IKM UKE 52

Jeg vet ikke om det er spesielt med make sure, men har opplevd om man har fått «rift» i det hvite laget at det kan skje sånn som det der. Altså at steken blir halv og farge. Kan kanskje se ut som det har skjedd her?
Kanskje litt dårlig bilde, men streken går helt ned. Men tusen takk for svar! :smiley-angelic003Skal ta ny test i morgen for å få avkrefta/bekrefta! Klarer nesten ikke vente :nailbiting:

Tok test idag, men skyggestrek eller kan jeg håpe sterkere strek om noen dager? :anyone

Vedlegg

• 20231229_182937.jpg
    20231229_182937.jpg
    1,4 MB · Visninger: 139
  • 20231229_183019.jpg
    20231229_183019.jpg
    1,4 MB · Visninger: 136
Det er så typisk at den kommer på verst tenkelig tidspunkt. Før julekonserter og middagsselskap og familiesammenkomster.
Det er så typisk! Vi skal på middagsselskap i morgen og så er det jo nyttårsaften i overimorgen.. Og jeg får sikkert TR i morgen.. I det minste vet jeg at jeg trygt kan ta meg et par glass vin hvert fall!

Sniker!
Når fikk dere lagt inn aksjer?
Vi fikk lagt inn 3 dager før EL + 1 dag sannsynligvis etter EL, så har lite troa!:hungover:
Jeg er litt i samme situasjon, fikk lagt inn aksjer 2 dager før EL og en dag etter, så har også lite troa denne pp… IKM i dag da og fortsatt ingen tr, så lever i et liite håp. Men hun banker sikkert på døra i morgen :nailbiting:

Hm, den var litt uklar for min del. Som om den er ruglete? Hvilket merke er det og hvor mange dpo? :)
Det er RFSU sine strimmler, usikker på dpo, da jeg hadde en liten blødning 12-14des det var så lite at jeg trodde det var festeblødning men nå tror jeg kanskje der var el blødning:oops:

La inn 3 dager før, prøvde dagen jeg fikk positiv eggløsningstest men ble ikke noe av noe da dessverre.. også igjen 1,5 dag etter eggløsning :think005 Så hvem vet om det var før eller etter som klaffa :D Ønsker dere masse lykke til da og håper det klaffer for dere også :smiley-angelic001
Da tror jeg du får jente❤️

Det er RFSU sine strimmler, usikker på dpo, da jeg hadde en liten blødning 12-14des det var så lite at jeg trodde det var festeblødning men nå tror jeg kanskje der var el blødning:oops:
Ikke godt å vite, Rfsu er av og til litt ustabile :/ men så pass mange dager etter el burde den kanskje være mer tydelig uansett :/

Hvilke termometere bruker dere som tester? Jeg vurderer å prøve det.
Jeg husker ikke helt hvor mitt er fra, det er noen år gammelt. Men googlet bare termometer med to desimaler :) skulle gjerne hatt ett som lyste selv, nå må jeg frem med klokka mi for å lyse på det om det er mørkt.

Jeg har også en eldre Babycomp som er en egen maskin, brukte den i mange år men har ikke lyst til at de eldste ungene skal vite at vi prøver så da kan jeg ikke ha den stående :p

Jeg tenker at jeg kan settes på TR. Har ikke fått det enda, men testene er helt blanke nå 12 dpo, og har ingen symptomer på noe :) På meg blir det nytt ivf-forsøk i januar, så krysser fingrene for at januar blir min måned :love2Gratulerer til alle med jule- og nyttårsspirer her inne:Heartred

Da tror jeg du får jente❤️
Fikk lagt inn siste aksjer 2-3 dager føre el her, tenkte også at da ble det jentesiden jeg har hørt det her inne (og vi har jente fra før, men jaggu får vi en gutt :hilarious:
Stemte ikke for oss heller, var motsatt. Ble gravid ved samleie 2 dager før EL med sønnen vår, og akkurat på eggløsningsdagen med datteren vår :smiley-angelic003

Back
Topp