Veldig ømme pupper, og murringer som ved eggløsning, så det er veldig velkommentDet ser jo veldig lovende ut!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig ømme pupper, og murringer som ved eggløsning, så det er veldig velkommentDet ser jo veldig lovende ut!![]()
EBay testene har jeg hatt siden i våres…tar litt tid å tisse ned 100 stk . Haha men testtøser får aldri for mange tester 
Er bare CD 8 , så blir ikke action før neste uke 

Jeg ser!Tok denne nå. Ser du noe her? Jeg tror jeg ser en lysrosa strek![]()
Kunne ikke se noe på testen din i går, men denne kan muligens ha en antydning til strek! Blir veldig spennende med morgendagens test!Hei igjen! Ser dere noe her? Mener at jeg ser noe, men ser vel ut som skyggestrekk?
Hvor mange DPO er du?Skimter også , men disse skyggene er blitt vanlig på bp testene i det siste . Ta en ny igjen i morgenHei igjen! Ser dere noe her? Mener at jeg ser noe, men ser vel ut som skyggestrekk?
Mange dpo er du ?Jeg skimter noe, men disse testene stoler jeg ikke påHei igjen! Ser dere noe her? Mener at jeg ser noe, men ser vel ut som skyggestrekk?
fikk disse to forrige pp. Håper for din del at det er start på noe 
Jeg ble veldig usikker på hva jeg ser her egentligHei! Ser dere noe her? Fikk skygge på disse forrige mnd., så tørr ikke å ha for høye forhåpninger, men mener jeg skimter noe her?
(ikke alltid det beste streksynet)9 dpo i dagJeg ble veldig usikker på hva jeg ser her egentlig(ikke alltid det beste streksynet)
Hvor mange dpo?
Der er jo _noe_, men øynene mine gjorde at fargene fløt litt sammen9 dpo i dagusikker selv hehe!
(mulig på tide å finne senga
)Ser «noe», men om det kun er linja der streken skal komme eller begynnelsen på noe er fortsatt vanskelig å si! Hvor mange dpo?
Jeg ser noe, hvor mange dpo?
Hadde ikke så sterke jeg hellerNederste test 12 dpo, øverste fra i dag 13 dpo. Men fortsatt svak strek, så har ikke helt troa![]()
Og i dag fikk jeg 2-3, så det kan fortsatt gå veldig braHadde ikke så sterke jeg heller![]()
Det ser jo ut som det stiger!Nederste test 12 dpo, øverste fra i dag 13 dpo. Men fortsatt svak strek, så har ikke helt troa![]()
Jeg ser strek , men som du sier har jeg også opplevd skygge på de testene .Hei! Ser dere noe her? Fikk skygge på disse forrige mnd., så tørr ikke å ha for høye forhåpninger, men mener jeg skimter noe her?
Prøvd å legge inn peak på den høyeste der? Jeg testet det ut på en tilfeldig dag, og da ble peak som allerede var der endret til høy av seg selvNoen som vet hvordan jeg får endret peak i premom?? Jeg har prøvd å endre den til High, og savet, men ingenting skjerden sier også feil cd, får ikke til å endre det heller!! Jeg fikk tr 19.12, men premom nekter å endre fra 20.12..
Vis vedlegget 424251
Vis vedlegget 424252