IKM UKE 52

Ja det er nok sikkert det, bare føler siden jeg har hatt relativt sterke streker på 10 dpo før så er det gjerne mindre sannsynlig for min del.. sukk.. blir lange dager frem til mensen kommer, men den banker nok på døra i morra og får en skikkelig «festlig» nyttårsaften i selskap :(
Det er så typisk at den kommer på verst tenkelig tidspunkt. Før julekonserter og middagsselskap og familiesammenkomster.

Det her gir nå hvertfall ingen mening ! Kanskje ikke egget slapp sist el topp likevel og den prøver igjen nå…? Blir HELT matt…Vis vedlegget 423416
Hva med å begynne å tempe ? Hadde første syklus med temping nå og lært mye om min kropp . Har testa med LH siden mai å lært mye der også , men de to sammen sier virkelig mye :Heartred

Dagens morgentest (10 eller 11 dpo) ser sterkere ut, og jeg begynner å få litt troen. Men greier ikke slå meg til ro med det helt enda.

Vedlegg

• IMG_7382.jpeg
    IMG_7382.jpeg
    1 MB · Visninger: 160
Hva med å begynne å tempe ? Hadde første syklus med temping nå og lært mye om min kropp . Har testa med LH siden mai å lært mye der også , men de to sammen sier virkelig mye :Heartred
Ja jeg har gjort det noen mnd, og det var veldig fint, stemte overens med el testene og alt sånt. Fikk også da «hjelp» til å forstå at det ikke gikk likevel mtp dalende temp sammen med svake hcg tester når det var kjemisk. Men denne mnd her har temp vært heeelt på bærtur.. gir ingen mening noen ting. Jeg hadde noen dager med feber rett før el og ellers mye sykdom i hus med mye oppvåkninger (enda mer enn ellers) så måtte bare gi opp. Og selv når ting roet seg så viser den veldig lav temp til å være der jeg er i syklus :( .. så håper å få «normal» kurve neste mnd… :/

Jeg testet så vidt en svaaaak strek dagen før IKM med BP tidlig, så jeg tenker det fortsatt er håp :Heartred
Jeg tørr ikke håpe, men ja frem til mensen er på plass så skal man ikke gi heeelt opp håpet :) jeg har siste hatt lutalfase på bare 12 dager så ikm kan være allerede i morgen egentlig, eller hvertfall søndag. Så får hvertfall svar innen nyttårskvelden om ikke annet :/

Jeg kan settes på gravid! :Heartred Har vært på juleferie i utlandet og egentlig hadde jeg ikke troa denne pp siden vi ikke fikk lagt så mye aksjer rundt el, men det var IKM i går og den pleier å komme senest 14 dager etter el, så da måtte jeg kjøpe en test på flyplassen på vei hjem :laughing002 Grunnen til at jeg også mistenkte det var at jeg er så utrolig oppblåst og det var det første symptomet jeg hadde sist gang også. Så nå krysser jeg fingrene for at det sitter :smiley-angelic001

Vedlegg

• 20231228_190951.jpg
    20231228_190951.jpg
    1,6 MB · Visninger: 119
Jeg kan settes på gravid! :Heartred Har vært på juleferie i utlandet og egentlig hadde jeg ikke troa denne pp siden vi ikke fikk lagt så mye aksjer rundt el, men det var IKM i går og den pleier å komme senest 14 dager etter el, så da måtte jeg kjøpe en test på flyplassen på vei hjem :laughing002 Grunnen til at jeg også mistenkte det var at jeg er så utrolig oppblåst og det var det første symptomet jeg hadde sist gang også. Så nå krysser jeg fingrene for at det sitter :smiley-angelic001
Gratulerer! :happy093

Ikm var i går. Fortsatt ingen tr her. Har murra noe voldsomt i livmora noen dager nå. Er overbevist om at jeg skal begynne å blø, men ikke noe enda iallefall.. Blir spennende å se når tr dukker opp. Har ikke flere tester hjemme (testa sist 13 dpo) og rekker ikke butikk heller nå før til neste år :dead:

Sniker!
Når fikk dere lagt inn aksjer?
Vi fikk lagt inn 3 dager før EL + 1 dag sannsynligvis etter EL, så har lite troa!:hungover:

Ser dårlig ut her.. :( 13 eller 14 dpo. Litt murringer, men kjennes ikke ut som TR er på vei, så hadde troen! Utvannet urin etter jobb, men burde jo vært noe antydning til strek om jeg hadde vært gravid.. ikm i morgen.. begynner jo med en gang å Google på hvor seine positive tester man kan få:facepalm: :hilarious: gir jo aldri opp før tr er her:dead:
20231229_160946.jpg

Sniker!
Når fikk dere lagt inn aksjer?
Vi fikk lagt inn 3 dager før EL + 1 dag sannsynligvis etter EL, så har lite troa!:hungover:
La inn 3 dager før, prøvde dagen jeg fikk positiv eggløsningstest men ble ikke noe av noe da dessverre.. også igjen 1,5 dag etter eggløsning :think005 Så hvem vet om det var før eller etter som klaffa :D Ønsker dere masse lykke til da og håper det klaffer for dere også :smiley-angelic001

Hei! Meg igjen! :) Jeg tok pause frå testing i noen dager og i dag ettermiddag fikk jeg denne! Men 1 t senere tok jeg ein ny test og den var negativ. Kan det vere skyggestrek? Er det normalt på makesure sine tester?

Vedlegg

• IMG_2290.jpeg
    IMG_2290.jpeg
    819,9 KB · Visninger: 126
velkommen i september 2024 gruppa :dance018

Hei! Meg igjen! :) Jeg tok pause frå testing i noen dager og i dag ettermiddag fikk jeg denne! Men 1 t senere tok jeg ein ny test og den var negativ. Kan det vere skyggestrek? Er det normalt på makesure sine tester?
Jeg har bare positive erfaringer med Make Sure sine tester!

Jeg vet ikke om det er spesielt med make sure, men har opplevd om man har fått «rift» i det hvite laget at det kan skje sånn som det der. Altså at steken blir halv og farge. Kan kanskje se ut som det har skjedd her?

Back
Topp