Vet ikke om jeg tør tro det er sant. Mannen tror ikke noe på detGratulerer![]()
Lykke til til deg og <3Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke om jeg tør tro det er sant. Mannen tror ikke noe på detGratulerer![]()
Lykke til til deg og <3
Første gang testet jeg positivt 13 dpoAlt av tester er negative, både strimmel og digital. 10 dpo så jeg har offisielt gitt opp.. er det fortsatt en mulighet for at det kan være en spire? Føler de fleste tester positiv tidligere enn dette![]()
Holder håpet oppe litt til da..Første gang testet jeg positivt 13 dpo![]()
Aldri vært gravid før så vet ikke helt hva jeg kan forvente, føles på kroppen som om mensen kommer når som helst nå, men samtidig ikke. Forvirrende 
De første symptomene jeg har fått hver gang har vært at jeg har vært litt emosjonell/hormonell og har hatt murringer i magen. Murringene kjente jeg allerede 5-7 dpoHolder håpet oppe litt til da..Aldri vært gravid før så vet ikke helt hva jeg kan forvente, føles på kroppen som om mensen kommer når som helst nå, men samtidig ikke. Forvirrende
![]()
Takk!! Har kjent på mye murringer i kveld, kjennes ut som mensen skal komme, men jeg er bare 7 dpo!! Håper det er en spire hellerDe første symptomene jeg har fått hver gang har vært at jeg har vært litt emosjonell/hormonell og har hatt murringer i magen. Murringene kjente jeg allerede 5-7 dpokan minne litt om mensensmerter. Så ikke gi opp enda
jeg bruker å si at håpet er ikke ute før TR er kommet
![]()
Dritt at de har så mange dårlige batcher ute nå, de pleier å være veldig braDet forstår jeg godt! Aldri brukt makesure før denne uka, så har liksom ingenting å sammenligne med fra tidligere

Krysser fingrene for deg!Takk!! Har kjent på mye murringer i kveld, kjennes ut som mensen skal komme, men jeg er bare 7 dpo!! Håper det er en spire heller![]()
Jeg fikk beskjed om å ta kontakt om to uker va , så skulle de sende meg nye testerDritt at de har så mange dårlige batcher ute nå, de pleier å være veldig bra
Skal du klage? Opplever jeg noe dritt med denne batchen så klager jeg igjen, da blir jeg ganske irritert faktisk!! Brukt masse penger på disse testene etterhvert! Også dårlig sevice tilbake![]()
Men da har jeg allerede svidd av cb digital og litt til hehe før de kommerJeg fikk beskjed om å ta kontakt om to uker va , så skulle de sende meg nye tester![]()

Ahaa, ser nå at jeg har lest mailen feilJeg fikk beskjed om å ta kontakt om to uker va , så skulle de sende meg nye tester![]()
jeg forstod den slik at jeg kunne ta kontakt om 2 uker for å bestille (kjøpe) den nye batchen 
Har sendt inn klage på Mail, men ikke fått noe svar enda hvertfall.. ja, dette er utrolig kjedelig at sånt skjer. Og 100 tanker og grubling, og blir rett og slett stående og klø seg i huet av hele opplegget. For ei stressende uke dette har vært. Håper dem tar til seg alle klagene dem har fått og lager noe skikkelige gode partier fremoverzDritt at de har så mange dårlige batcher ute nå, de pleier å være veldig bra
Skal du klage? Opplever jeg noe dritt med denne batchen så klager jeg igjen, da blir jeg ganske irritert faktisk!! Brukt masse penger på disse testene etterhvert! Også dårlig sevice tilbake![]()
Er det en dårlig også?Ahaa, ser nå at jeg har lest mailen feiljeg forstod den slik at jeg kunne ta kontakt om 2 uker for å bestille (kjøpe) den nye batchen
Dette var på fertil.no
Jeg spurte farmasiet også, de sender visst ut den andre dårlige batchen nå, WOO120381
Jaaa!!! Gratulerer med babystrekHei fine damer! Ville dere tolket denne som positiv? Fikk svaaak strek i går ettermiddag, så er jo grei stigning på det jeg trodde var skyggestrek en stund! Men dette kan vell ikkje være skygge?!![]()

Wææ, tenk de! Baby nr 5!! Håper spira sitter godt denne gangen etter SA I julen.. tusen takk <3Jaaa!!! Gratulerer med babystrek![]()
![]()
GratulererHei fine damer! Ville dere tolket denne som positiv? Fikk svaaak strek i går ettermiddag, så er jo grei stigning på det jeg trodde var skyggestrek en stund! Men dette kan vell ikkje være skygge?!![]()

Hvorfor kan de ikke bare trekke de tilbake . Alt annet trekkes tilbake så fort det er feil farge på noeAhaa, ser nå at jeg har lest mailen feiljeg forstod den slik at jeg kunne ta kontakt om 2 uker for å bestille (kjøpe) den nye batchen
Dette var på fertil.no
Jeg spurte farmasiet også, de sender visst ut den andre dårlige batchen nå, WOO120381

Du får nok svar i morgen daHar sendt inn klage på Mail, men ikke fått noe svar enda hvertfall.. ja, dette er utrolig kjedelig at sånt skjer. Og 100 tanker og grubling, og blir rett og slett stående og klø seg i huet av hele opplegget. For ei stressende uke dette har vært. Håper dem tar til seg alle klagene dem har fått og lager noe skikkelige gode partier fremoverz![]()
Ja, lenger oppe her kan du se ei som fikk 2 tydelig positive tester men etter tiden forsvant strekene og cbd sa ikke gravid.Er det en dårlig også?![]()