Termin er uansett bare en pekepinn! Fødsel 3 uker før og inntil 2 uker etter er "på termin" 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt sant, allikevel er det noe med "kontrollen" i hodetTermin er uansett bare en pekepinn! Fødsel 3 uker før og inntil 2 uker etter er "på termin"![]()

Vet så altfor godt hvordan du har det.. Uvitenheten er det verste med hele greia!Kjenner hodet mitt jobber voldsomt. Har nå testet med to ulike typer tester de siste to dagene. De siste er tatt på samme urin. Er ikke noe begeistret for de oransje testene. Men der har streken blitt sterkere. Mens på den andre type test har streken blitt svakere. Kjenner jeg holder på å bli helt koko! Har ikke blødd mer enn de dråpene på mandag. Er fortsatt kvalm og har ømme pupper. Føles ulidelig lenge å vente på hcg svar.... Vis vedlegget 424033
Vis vedlegget 424034
Hadde no bare testene vært enig.. men nei. Jeg var innstilt på at det gikk gale, så fikk jeg et håp igjen, og så var jeg sikker på at jeg hadde mistet. Og nå... på grunn av de oransje testene så har jeg et håp igjen... ser at test nummer to viser litt rart på bilde men selve streken er ørlitegranne svakere i går enn i dag..Vet så altfor godt hvordan du har det.. Uvitenheten er det verste med hele greia!
Klare og tydelige streker. Noe mer kan du ikke konkludere med ut fra dette før blodprøveresultatene <3Kjenner hodet mitt jobber voldsomt. Har nå testet med to ulike typer tester de siste to dagene. De siste er tatt på samme urin. Er ikke noe begeistret for de oransje testene. Men der har streken blitt sterkere. Mens på den andre type test har streken blitt svakere. Kjenner jeg holder på å bli helt koko! Har ikke blødd mer enn de dråpene på mandag. Er fortsatt kvalm og har ømme pupper. Føles ulidelig lenge å vente på hcg svar.... Vis vedlegget 424033
Vis vedlegget 424034
Jeg vet, og burde vært flinkere til å følge mitt eget råd om å droppe testingen fordi det gjør meg uroligKlare og tydelige streker. Noe mer kan du ikke konkludere med ut fra dette før blodprøveresultatene <3
Har fått sykemelding men velger å gå på jobb allikevel bare for å få tiden til å gå...Er det noe du kan gjøre hjemme som distraherer litt? Varmt bad, tv-serier, strikking, tegning eller lese ei bok?Jeg vet, og burde vært flinkere til å følge mitt eget råd om å droppe testingen fordi det gjør meg uroligHar fått sykemelding men velger å gå på jobb allikevel bare for å få tiden til å gå...
Håper på det beste!Kjenner hodet mitt jobber voldsomt. Har nå testet med to ulike typer tester de siste to dagene. De siste er tatt på samme urin. Er ikke noe begeistret for de oransje testene. Men der har streken blitt sterkere. Mens på den andre type test har streken blitt svakere. Kjenner jeg holder på å bli helt koko! Har ikke blødd mer enn de dråpene på mandag. Er fortsatt kvalm og har ømme pupper. Føles ulidelig lenge å vente på hcg svar.... Vis vedlegget 424033
Vis vedlegget 424034

Jeg var inn og ut av sykehus i nesten 6 uker.. stigende hcg, men helt i lavere siktet, de så "noe" på ultralyd og testene ble sterkere.. Holdt på å bli gal! Var en lettelse den dagen de konkluderte med at vi skulle gjennomføre abort..Hadde no bare testene vært enig.. men nei. Jeg var innstilt på at det gikk gale, så fikk jeg et håp igjen, og så var jeg sikker på at jeg hadde mistet. Og nå... på grunn av de oransje testene så har jeg et håp igjen... ser at test nummer to viser litt rart på bilde men selve streken er ørlitegranne svakere i går enn i dag..

Joda... sluker serier på tv, prøver å strikke... noe jeg absolutt ikke kan... holder meg opptatt med barn, hus og jobb. Men hodet er liksom alle andre plasser...Er det noe du kan gjøre hjemme som distraherer litt? Varmt bad, tv-serier, strikking, tegning eller lese ei bok?
Hei, husker deg fra januar, så kjekt å se deg igjen11 dpo på bittelitt kveldsurin(var på do da jeg gikk av vakt også, ca 1 time før jeg tok EL test for å sjekke. EL var nokså pos 22-23.12, svak svak igår men så sterk idag(blå) så tok en hcg for morroskyld….
Hadde en MA i juni 12+2(baby 8+3) så kjenner jeg er sykt nervøs…. Vi var enige i å prøve ut 2023. Har ei januar20 jente fra før. Hadde en MA før henne også, 10+3(baby 8+3)
Terminen til MA 2019 var 19.09.19 og MA 2023 var 2.1.24 Så kansje er det ment2be for terminen nå blir ca 17.09.24

Ja, jeg vet. Men nå ser jeg ikke noen stigning fra andre urin 11 dpo hellerMen du kan egentlig ikke tolke testene på den måten. Det er for mange ting som kan påvirke hcg nivået i urinen. Så se heller fra dag til dag eller egentlig enda bedre anna hver dag![]()
Har veldig lite farge i disse make sure testene, men det er vel ganske likt for alle tester. Streken var for meg veldig sterk for 11 dpo, men at den fortsatt ser lik ut er jo ikke noe godt tegn
Det er stigning der joJeg ser ikke stigning
De tre øverste er 11 dpo og de to nederste tok jeg nå 13 dpo
Mener du det? Fra test to? For den ble tatt på samme urin som de i dag. Jeg håper du har rettDet er stigning der jo![]()
Er helt svimmel og kvalm av hele greia. Hadde glemt hvor nervevrak jeg blir med positiv test