Er så spent på dine vegne! Tenk at du får vite kjønn i morgen1 dag og 9 timer![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så spent på dine vegne! Tenk at du får vite kjønn i morgen1 dag og 9 timer![]()

Åå så hyggeligEr så spent på dine vegne! Tenk at du får vite kjønn i morgen![]()
Jeg vet!! Er så spent på å både se om alt er bra med lille og få vite kjønn. Er over 5 uker siden forrige UL, og har morkaken foran, så usikker på om jeg kjenner lille i det hele tatt - så da blir man jo ekstra spent på å se om noe spreller inni der 

Såå spennende1 dag og 9 timer![]()
Endelig er dagen her - vil dere vite kjønn ?Ja! Jeg kunne ventet til fødsel, men mannen sa klart ifra allerede i uke 5 at han ønsket å vite detSåå spennendeEndelig er dagen her - vil dere vite kjønn ?
Så det blir veldig stas å finne ut om det er en liten prins eller prinsesse 

Hehe det blir spennendeJa! Jeg kunne ventet til fødsel, men mannen sa klart ifra allerede i uke 5 at han ønsket å vite detSå det blir veldig stas å finne ut om det er en liten prins eller prinsesse
![]()
Masse lykke til imorgen 
Så stas! Tror de fleste restauranter er ganske god på håndtering av gravidvennlig mat så lenge man bare sier fra. Kjekt å finne noen anledninger til å skulle pynte segÅå så hyggelig![]()
Jeg vet!! Er så spent på å både se om alt er bra med lille og få vite kjønn. Er over 5 uker siden forrige UL, og har morkaken foran, så usikker på om jeg kjenner lille
i det hele tatt - så da blir man jo ekstra spent på å se om noe spreller inni der
Vi skal faktisk ut og spise i kveld, for første gang siden jeg ble gravid. Matvegringen har blitt bedre, og vi fant ut at istedenfor å ligge hjemme og telle timer så skal vi pynte oss og dra ut, og feire på forhånd - for sannsynligheten er desidert størst for at alt er bra med lille, og vi får endelig vite i morgen om vi skal bli guttemamma/guttepappa eller jentemamma/jentepappa![]()
Det går altfor mye i kosebukser og behagelige klær her

Så koselig med bevegelserSå stas! Tror de fleste restauranter er ganske god på håndtering av gravidvennlig mat så lenge man bare sier fra. Kjekt å finne noen anledninger til å skulle pynte segDet går altfor mye i kosebukser og behagelige klær her
Blir over 6 uker siden forrige UL på oss, men har morkaken bak og er rimelig sikker på at jeg nå begynner å kjenne litt jevnlig bevegelse, så håper det er et godt tegn på at alt står bra til der inne
Kos dere i kveld og masse lykke til i morgen! Gleder meg til oppdatering etter OUL![]()
Blir deilig med OUL da, etter hele 6 uker!!