For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Mistet /oppdaget MA 17 juni 23 uke 12+2 men hadde stoppet 8+3 igjen. Hadde termin i starten av januar

Pos EL 22 desember, pos gravidtest 2 januar.
Nå 7+1 og teller ned dager til 8+3(dagen fosteret har stoppet i begge MA)
Ømme pupper, murrer, veldig kvalm og trøtt.
Men syns det er så skummelt. Egentlig forberedt hver dag på å miste. Første legetime nå på tirsdag og håper jeg kan få en ul i slutten av uke 8+ start av uke 9+ for å se. Orker ikke gå flere uker igjen og tro håpe og fosteret er dødt. Så ikke så lett å glede seg helt enda men gud som jeg håper :Heartbigred
 
Mistet /oppdaget MA 17 juni 23 uke 12+2 men hadde stoppet 8+3 igjen. Hadde termin i starten av januar

Pos EL 22 desember, pos gravidtest 2 januar.
Nå 7+1 og teller ned dager til 8+3(dagen fosteret har stoppet i begge MA)
Ømme pupper, murrer, veldig kvalm og trøtt.
Men syns det er så skummelt. Egentlig forberedt hver dag på å miste. Første legetime nå på tirsdag og håper jeg kan få en ul i slutten av uke 8+ start av uke 9+ for å se. Orker ikke gå flere uker igjen og tro håpe og fosteret er dødt. Så ikke så lett å glede seg helt enda men gud som jeg håper :Heartbigred

Gratulerer ❤️ håper denne spiren sitter hele veien denne gangen ❤️
 
Mistet /oppdaget MA 17 juni 23 uke 12+2 men hadde stoppet 8+3 igjen. Hadde termin i starten av januar

Pos EL 22 desember, pos gravidtest 2 januar.
Nå 7+1 og teller ned dager til 8+3(dagen fosteret har stoppet i begge MA)
Ømme pupper, murrer, veldig kvalm og trøtt.
Men syns det er så skummelt. Egentlig forberedt hver dag på å miste. Første legetime nå på tirsdag og håper jeg kan få en ul i slutten av uke 8+ start av uke 9+ for å se. Orker ikke gå flere uker igjen og tro håpe og fosteret er dødt. Så ikke så lett å glede seg helt enda men gud som jeg håper :Heartbigred
Åååh så flott at du har blitt gravid på nytt! Gratulerer så mye!! ❤️❤️ Skjønner godt at det dog er veldig skummelt... Håper du får ul så du kan få bekreftet at alt er bra, og at det går fint helt til mål denne gangen :love017
 
Mistet /oppdaget MA 17 juni 23 uke 12+2 men hadde stoppet 8+3 igjen. Hadde termin i starten av januar

Pos EL 22 desember, pos gravidtest 2 januar.
Nå 7+1 og teller ned dager til 8+3(dagen fosteret har stoppet i begge MA)
Ømme pupper, murrer, veldig kvalm og trøtt.
Men syns det er så skummelt. Egentlig forberedt hver dag på å miste. Første legetime nå på tirsdag og håper jeg kan få en ul i slutten av uke 8+ start av uke 9+ for å se. Orker ikke gå flere uker igjen og tro håpe og fosteret er dødt. Så ikke så lett å glede seg helt enda men gud som jeg håper :Heartbigred
Gratulerer :Heartpink
Jeg gikk igjennom det samme i september i fjor da det blir oppdaget MA når jeg var 10+6 med et embryo som hadde dødd rundt uke 6.
Nå er jeg 11 uker og det som har hjulpet meg å beholde roen nå har rett og slett vært en ultralyd hver 10 dag.
Lykke til :love017
 
Gratulerer :Heartpink
Jeg gikk igjennom det samme i september i fjor da det blir oppdaget MA når jeg var 10+6 med et embryo som hadde dødd rundt uke 6.
Nå er jeg 11 uker og det som har hjulpet meg å beholde roen nå har rett og slett vært en ultralyd hver 10 dag.
Lykke til :love017
Håper legen henviser meg kjapt etter legetime nå på tirsdag. Mest håper jeg han kan sjekke for han har UL aparat han kan bruke. Og att de følger tett på sykehuset som lovet :)
 
Jeg orket ikke være så aktiv her i tiden etter MA i sommer, litt fordi jeg var sjalu på alle dere som bare kunne prøve igjen på egenhånd mens jeg måtte vente lenge på at både kroppen var på plass igjen og plass for nytt egguttak. Men i dag skulle vært termin, og er veldig glad for at jeg er gravid igjen! Er 16+2 nå, og har etter å ha kommet forbi uke 12 og nipt begynt å slappe av og tenke at dette nok går veien. Fint å se at det er så mange andre som også har lykkes!
 
Last edited:
Jeg orker ikke være så aktiv her i tiden etter MA i sommer, litt fordi jeg var sjalu på alle dere som bare kunne prøve igjen på egenhånd mens jeg måtte vente lenge på at både kroppen var på plass igjen og plass for nytt egguttak. Men i dag skulle vært termin, og er veldig glad for at jeg er gravid igjen! Er 16+1 nå, og har etter å uke 12 og nipt begynt å slappe av og tenke at dette nok går veien. Fint å se at det er så mange andre som også har lykkes!

Det kjennes nok ekstra tøft ut når en ikke kan prøve selv! Men så godt å høre du er gravid igjen, gratulerer så mye❤️❤️
 
Jeg orket ikke være så aktiv her i tiden etter MA i sommer, litt fordi jeg var sjalu på alle dere som bare kunne prøve igjen på egenhånd mens jeg måtte vente lenge på at både kroppen var på plass igjen og plass for nytt egguttak. Men i dag skulle vært termin, og er veldig glad for at jeg er gravid igjen! Er 16+1 nå, og har etter å uke 12 og nipt begynt å slappe av og tenke at dette nok går veien. Fint å se at det er så mange andre som også har lykkes!
Kjenner meg veldig godt igjen i den følelsen ❤️ men så flott at du er gravid på nytt og så langt på vei! :joyful: gratulerer så mye!!! ❤️
 
Lover godt denne gangen, fra 590 på lørdag til 3252 på onsdag ☺️ og fikk se den var fint implantert med plommesekk og det hele :love017
1000043645.jpg1000043443.jpg
 
Kjenner meg veldig godt igjen i den følelsen ❤️ men så flott at du er gravid på nytt og så langt på vei! :joyful: gratulerer så mye!!! ❤️
Takk, og gratulerer til deg også! Håper virkelig det går veien ❤️

Begynner jo åpenbart å bli mer trygg, for her glemte jeg en hel dag (!) av hvor langt jeg har kommet. Er på 16+2 :)
 
Jeg og! Venter skikkelig i spenning og krysser alt jeg kan @Alma<3 ❤️
 
Back
Topp