Jeg mener det absolutt er håp endaSå ikke det med hook effekten lengre opp her før nå, kanskje det er lite håpe alikavel? Skummelt å håpe også menSå spent på morgendagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg mener det absolutt er håp endaSå ikke det med hook effekten lengre opp her før nå, kanskje det er lite håpe alikavel? Skummelt å håpe også menSå spent på morgendagen
Samme som meg, håper for ossÆsj, nå er jeg bare enda mer redd for at det har gått skeis..
Syntes testene har blitt svakere..
Her er dyestealeren (øverst)
Vis vedlegget 425304
Her er de to neste etter det:
Vis vedlegget 425305
Den siste er tatt idag
Vis vedlegget 425306
Med andre ord så føler jeg det går feil vei.. tatt blodprøver idag så da får jeg endelig svar på om det er økning eller ikke i morgen.
Håper du oppdaterer oss når du har tatt ny testSamme som meg, håper for oss![]()
Etter digital på onsdag som jeg mente burde vært 3+ tenkte jeg å ta en ny noen dager senere. Men med de strekene på lørdag har jeg grublet på om jeg tør siden. Glad jeg turte å teste igjen og kastet vekk noen hundre kroner til på nye makesure og digital for nå kan jeg senke skuldrene noen hakkHåper du oppdaterer oss når du har tatt ny test![]()

Se der duEtter digital på onsdag som jeg mente burde vært 3+ tenkte jeg å ta en ny noen dager senere. Men med de strekene på lørdag har jeg grublet på om jeg tør siden. Glad jeg turte å teste igjen og kastet vekk noen hundre kroner til på nye makesure og digital for nå kan jeg senke skuldrene noen hakk![]()

YeeyEtter digital på onsdag som jeg mente burde vært 3+ tenkte jeg å ta en ny noen dager senere. Men med de strekene på lørdag har jeg grublet på om jeg tør siden. Glad jeg turte å teste igjen og kastet vekk noen hundre kroner til på nye makesure og digital for nå kan jeg senke skuldrene noen hakk![]()

Jeg ser på det øverste bildet ditt at kontrollstreken ikke er så sterk farvet som på de neste bildene. Kan det ha noe med saken å gjøre? Synes jo det ser ut som om testestrekene på de neste bildene er vel så sterke?Æsj, nå er jeg bare enda mer redd for at det har gått skeis..
Syntes testene har blitt svakere..
Her er dyestealeren (øverst)
Vis vedlegget 425304
Her er de to neste etter det:
Vis vedlegget 425305
Den siste er tatt idag
Vis vedlegget 425306
Med andre ord så føler jeg det går feil vei.. tatt blodprøver idag så da får jeg endelig svar på om det er økning eller ikke i morgen.

Det var litt av en utvikling på 2 dagerMed evt. termin siste dag i september lister jeg meg inn her. Veldig redd for kjemisk/tidlig sa, da jeg har hatt dette to ganger på rad før mini kom. Men fornøyd med dagens stigning, 9,10 og 11 dpo![]()
![]()

JaDet var litt av en utvikling på 2 dager![]()
Det er deilig å se når man er livredd for kjemisk
Håper jeg om litt får streker som deg! Det må være så digg!Vi krysser det vi har for at du slipper det, og at strekene bare økerJaDet er deilig å se når man er livredd for kjemisk
Håper jeg om litt får streker som deg! Det må være så digg!

TakkVi krysser det vi har for at du slipper det, og at strekene bare øker
Men tro meg, selv med sterkere streker ligger uroen der og koser seg. Men det er vel en naturlig del av ethvert svangerskap tenker jeg![]()
Ja, man vil jo som regel uroe seg noe uansett
Men da jeg var gravid med mini og hadde bedre stigning enn de gangene jeg har mistet tidlig, så klarte jeg å glede meg mer og ha mer troa, heldgivis
Det kommerTakkJa, man vil jo som regel uroe seg noe uansett
Men da jeg var gravid med mini og hadde bedre stigning enn de gangene jeg har mistet tidlig, så klarte jeg å glede meg mer og ha mer troa, heldgivis
![]()

Vi satser på at roen kommer til oss begge Gratulerer så myeMed evt. termin siste dag i september lister jeg meg inn her. Veldig redd for kjemisk/tidlig sa, da jeg har hatt dette to ganger på rad før mini kom. Men fornøyd med dagens stigning, 9,10 og 11 dpo![]()
![]()
Skjønner godt den redselen, akkurat det samme her. Men fantastisk stigning 
TakkGratulerer så myeSkjønner godt den redselen, akkurat det samme her. Men fantastisk stigning
![]()
Er jo fint å være flere, så man har noen som relaterer! Håper det er terminspire for begge!