Venterpåsistemann
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
JuniJubel2021
Juligull2021
Stjerneskuddene 2024
Augustbarna2024
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ser dere strek?

Takk. Uroer meg fordi det steg så sakte sist jeg testa positivt, og da mista jeg. Skal prøve å kjenne mest på gleda.HCG dobles annenhver dag, så jeg ville ikke stresset for mye![]()
Du vet det er desember og ikke november12 dpo -
Vis vedlegget 423289Bekymrer meg veldig at streken ikke er sterkere, hadde håpet at det skulle være markant forskjell fra i går. Begge er 10 ul/l i sensitivitet og tatt etter 4 minutter. Dagens er ikke tatt på morgenurin.
Men kvalme i hele går og i dag.
Her er gårdagens:
Vis vedlegget 423290
Du er sikkert en sånn som skriver 2023 til vi er i juni
Babystrekser dere strek?

Babystrek vil jeg siKlarte ikke å dy meg, tok en ny test etter jobb og det kom en svak strek der og etter ca. 2,5 minutt. En test, men tok flere bilder... Urinen var ganske utvannet![]()
Hva mener du?Du vet det er desember og ikke novemberDu er sikkert en sånn som skriver 2023 til vi er i juni
![]()
Ingen tvil!ser dere strek?
Sikkert bare at det sto 27/11 på testen gjerne ?Hva mener du?
Ja, jeg har testet flere ganger. Min har variert litt, laveste på 4,1 og nå sist 10,7. Det er i så måte innenfor normalverdiene ut fra alder, men helt i nedre sjikte, så jeg har lav AMH ut fra alder... men man regnes jo som fruktbar når AMH er over 3, så du er uansett innenfor. Flere med lavere AMH enn det blir gravide også, så det er håp med lave verdier ogsåNoen som har testet for AMH/eggreserve her inne?
Jeg fikk svar fra legen i dag at den lå på 5, og at det var innenfor referanse verdien, men at jeg hadde "for lite egg reserve igjen".
For lite for hva da? 5 er vel fortsatt innenfor normalen, selv om det er lavt?
Kjenner jeg stresser såå mye nå![]()
Står 27/11 på testenHva mener du?
Haha, ups!Står 27/11 på testen

Så det nå, haha!Sikkert bare at det sto 27/11 på testen gjerne ?![]()
Ja, jeg har testet flere ganger. Min har variert litt, laveste på 4,1 og nå sist 10,7. Det er i så måte innenfor normalverdiene ut fra alder, men helt i nedre sjikte, så jeg har lav AMH ut fra alder... men man regnes jo som fruktbar når AMH er over 3, så du er uansett innenfor. Flere med lavere AMH enn det blir gravide også, så det er håp med lave verdier ogsåDet kan også være lurt å få talt eggposer på ultralyd hos gynekolog, da man kan ha flere eggposer enn AMH-verdi skulle tilsi. Du trenger bare ett godt egg, og du har jo egg igjen!
Ja, i forbindelse med utredning for infertilitet, men jeg fikk ikke vite resultatet i tall, bare at eggreserven var god, men at det ikke sa noe om kvaliteta på eggene. Og så telte de mange poser på ultralyd.Noen som har testet for AMH/eggreserve her inne?
Jeg fikk svar fra legen i dag at den lå på 5, og at det var innenfor referanse verdien, men at jeg hadde "for lite egg reserve igjen".
For lite for hva da? 5 er vel fortsatt innenfor normalen, selv om det er lavt?
Kjenner jeg stresser såå mye nå![]()

Sniker! Ser! Lett og tydelig. Nå ble jeg gladser dere strek?