Testene våres

Håper du oppdaterer oss når du har tatt ny test ❤️
Etter digital på onsdag som jeg mente burde vært 3+ tenkte jeg å ta en ny noen dager senere. Men med de strekene på lørdag har jeg grublet på om jeg tør siden. Glad jeg turte å teste igjen og kastet vekk noen hundre kroner til på nye makesure og digital for nå kan jeg senke skuldrene noen hakk :love7

Vedlegg

• IMG_5940.jpeg
    IMG_5940.jpeg
    968,4 KB · Visninger: 64
Etter digital på onsdag som jeg mente burde vært 3+ tenkte jeg å ta en ny noen dager senere. Men med de strekene på lørdag har jeg grublet på om jeg tør siden. Glad jeg turte å teste igjen og kastet vekk noen hundre kroner til på nye makesure og digital for nå kan jeg senke skuldrene noen hakk :love7
Se der du ❤️❤️ Fantastisk :love017

Yeey :Heartred :Heartred

Æsj, nå er jeg bare enda mer redd for at det har gått skeis..
Syntes testene har blitt svakere..
Her er dyestealeren (øverst)
Vis vedlegget 425304

Her er de to neste etter det:

Vis vedlegget 425305
Den siste er tatt idag
Vis vedlegget 425306
Med andre ord så føler jeg det går feil vei.. tatt blodprøver idag så da får jeg endelig svar på om det er økning eller ikke i morgen.
Jeg ser på det øverste bildet ditt at kontrollstreken ikke er så sterk farvet som på de neste bildene. Kan det ha noe med saken å gjøre? Synes jo det ser ut som om testestrekene på de neste bildene er vel så sterke? :Heartred

Med evt. termin siste dag i september lister jeg meg inn her. Veldig redd for kjemisk/tidlig sa, da jeg har hatt dette to ganger på rad før mini kom. Men fornøyd med dagens stigning, 9,10 og 11 dpo :nailbiting: :Heartred

Vedlegg

• 275FB226-07FD-4991-ACE6-6EEEF1A140F6.jpeg
    275FB226-07FD-4991-ACE6-6EEEF1A140F6.jpeg
    99,2 KB · Visninger: 64
Med evt. termin siste dag i september lister jeg meg inn her. Veldig redd for kjemisk/tidlig sa, da jeg har hatt dette to ganger på rad før mini kom. Men fornøyd med dagens stigning, 9,10 og 11 dpo :nailbiting: :Heartred
Det var litt av en utvikling på 2 dager :love017

Ja :shy: Det er deilig å se når man er livredd for kjemisk:nailbiting: Håper jeg om litt får streker som deg! Det må være så digg!
Vi krysser det vi har for at du slipper det, og at strekene bare øker:happy:
Men tro meg, selv med sterkere streker ligger uroen der og koser seg. Men det er vel en naturlig del av ethvert svangerskap tenker jeg:Heartred

Vi krysser det vi har for at du slipper det, og at strekene bare øker:happy:
Men tro meg, selv med sterkere streker ligger uroen der og koser seg. Men det er vel en naturlig del av ethvert svangerskap tenker jeg:Heartred
Takk:love7Ja, man vil jo som regel uroe seg noe uansett :Heartred Men da jeg var gravid med mini og hadde bedre stigning enn de gangene jeg har mistet tidlig, så klarte jeg å glede meg mer og ha mer troa, heldgivis:shy:

Takk:love7Ja, man vil jo som regel uroe seg noe uansett :Heartred Men da jeg var gravid med mini og hadde bedre stigning enn de gangene jeg har mistet tidlig, så klarte jeg å glede meg mer og ha mer troa, heldgivis:shy:
Det kommer :Heartred
Har mistet selv, og det er ingen god følelse.
Men da jeg gikk gravid med mini klarte jeg meg med én test. Det er nesten rart, når jeg sikkert har tatt 20 nå:angelic::hilarious: Vi satser på at roen kommer til oss begge ;)

Gratulerer så mye :love017 Skjønner godt den redselen, akkurat det samme her. Men fantastisk stigning :Heartred

Gratulerer så mye :love017 Skjønner godt den redselen, akkurat det samme her. Men fantastisk stigning :Heartred
Takk :love7 Er jo fint å være flere, så man har noen som relaterer! Håper det er terminspire for begge!:shy: :Heartred

Back
Topp