Takk, nå ble det riktigPrøvd å legge inn peak på den høyeste der? Jeg testet det ut på en tilfeldig dag, og da ble peak som allerede var der endret til høy av seg selvdet med å endre cd vet jeg dessverre ikke..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, nå ble det riktigPrøvd å legge inn peak på den høyeste der? Jeg testet det ut på en tilfeldig dag, og da ble peak som allerede var der endret til høy av seg selvdet med å endre cd vet jeg dessverre ikke..

Har aldri fått skygge med MS, og jeg har vel svidd av rundt 150 tester de disse månedeneMange som har fått skygge på MS?
Eller er det sjanse at denne er reell?
Mellom 8-10 dpo

Har også fått en sånn type test nylig. Lurer på hva det kan være!Jeg mistet til kjemisk for halvannen uke siden, begynte med svak positiv i non daga førr så å få negativ og blødning, mistet også de få symptoman(ømme bryst, trøtt og oppblåst)eg hadde, ca 3-4 daga i blødning. Eg tok en test i dag tilfeldigvis og negativ men så rar med fargestoffet der en strek evt skulle vært og det går ikke bort, skygge strek ikke kommer med i bilder, unntatt de 2 siste der man kanskje kan skimte en strek. Har noen erfart det samme?
Føle me frustrasjon din, tok en test igjen idag som åsså ga skygge, men denne gangen så har skyggen vært mye sterkere og kunne bli tatt opp på kamera fra den ble tatt til 6 tima etter. Skyggen blir til og med synlig i filter denne gangenHar også fått en sånn type test nylig. Lurer på hva det kan være!
Jeg har aldri fått skygge på MSMange som har fått skygge på MS?
Mellom 8-10 dpo

Krysser fingrene for degMange som har fått skygge på MS?
Mellom 8-10 dpo

Ja, det er rart. Har også fått tester med skyggestrek denne runden. Testen jeg tok nå derimot, er dessverre helt blendahvit. Ingenting å se, ikke en liten skygge en gang. Vet ikke helt hva jeg skal tenke om det Er 10 dpo.Føle me frustrasjon din, tok en test igjen idag som åsså ga skygge, men denne gangen så har skyggen vært mye sterkere og kunne bli tatt opp på kamera fra den ble tatt til 6 tima etter. Skyggen blir til og med synlig i filter denne gangenigjen så veit eg jo at dem ikkje e positiv og at eg e heldig, men når 3 testa har samme defekt e det rart, synd man ikke kan få pengan tilbake på sånne her ting..
Gravid!

Tror nok mange av oss har fått kjemiske og avskriver det som skygge? Innså denne pp’en at det ikke var tvil om at jeg hadde kjemisk første pp. Hadde egentlig avskrevet det som skygger.Har aldri fått skygge med MS, og jeg har vel svidd av rundt 150 tester de disse månedene![]()
Jeg har også tenkt på at de som har hatt skyggestreker faktisk kan ha vært gravide en bitteliten stund. Så det trenger absolutt ikke å være sånn at testen lyver, det bare ble liksom aldri noe mer enn et lite frø som døde altfor fort.Tror nok mange av oss har fått kjemiske og avskriver det som skygge? Innså denne pp’en at det ikke var tvil om at jeg hadde kjemisk første pp. Hadde egentlig avskrevet det som skygger.
Jeg har fått skygge de to siste gangene på ms testene . Før det har skygge alltid hvert babyMange som har fått skygge på MS?
Mellom 8-10 dpo

Fikk skygge på min 8DPO ms test , bare er å ta en ny senereMange som har fått skygge på MS?
Mellom 8-10 dpo
Håper alt er i orden igjen nå altså