IKM UKE 52

Har ikke telt prøveperioder, men vi har vært uten prevensjon i 10 år og prøvd i ca 5 år, litt av og på. Aktivt og målretta i litt over ett år, parallelt med utredning for infertilitet. Har kun vært gravid en gang før, som endte med tidlig spontanabort i midten av november.
Håper virkelig alt går bra for dere denne gangen :Heartpink

Måtte ta en ny i kveld Føler jeg ser noe mer her? ‍‍

Vedlegg

• IMG_7378.jpeg
    IMG_7378.jpeg
    958,1 KB · Visninger: 157
Sniker!
Er det rett før du venter TR?
Jeg har fått veldig sterke EL-tester rett før TR flere ganger. Har lest om flere som har fått det.
Ja okei… da er det vel bare det :( litt usikker på lengde på syklus, er bare 10 dpo i dag men har vært nede i 12 på lutealfase så kanskje det bare er mensen som kommer :(

Ja okei… da er det vel bare det :( litt usikker på lengde på syklus, er bare 10 dpo i dag men har vært nede i 12 på lutealfase så kanskje det bare er mensen som kommer :(
Ta en til i morgen, og legg inn aksjer om du kan, i tilfelle!:)

Ta en til i morgen, og legg inn aksjer om du kan, i tilfelle!:)
Ja får ta begge testene i morgen, men Googlet og som du sa så jeg at det var veeeeldig vanlig med sterke el tester før mens så det er nok bare det :(

mannen syntes vi burde gi det en sjans likevel, haha :p

Men det var ikke veldig behagelig, for stikker noe veldig i livmoren ..

noen andre som har opplevd det og når i tilfelle i syklus?

Ja får ta begge testene i morgen, men Googlet og som du sa så jeg at det var veeeeldig vanlig med sterke el tester før mens så det er nok bare det :(

mannen syntes vi burde gi det en sjans likevel, haha :p

Men det var ikke veldig behagelig, for stikker noe veldig i livmoren ..

noen andre som har opplevd det og når i tilfelle i syklus?
Under el er det vondt med sex for meg.

Da tok jeg nye tester i dag! Fortsatt svært svak strek på bp tidlig syns jeg... Men cb var mye sterkere i dag! Så da tror jeg at jeg begynner å innse at jeg er gravid :wacky:

Vedlegg

• PXL_20231229_055940213.jpg
    PXL_20231229_055940213.jpg
    1,9 MB · Visninger: 83
  • PXL_20231229_060000253.MP.jpg
    PXL_20231229_060000253.MP.jpg
    5,2 MB · Visninger: 80
Det er jo individuelt, og jeg vil ikke gi deg falskt håp, men det er mulig å teste blankt 11 dpo og få positivt 12 dpo. Varme tanker!
Ja det er nok sikkert det, bare føler siden jeg har hatt relativt sterke streker på 10 dpo før så er det gjerne mindre sannsynlig for min del.. sukk.. blir lange dager frem til mensen kommer, men den banker nok på døra i morra og får en skikkelig «festlig» nyttårsaften i selskap :(

Back
Topp