Oss testetøser imellom

Hei :) skrev det samme på en annen post. Men trenger råd!! Hadde to tester i forrige uke med skygge strek. Denne uka 4 blenda. Men det som er enda rarere er at jeg er på dag 39!!! Aldri skjedd før. Max 32. Kan jeg ennå være gravid? Eller tuller hormonene bare med meg? Noen med erfaring?
Det kan du , søsteren min får ikke positive tester . Hun må ta blodprøve . Så gå å ta blodprøve du :)

Noen som ser noe her?:scratch Tatt i går 9 dpo

Vedlegg

• IMG_4508.jpeg
    IMG_4508.jpeg
    183,1 KB · Visninger: 143
  • IMG_4507.jpeg
    IMG_4507.jpeg
    177,2 KB · Visninger: 137
Hei alle sammen! Jeg er på føste pp med ovitrelle og letrozol pga av manglende eggløsning. Jeg har testet ovitrellen ut av kroppen å har fått negative tester i et par dager allerede, men nå dukket det opp en svak men ROSA strek 9 dpo, 10 dpt.. den kan vel ikke være negativ for så å slå ut igjen? legger ved bilder, de grønne er tatt idag, 9 dpo ettermiddag :excited001 Ser dere det samme som jeg?

Vedlegg

• IMG_5370.jpeg
    IMG_5370.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 92
  • IMG_5372.jpeg
    IMG_5372.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 88
  • IMG_5386.jpeg
    IMG_5386.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 85
Var nok skygge, tok en digital i dag å den viste «ikke gravid» :( Så sinnsykt trist, er så irriterende, fått flere skygger før også :(
så kjedelig da :( det er fortsatt tidlig om du er 9 dpo da ❤️ annbefaler bytte til mk sine, mye bedre merke foreløbig vertfall. Ikke mye skyggestreker å se der ❤️
Jeg har fått skygger på metode sine og på bp sine(når jeg vet jeg burde fått blenda) . Så jeg har gått helt over til mk :)

så kjedelig da :( det er fortsatt tidlig om du er 9 dpo da ❤️ annbefaler bytte til mk sine, mye bedre merke foreløbig vertfall. Ikke mye skyggestreker å se der ❤️
Jeg har fått skygger på metode sine og på bp sine(når jeg vet jeg burde fått blenda) . Så jeg har gått helt over til mk :)
Hmm okei, hvor kjøper man de og er de billige? ❤️

Nytt påfyll fra babyplan… får virkelig håpe det er siste gang jeg må handle der nå..:( ikke liker jeg g testene heller, men mtp pris er det eneste jeg kan kjøpe føler jeg.
Bare to sykluser igjen med pinner til monitoren så nå får det være nok… orker ikke kjøpe de en gang til :(
(de accurate er btw ikke noe bra, kjøpt på Ali express og slår ut seint, men greie som nødløsning)
A24626E8-FFCB-403B-8FBB-3A4B4A8497D4.jpeg

Hahaha tampongen !! Ah se se det du har snopa med MS tester! Har det vært noe tilbud jeg ikke har fått med meg nå eller?
Var 3 for 2 på farmasiet. Usikker på om det er enda. Vet jeg får en tilsvarende pakke levert på døren i natt :smiley-ashamed004

Hvilken dag i syklus begynte dere å teste.? Jeg er på dag 17 i syklus. Det føles spennende. Har brukt monitor. Så vet El kan være treffa

Back
Topp