For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Her i Spania har vi akkurat feiret hellige tre kongers dag, de har en tradisjon som er litt som mandelen i grøten bare at det er en gave i Kringla. Den fikk jeg i år og det var en baby (jesusbarnet da siden det er jul). Håper det betyr at i 2024 har jeg hellet med meg og at vi får en baby :hilarious: :angelic::love017:hilarious: ingen aksjelegging på noen måneder men i gang med omlegging av kost og livsstil til det sunnere, begynner streng diett på mandag, og forhåpentligvis kan det dra oss i riktig retning og at vi klaffer på neste forsøk ☺️
Vis vedlegget 424379

Hehey!! Det må jo være et tegn?? Håper det og at 2024 blir et fint år for oss alle ❤️
Så flink du er! Det er krevende å legge om, men deilig og godt når en får det til å kjenner på den ekstra energien! Heier på deg❤️

Oi så langt ❤️ , snart halvveis du da ❤️.
Så bra alt går bra med lillebror i magen :love7
Her går det bra , har masse symptomer så får håpe det er et godt tegn :happy: . Selvom det begynner å bli slitsomt å være kvalm 24/7 omtrent så er det verdt det om det kommer en lillebrøster i august ❤️.
Jeg har første jordmor time neste uke så da skal jeg høre om jeg kan få en henvisning til en ekstra ul , om ikke så tenkte jeg bestille time til jeg er ca uke 10 + 3(ca 26 januar) siden fosteret målt til 9 + 6 når jeg mistet i MA ❤️

Ja, plutselig halvveis! Veldig godt :love017
Uff, så kjedelig med så mye kvalme, 1 trimester er ikke noen spøk nei... men er jo veldig positivt da med flere symptomer, det er jo gode tegn ❤️
Håper du får en ekstra ul, synes alle som mister burde automatisk fått det!

Ja, plutselig halvveis! Veldig godt :love017
Uff, så kjedelig med så mye kvalme, 1 trimester er ikke noen spøk nei... men er jo veldig positivt da med flere symptomer, det er jo gode tegn ❤️
Håper du får en ekstra ul, synes alle som mister burde automatisk fått det!
❤️
Ja alle som har mistet burde fått automatisk fått en ekstra ul :).
Det var helt grusomt å gå med en død baby i magen i 3 uker og tro at alt er som det skal :/.
Jeg har inntrykk av at dem iallfall har kapasitet til å ta meg inn i Porsgrunn om jeg får en henvisning :).
Får jeg ikke det , så må jeg finne ut hvor jeg bør ta privat UL fordi prisene varierer så veldig :)

Hehey!! Det må jo være et tegn?? Håper det og at 2024 blir et fint år for oss alle ❤️
Så flink du er! Det er krevende å legge om, men deilig og godt når en får det til å kjenner på den ekstra energien! Heier på deg❤️
Hihi ikke sant?? Så god du er! Alltid en koselig kommentar fra deg ❤️ håper det blir et fint år for oss alle ja! ❤️ Hittil lover det iallefall godt :love017 ☺️ synes det er koselig at nesten alle i denne tråden har blitt gravide igjen

❤️
Ja alle som har mistet burde fått automatisk fått en ekstra ul :).
Det var helt grusomt å gå med en død baby i magen i 3 uker og tro at alt er som det skal :/.
Jeg har inntrykk av at dem iallfall har kapasitet til å ta meg inn i Porsgrunn om jeg får en henvisning :).
Får jeg ikke det , så må jeg finne ut hvor jeg bør ta privat UL fordi prisene varierer så veldig :)

Ja, MA er en fæl opplevelse dessverre :( ❤️ håper virkelig du får henvisning, kan ikke skjønne hvorfor det skal være vanskelig!

