Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje du hadde kjemisk og TR kommer litt forsinket?Dagens morgen test dag 15 ca etter EL og 2 dager fra den veldig sterke testen. Ingen tegn på tr enda eller symptomer på den så eg leve vel litt i håpet enda trur eg
Klem til degTakk, det hjelper å få litt innspill fra andre og når du sier det så ser jeg det sammeDisse er jo kjempefine!Streken er mer hel, og har mye mer farge enn den forrige!
Tror kanskje jeg hadde forventet en enda større økning siden det var god økning fra 9DPO til 11DPO. Men igjen, jeg har lite erfaring med sånne tester.Har ikke peil,men kanske.TakkKanskje du hadde kjemisk og TR kommer litt forsinket?Klem til deg

Synes den var steget fint jegTok en ny test i dag og ble litt stresset. Synes ikke det var noe særlig til stigning fra den som ble tatt på onsdag kveld
Trøster meg litt med at urinen var noe utvannet så jeg stod en stund og lurte på om jeg i det hele tatt skulle ta en test. Har nå bare to strimler og to digitale liggende så litt usikker når jeg skal ta neste.
Jeg kan settes på TR
Lykke til videreTr her også! Gratulerer til alle gravide![]()

Jeg ser noe på begge10 dpo, høy temp og negative testerAlltid fått postitv test 10 dpo, så nå ga jeg opp kjente jeg.

Åå, takk for degJeg ser noe på begge![]()
Det er vel når du måler tidligere eller senere enn vanlig?Sniker her…. Noen som vet hvorfor jeg får trekanter på tempen???
Vis vedlegget 423062
Akkurat… førte måned med temping så det er ikke helt i rutine endaDet er vel når du måler tidligere eller senere enn vanlig?![]()
. Takk for svar
*sniker*Sniker her…. Noen som vet hvorfor jeg får trekanter på tempen???
Vis vedlegget 423062
Venter bare på min TR, negativ test idag 12 dpo. Men ingen tegn enda..