PrøverÅblimamma123
Elsker forumet
Det er jo en finfin strek

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo en finfin strek

Her er min negative fra august. Test streken er på samme plass som din. De digitale er jo egentlig ikke ment for å åpnes, vi blir bar forvirret av detSå kontroll streken er der test streken skal være da altså? Det har jeg aldri sett før
Så det er ingen feil på testen din.Tempen sank drastisk idag, så da vet man hva som er på gangHåper på tidenes overraskelse![]()

Ser der, jeg visste detTrodde det kom et nederlag da MakeSure testen ikke viste noen økning i dag.. men jammen viste CB ultratidlig positiv!![]()
![]()

Sant det.. men CB testen var negativ i går.. snur jammen fort altså!Ser der, jeg visste det![]()
HCG dobler seg jo annenhver dag, så da er det ikke rart det ikke er økning![]()

Vil tru det , ser vertfall sånn utNoen tanker om det er en strek her eller ikke?
tatt innenfor tidsfristen
:Vis vedlegget 425725
Tatt etter tidsfristen
Vis vedlegget 425726

Jeg ser strekNoen tanker om det er en strek her eller ikke?
Tatt etter tidsfristen
Vis vedlegget 425726
Vil tru det , ser vertfall sånn ut![]()
Så spennende at begge dere også ser strek! Blir spennende å ta en ny test i morgen! Dette er Metode sin tidlig 10mlU, men forstår at den ikke er så god på tidlig som feks babyplan. Så prøver babyplan og metode i morgenJeg ser strek![]()
klarer du vente så lenge?Så spennende at begge dere også ser strek! Blir spennende å ta en ny test i morgen! Dette er Metode sin tidlig 10mlU, men forstår at den ikke er så god på tidlig som feks babyplan. Så prøver babyplan og metode i morgen
Hehehe ja det var det da! Er første morgenurin, burde det vært andre?klarer du vente så lenge?
Er det forresten 1 eller 2 morgenurin ?
Av erfaring fra både kvinner her inne og meg selv , så får man bedre svar på 2 morgen urinHehehe ja det var det da! Er første morgenurin, burde det vært andre?
Har bare 4 strimmeltester igjen.. så må fordele litt ut hehe

hvor mange dager til ikm ?Hmm! Kanskje jeg burde gjøre det i morgen!Av erfaring fra både kvinner her inne og meg selv , så får man bedre svar på 2 morgen urinjeg bruker begge bare for å være sikker
hvor mange dager til ikm ?
Må holde oss oppdatert daHmm! Kanskje jeg burde gjøre det i morgen!
Historisk har jeg fått mens 13/14 dpo! Så 2-3 dager til ikm

Ser strekNoen tanker om det er en strek her eller ikke?
Tatt etter tidsfristen
Vis vedlegget 425726