For oss som hadde termin i januar/februar 2024

4 + 2
Veldig fornøyd med dagens test :) (kun 75 min etter forrige do tur)
Tok også en El test på samme urin , første bilde av El testen er etter 30 sekunder og andre etter 4 minutter :)
Aldri hatt så sterk EL test før tror jeg :)
 

Vedlegg

  • IMG_2636.jpeg
    IMG_2636.jpeg
    808,3 KB · Visninger: 9
  • IMG_2632.jpeg
    IMG_2632.jpeg
    740,7 KB · Visninger: 9
  • IMG_2634.jpeg
    IMG_2634.jpeg
    907,7 KB · Visninger: 9
4 + 2
Veldig fornøyd med dagens test :) (kun 75 min etter forrige do tur)
Tok også en El test på samme urin , første bilde av El testen er etter 30 sekunder og andre etter 4 minutter :)
Aldri hatt så sterk EL test før tror jeg :)

Så fin test! Og gøy med sterk el test da :D
 
Det er din tur nå! Den har bare å holde seg helt til mål❤️ blir du å ta noen ul føre otul?
❤️
Ja , jeg tenkte høre med jordmor om å få en henvisning til en ekstra UL så får jeg se hva hun sier :).
Får jeg ikke til det så blir det nok å ta en privat en i uke 8/9 tenker jeg :) (skulle gjerne tatt en i uke 5/6 + en i uke 8/9 + 10/11 i tillegg til TOUL , men lommeboka sier nei til alle de ❤️)
Så håper jeg får dekket en ekstra i hvertfall ❤️
 
❤️
Ja , jeg tenkte høre med jordmor om å få en henvisning til en ekstra UL så får jeg se hva hun sier :).
Får jeg ikke til det så blir det nok å ta en privat en i uke 8/9 tenker jeg :) (skulle gjerne tatt en i uke 5/6 + en i uke 8/9 + 10/11 i tillegg til TOUL , men lommeboka sier nei til alle de ❤️)
Så håper jeg får dekket en ekstra i hvertfall ❤️

Håper jm skriver en god henvisning så.du kan få en ekstra ul ❤️ skjønner godt du ikke har muligheten til å dra så ofte som en kunne ønske seg, er dyrt i dyre tider...
 
Sniker litt på august og ser i terminlista deres at det er relativt mange som skal føde i Skien, så spørs om du ikke treffer på noen av de på barsel @Venterpåsistemann :D
 
Sniker litt på august og ser i terminlista deres at det er relativt mange som skal føde i Skien, så spørs om du ikke treffer på noen av de på barsel @Venterpåsistemann :D
Ja , jeg har også sett det er en god del som skal føde i Skien :).
Etter planen skal jeg hjem så fort som mulig etter fødsel (om formen tilsier det) , så ikke sikkert jeg kommer på barsel :).
Etter 2017 barnet dro jeg hjem etter 6 timer , 2021 barnet etter 12 timer :).
Jeg har vært rett opp å gått etter fødsel med jentene så jeg har vært heldig der ❤️
 
Ja , jeg har også sett det er en god del som skal føde i Skien :).
Etter planen skal jeg hjem så fort som mulig etter fødsel (om formen tilsier det) , så ikke sikkert jeg kommer på barsel :).
Etter 2017 barnet dro jeg hjem etter 6 timer , 2021 barnet etter 12 timer :).
Jeg har vært rett opp å gått etter fødsel med jentene så jeg har vært heldig der ❤️

Oi, wow! Så deilig å være i så fin form etter fødsel! Rått :D håper du er like heldig denne gangen❤️
 
Her i Spania har vi akkurat feiret hellige tre kongers dag, de har en tradisjon som er litt som mandelen i grøten bare at det er en gave i Kringla. Den fikk jeg i år og det var en baby (jesusbarnet da siden det er jul). Håper det betyr at i 2024 har jeg hellet med meg og at vi får en baby :hilarious: :angelic::love017:hilarious: ingen aksjelegging på noen måneder men i gang med omlegging av kost og livsstil til det sunnere, begynner streng diett på mandag, og forhåpentligvis kan det dra oss i riktig retning og at vi klaffer på neste forsøk ☺️
1000040988.jpg
 
Her går det fint ❤️ aktiv lillebror I magen og kommet til hele 19+5 :love017
Hvordan går det med deg? Når blir første ul?:D
Oi så langt ❤️ , snart halvveis du da ❤️.
Så bra alt går bra med lillebror i magen :love7
Her går det bra , har masse symptomer så får håpe det er et godt tegn :happy: . Selvom det begynner å bli slitsomt å være kvalm 24/7 omtrent så er det verdt det om det kommer en lillebrøster i august ❤️.
Jeg har første jordmor time neste uke så da skal jeg høre om jeg kan få en henvisning til en ekstra ul , om ikke så tenkte jeg bestille time til jeg er ca uke 10 + 3(ca 26 januar) siden fosteret målt til 9 + 6 når jeg mistet i MA ❤️
 
Back
Topp