 12+1, så kan det fremdeles reise seg. Jeg er ikke ekspert nok som noen andre her inne som kan om stacking osv :laughing002
Blir spennende å se :) .
Jeg har magefølelse på jente (tror ikke samboeren kan lage gutter etter 3 jenter :p)
Samboeren har mage følelse på gutt + drømt et par ganger at vi får gutt :p .
Begge deler er selvfølgelig like velkomment :).

Det ser jentete ut, men siden du er målt til mellom +1 til +4 så er det jo en liten mulighet for at det kan skje noe mer i løpet av de neste dagene. Fikk littegrann gutte vibes uten at jeg helt klarer å sette fingeren på hvorfor. Håper det blir det du ønsker mest!
Ja , det er jo en mulighet :).
Blir spennende å se :).
Så morsomt med gutte vibes :).
Spiller liten rolle for oss om det blir en lillebror eller enda ei lillesøster ( vi har 3 jenter fra tidligere ❤️ )
Blir det enda ei lillesøster så har vi omtrent alt av klær vi trenger frem til 8 års alder :).
Samboeren synes det selvfølgelig vært ekstra artig med en gutt denne gangen , men blir glad uansett han også ❤️

Ja , det er jo en mulighet :).
Blir spennende å se :).
Så morsomt med gutte vibes :).
Spiller liten rolle for oss om det blir en lillebror eller enda ei lillesøster ( vi har 3 jenter fra tidligere ❤️ )
Blir det enda ei lillesøster så har vi omtrent alt av klær vi trenger frem til 8 års alder :).
Samboeren synes det selvfølgelig vært ekstra artig med en gutt denne gangen , men blir glad uansett han også ❤️
Du må oppdatere oss da! Jeg føler på meg at ikke alt viser på bilde og at det kan være noe mer bak der, men ofte er det jo også sånn at sannsynligheten øker litt for hver av samme kjønn man får :p

Noen som ser noe her? Ganske dårlige bilder. Aner ikke om nub-en vises på noen av bildene. 13+1 i følge jordmor, 12+3 i følge mine beregninger.1000039430.jpg1000039429.jpg1000039428.jpg

Vedlegg

• 1000039427.jpg
    1000039427.jpg
    1,7 MB · Visninger: 15
De var veldig utydelige. Kan nesten ikke se hodet en gang. Er dette tatt på sykehus? Det kam se ut som en flat nub synes,men skummelt å gjette på når resten er så uklart.
Tatt på sykehus ja. Det var en veldig vilter krabat inni der, pluss at jordmora virket ikke såå opptatt av å få fine bilder dessverre. Vi får nok bare smøre oss med tålmodighet til neste ultralyd, men takk for at du tok deg tid til å se :love017

Back
Topp