Oss testetøser imellom

Prøvd å legge inn peak på den høyeste der? Jeg testet det ut på en tilfeldig dag, og da ble peak som allerede var der endret til høy av seg selv :) det med å endre cd vet jeg dessverre ikke..
Takk, nå ble det riktig :D irriterende å se at jeg er 7 dpo når jeg ikke er i dpo land en gang :hilarious:

Mange som har fått skygge på MS?
Eller er det sjanse at denne er reell? :hilarious:
Mellom 8-10 dpo

Vedlegg

• IMG_8953.jpeg
    IMG_8953.jpeg
    343,3 KB · Visninger: 161
IMG_5153.jpeg
Tok denne testen i går, og den ble negativ innen tidsfristen. Da jeg så på den 20-30 min senere var det kommet en strek. Vet at testen er ugyldig etter tiden, men er det noen andre som har opplevd det og fått positiv test senere?:) Detter er Metode sin tidligtest.

Jeg mistet til kjemisk for halvannen uke siden, begynte med svak positiv i non daga førr så å få negativ og blødning, mistet også de få symptoman(ømme bryst, trøtt og oppblåst)eg hadde, ca 3-4 daga i blødning. Eg tok en test i dag tilfeldigvis og negativ men så rar med fargestoffet der en strek evt skulle vært og det går ikke bort, skygge strek ikke kommer med i bilder, unntatt de 2 siste der man kanskje kan skimte en strek. Har noen erfart det samme?
Har også fått en sånn type test nylig. Lurer på hva det kan være!

Vedlegg

• IMG_1531.jpeg
    IMG_1531.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 98
Har også fått en sånn type test nylig. Lurer på hva det kan være!
Føle me frustrasjon din, tok en test igjen idag som åsså ga skygge, men denne gangen så har skyggen vært mye sterkere og kunne bli tatt opp på kamera fra den ble tatt til 6 tima etter. Skyggen blir til og med synlig i filter denne gangeno_Oigjen så veit eg jo at dem ikkje e positiv og at eg e heldig, men når 3 testa har samme defekt e det rart, synd man ikke kan få pengan tilbake på sånne her ting..

Vedlegg

• 20240106_015523.jpg
    20240106_015523.jpg
    1 MB · Visninger: 110
  • Screenshot_20240106_015936_Negative Image.jpg
    Screenshot_20240106_015936_Negative Image.jpg
    554,6 KB · Visninger: 110
Føle me frustrasjon din, tok en test igjen idag som åsså ga skygge, men denne gangen så har skyggen vært mye sterkere og kunne bli tatt opp på kamera fra den ble tatt til 6 tima etter. Skyggen blir til og med synlig i filter denne gangeno_Oigjen så veit eg jo at dem ikkje e positiv og at eg e heldig, men når 3 testa har samme defekt e det rart, synd man ikke kan få pengan tilbake på sånne her ting..
Ja, det er rart. Har også fått tester med skyggestrek denne runden. Testen jeg tok nå derimot, er dessverre helt blendahvit. Ingenting å se, ikke en liten skygge en gang. Vet ikke helt hva jeg skal tenke om det Er 10 dpo.

Tror nok mange av oss har fått kjemiske og avskriver det som skygge? Innså denne pp’en at det ikke var tvil om at jeg hadde kjemisk første pp. Hadde egentlig avskrevet det som skygger.
Jeg har også tenkt på at de som har hatt skyggestreker faktisk kan ha vært gravide en bitteliten stund. Så det trenger absolutt ikke å være sånn at testen lyver, det bare ble liksom aldri noe mer enn et lite frø som døde altfor fort.

Begynte å blø nå.. Etter kalenderen trodde jeg at jeg er 10 dpo, men nå blei jeg veldig usikker! Resultatet på testene har vært varierende, med noen helt hvite og noen med skyggestreker. Veldig frustrerende!

Last edited:
Kan noen fortelle meg hva greia er med de her? Kontrollstreken blir jo plutselig så mørk :wideyed:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,8 MB · Visninger: 125
Jeg har slitt med 0 el slim etter ma i mai . Alltid hatt greit med el slim 3-4 dager før el . Men det klaffet likevel uten el slim i juni . Men ma i september og hatt el til vanlig tid , men ikke det lange slimet. Men idag kom det slimet langt som bare det :dance011 Håper alt er i orden igjen nå altså :Heartred:sign17

Back
Topp