Gratulerer så mye med liten gutt i magen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tusen takkGratulerer så mye med liten gutt i magen![]()
JaaHurra <3

Ja! Absolutt.Så artig med godfølelsen på et navn![]()
Hihi, ja tenkJa! Absolutt.Litt rart også. At babyen kanskje blir å hete det

Ja. Veldig rart. Nå blir det jo helt krise hvis det plutselig er en jenteHihi, ja tenkBlir brått enda litt mer virkelig da
![]()

TakkGratulerer med en liten gutt![]()

Ja. Veldig rart. Nå blir det jo helt krise hvis det plutselig er en jente![]()
Haha. Ja! Tenk det. Da er det en mann som hadde fått sjokk hvertfallMen det kan skjeJeg skulle jo ha gutt ift oul på nr2
![]()
Men oftest stemmer det
Also, 14 uker er 2. Trimester, ja. De fleste regner det med.
Og om man deler det inn i TRE like deler, med 14 uker på hver... Uke 14.. uke 28.. og så de resterende ukene frem til uke 42...Så stemmer det jo.
![]()

Haha. Ja! Tenk det. Da er det en mann som hadde fått sjokk hvertfall
Åh! Takk. Regnet med at nhi hadde rett, men alle appene sier jo forskjellig. Men det er sikkert fordi de opprinnelig er amerikanske eller noe![]()
Skulle denne vært posta inne på skjult kanskje? Ikke at det var noe farlig med dette bildet altså, fikk bare det på følelsen

Skulle denne vært posta inne på skjult kanskje? Ikke at det var noe farlig med dette bildet altså, fikk bare det på følelsen![]()
takk!! Lurer på hvordan det havna her 
Hahaha. Nå lo jeg godtEhh. Jo!![]()
takk!! Lurer på hvordan det havna her
![]()

Ja. Det er jo bra!Ja altså, det er stor uenighet rundt om.. Men jeg føler at flesteparten går mer inn mot en relativt lik tredeling![]()

Og nå kjenner jeg han inni der. Ganske så ofte. Små leamus inni magen. Samme sted, så det er ganske tydelig. Det er altså en så herlig følelse!
det er sann verbalt Au!