Hihi ikke sant?? Så god du er! Alltid en koselig kommentar fra deg ❤️ håper det blir et fint år for oss alle ja! ❤️ Hittil lover det iallefall godt :love017 ☺️ synes det er koselig at nesten alle i denne tråden har blitt gravide igjen
Åhh. Søt du da! :love017
Ja, virkelig lovende for resten av året ❤️ skal sende over masse babystøv til deg!!
Ja, veldig koselig! Godt å.se statistikken etter å mistet også, at de fleste blir gravide igjen etter relativt kort tid, bare synd for de av oss som da mister flere ganger :( neste gang skal den sitte hele veien hos deg og ❤️❤️

Vært hos jordmor i dag :).
Hun skulle sende henvisning til ekstra ultralyd for meg , men det er jo opp til sykehuset om jeg får eller ikke :).
Så krysser fingra for at sykehuset godtar det ❤️

Vært hos jordmor i dag :).
Hun skulle sende henvisning til ekstra ultralyd for meg , men det er jo opp til sykehuset om jeg får eller ikke :).
Så krysser fingra for at sykehuset godtar det ❤️

Krysser fingrene!! Vet jo de egentlig har kapasiteten, så håper de tar deg inn om ikke så lenge! Blir godt å kunne ha noe å forholde seg til❤️

Krysser fingrene!! Vet jo de egentlig har kapasiteten, så håper de tar deg inn om ikke så lenge! Blir godt å kunne ha noe å forholde seg til❤️
Takk ❤
Ja , håper jeg får time relativt fort evt ja ❤️.
Ja veldig spent på om alt er som det skal :)

Fortsatt kjempe sliten/trøtt og mye kvalme , men ellers ok form :). Gleder meg til den verste trøttheten og kvalmen gir seg :).
Hvordan er formen din ? ❤️
Typisk 1 trimester da med andre ord... slitsomt :banghead: men en er lism glad for å kjenne det og :shy:
Her går det egentlig veldig fint! Endelig verste av trøtthet og utslitthet sluppet noe tak, er fortsatt mye sliten og trøtt, men skal da ikke mye til føre en merker bedring:hilarious: så nå føler jeg at det er ganske fint ❤️
Så denne på helse Norge nå :happy093
Vis vedlegget 425030

Wow!! Gikk fort :cool05 Spent på når du får time!

Termindato om få dager og kjenner på at det er sårt å tenke på, men håper allikevel at det kan skje noe ila. dette året, ellers får vi si oss fornøyd med skatten vi tross alt fikk :Heartred

Så utrolig godt å høre ❤️❤️ hurra! Også at du fikk time så fort?? Wow!
Ja , jeg var kjempe heldig :).
Fordi jeg fikk først time ut i februar - uke 12 . Så ringte jeg å spurte om jeg kunne få time tidligere , men fikk beskjed om at det jeg hadde fått var time til TOUL så det kunne jeg ikke. Jeg synes det var noe rart da det stod på henvisningen «time for utredning» , men fikk evt beskjed om å ta kontakt med jordmor igjen .
Så mandag ettermiddag sendte jeg jordmor en melding , fikk til svar at hun hadde ringt de å bedt om snarlig ultralyd .
Tirsdag morgen så fikk jeg melding på helse Norge , du har fått time til ultralyd 18.01 :happy093
Så fra jeg jordmora ringte til jeg fikk time så tok det kun 2,5 døgn ❤️.

Ja , jeg var kjempe heldig :).
Fordi jeg fikk først time ut i februar - uke 12 . Så ringte jeg å spurte om jeg kunne få time tidligere , men fikk beskjed om at det jeg hadde fått var time til TOUL så det kunne jeg ikke. Jeg synes det var noe rart da det stod på henvisningen «time for utredning» , men fikk evt beskjed om å ta kontakt med jordmor igjen .
Så mandag ettermiddag sendte jeg jordmor en melding , fikk til svar at hun hadde ringt de å bedt om snarlig ultralyd .
Tirsdag morgen så fikk jeg melding på helse Norge , du har fått time til ultralyd 18.01 :happy093
Så fra jeg jordmora ringte til jeg fikk time så tok det kun 2,5 døgn ❤️.

Fantastisk ❤️❤️

Termindato om få dager og kjenner på at det er sårt å tenke på, men håper allikevel at det kan skje noe ila. dette året, ellers får vi si oss fornøyd med skatten vi tross alt fikk :Heartred
Det er så sårt å nærme seg termindato, og ekstra mye ved å ikke være gravid på nytt ❤️ dette året skal det skje for dere! ❤️

Back
Topp