Oss testetøser imellom

Noen som har erfaring med Lloyds Pharmacy? Fikk denne nå, relativt utvannet urin. Ser dere noe? Rosa eller grå? Aner ikke dpo da jeg nettopp har tatt ut spiral.
Den ser positiv ut . Med tanke på utvanna urin . Men du tar vel en i morgen også :dance011 :bag:

Takk for svar. Jeg synes det er vanskelig med tidligtester da jeg har hørt mye rart om de fleste. Har du et merke å anbefale?
Jeg sverget til make sure sine, men vet det har vært noen dårlige parti ute å gå nå. Babyplan sine er egentlig veldig greie, men de må bestilles på nett. Men hvis du har spar eller meny i nærheten, så ville jeg gått for make sure. De selger de testene. Skal være like følsom som tidligtester☺️ evt vent noen dager, ta en ny lloyd og er du enda usikker så ta en digital ❤️

Etter en kjip lloyds test i går, tok jeg en rsfu tidlig i dag. Her er jeg veldig i tvil. Kan skimte noe, men er nesten 100% sikker på at der er en skygge.
Venter på MS i posten. Må klare meg med dette enn så lenge. Noen som ser noe?

Vedlegg

• IMG_7746.png
    IMG_7746.png
    1,9 MB · Visninger: 78
  • IMG_7745.png
    IMG_7745.png
    1,9 MB · Visninger: 77
Hei! Har drivd å testet med makesure i en uke nå. Fått litt blanda resultater, på to ulike batcher, inkl den dårlige som er ute og går. Disse her fikk jeg i dag på morgenurin, og bilde nr 1 er tatt med en gang, og bilde nr 2 viser testen etter ca 30 minutter.. er denne falsk positiv/defekt? Skal strekene bli halv/forsvinne etter tidsfrist?

EDIT: disse testene er forresten tatt på samme urin, og er ikke fra den dårlige batchen.

Vedlegg

• IMG_2366.jpeg
    IMG_2366.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 120
  • IMG_2368.jpeg
    IMG_2368.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 125
Last edited:
Noen som kan hjelpe meg å tyde denne ???
For jeg skjønner ingenting :confused013

den mente egentlig den igår var ny topp, men den var ikke positiv på testen :dead:

Hatt mens murringer siste 3 dager. .. el smerter på første høye toppen.
Men lixom ingen andre tegn .
Tappen er så høyt at jeg ikke når den nå. Men monitoren registrerer ikke noe økning siden igår .. igår … monitoren sier høy :woot:

Vedlegg

• IMG_0904.png
    IMG_0904.png
    1,7 MB · Visninger: 74
Hei! Har drivd å testet med makesure i en uke nå. Fått litt blanda resultater, på to ulike batcher, inkl den dårlige som er ute og går. Disse her fikk jeg i dag på morgenurin, og bilde nr 1 er tatt med en gang, og bilde nr 2 viser testen etter ca 30 minutter.. er denne falsk positiv/defekt? Skal strekene bli halv/forsvinne etter tidsfrist?

EDIT: disse testene er forresten tatt på samme urin, og er ikke fra den dårlige batchen.
Syntes det ser ut som disse kommer fra en dårlig batch! Selv om batchnummeret ikke er DEN dårlige batchen, så kan det jo være enda flere dårlige batcher :think005

Ta en digital :) kan hende fargestoffet ikke er helt jevnt . Hadde jo selv tolka de positivt , men ikke slått meg til ro med dem . Har alltid en digital i skuffen for å få en siste fasit hehe

Det kan være. Kan det være fargestoffet som har «hengt seg opp» der streken skal være, ved en feil?
Ser jeg ikke svarte helt på spørsmålet ditt! Jeg tror 100% at testen er positiv! Men tror den ser litt rar ut pga dårlig test bare :love7

Ser jeg ikke svarte helt på spørsmålet ditt! Jeg tror 100% at testen er positiv! Men tror den ser litt rar ut pga dårlig test bare :love7
Okei, takk for svar.
Ta en digital :) kan hende fargestoffet ikke er helt jevnt . Hadde jo selv tolka de positivt , men ikke slått meg til ro med dem . Har alltid en digital i skuffen for å få en siste fasit hehe
oppdatering! Tok en digital nå. Og den viste ikke gravid. Åpnet den, og strekene var helt lyse, og samme fargenyanse, så den virket ikke som den var tatt «for tidlig», men bare helt negativ. Blir litt forvirra av disse makesure nå. Tror ikke jeg tør å teste med dem mer, om det viser seg at jeg ikke er gravid :)

Okei, takk for svar.

oppdatering! Tok en digital nå. Og den viste ikke gravid. Åpnet den, og strekene var helt lyse, og samme fargenyanse, så den virket ikke som den var tatt «for tidlig», men bare helt negativ. Blir litt forvirra av disse makesure nå. Tror ikke jeg tør å teste med dem mer, om det viser seg at jeg ikke er gravid :)
Oi! Så dumt:arghh: Her burde du klage! Hva er batchnummeret?

Hei igjen! Oppdatering fra meg. Menstrasjon kom nå, så da kan vi vel konkludere med enten noe veldig feil med testene eller noe kjemisk som var på gang. Lykke til, til alle andre makesure-testere!

Alle fra idag, clearblue er ikke på morgenurin, men mannen styrtet til apoteket npr jeg kom opp med strek på BP :P

Vedlegg

• 20240113_153407.jpg
    20240113_153407.jpg
    1,4 MB · Visninger: 96
  • 20240113_153001.jpg
    20240113_153001.jpg
    871,9 KB · Visninger: 106
  • 20240113_093454.jpg
    20240113_093454.jpg
    7,6 MB · Visninger: 106
Back
Topp