Skravletråd

Nettopp sett ferdig dokumentaren om Mother God på HBO, jeg blir så fascinert over hvor gærne folk kan bli og valg som tas. Hvor skakkjørt man kan bli av å sulle rundt i et ekkokammer. OG hvor tragisk det er at sånne ting tiltrekker seg typisk folk med traumer og spesielle behov.

Okei, hjelp. Innser at jeg kanskje er mer hormonell enn jeg trodde. Ble sur for at mannen dro på trening uten å si fra, så slettet han fra Yale-appen og endret inngangskoden. Innså 5 minutter etterpå at det er fullstendig klin gæærn oppførsel :bag: :hilarious: Stakkars fyr!

Okei, hjelp. Innser at jeg kanskje er mer hormonell enn jeg trodde. Ble sur for at mannen dro på trening uten å si fra, så slettet han fra Yale-appen og endret inngangskoden. Innså 5 minutter etterpå at det er fullstendig klin gæærn oppførsel :bag: :hilarious: Stakkars fyr!
Ojj da

Høres ut som du kanskje skal si unnskyld :angel9

Var stuptrøtt så sovnet før treåringen. Nå ligger jeg i senga og får ikke sove :bag:

Leter etter gravi-klær på nett for å få tiden til å gå. Venter nok en stund før jeg bestiller men kjekt å se hva som finnes. Noen som vet hvor man kan få tak i treningstopp type singlet med brede stropper?

Var våken til rundt kl fire.. Zombie på jobb i dag :happy090

Vi hadde sex i går kveld, har jo omtrent ikke ligget sammen siden eggløsning.. Det var veldig forsiktig og ikke lenge, men jeg sov så dårlig, innbiller meg at noe er gærent og angrer skikkelig :arghh:. Har ikke fått beskjed om å avstå men kjennes så mye på at det kommer til å påvirke i feil retning.

Vi hadde sex i går kveld, har jo omtrent ikke ligget sammen siden eggløsning.. Det var veldig forsiktig og ikke lenge, men jeg sov så dårlig, innbiller meg at noe er gærent og angrer skikkelig :arghh:. Har ikke fått beskjed om å avstå men kjennes så mye på at det kommer til å påvirke i feil retning.
Skjønner at det kan føles slik, men spiren er helt trygg. Til og med etter innsett ved ivf har jeg fått beskjed om å leve som normalt (inkl sex). Nå har jo til og med spiren satt seg, så sex skal ikke påvirke. Prøv å slapp av :Heartred

Hva tenker dere ang. hudprodukter og graviditet? Synes det har vært så mange artikler om ting som er farlig for gravide. Trenger ny foundation, men aner ikke hva jeg skal velge. Mulig jeg er litt hysterisk.

Hahaha, takk for en god latter! :hilarious: Håper det gikk seg til med en unnskyldning.

Skjønner at det kan føles slik, men spiren er helt trygg. Til og med etter innsett ved ivf har jeg fått beskjed om å leve som normalt (inkl sex). Nå har jo til og med spiren satt seg, så sex skal ikke påvirke. Prøv å slapp av :Heartred
Ok, ja, der hjelper faktisk litt! Det står jo over alt at det skal gå fint, men tenker at siden det har gått gærent tre ganger på rad så burde jeg sikkert leve et veldig spesielt hensynsfull liv :p. Som sagt har de ikke sagt noe på fertilitetsklinikken.. Men hvis du har fått beskjed om det på innsett også så MÅ det jo ha gått bra i går :bookworm:.

Hva tenker dere ang. hudprodukter og graviditet? Synes det har vært så mange artikler om ting som er farlig for gravide. Trenger ny foundation, men aner ikke hva jeg skal velge. Mulig jeg er litt hysterisk.
Jeg har ikke satt meg grundig inn i hva som er trygt og ikke, men mener at det stort sett er retinol/vitamin A og salisylsyre/BHA man skal holde seg unna? :) Og så kan man reagere mer på parfyme. Kanskje relis/trygg mammamedisin har en oversikt over hva som er greit å bruke av hudpleie!
Hvis vi er flere som er interessert i temaet så hadde det jo gått an å lage en tråd der vi tipser hverandre om gode og trygge produkter :Heartred

Jeg har gått gjennom hverdagsproduktene mine for å ta en sjekk på om noen hadde ingredienser man skal unngå, og måtte kutte ut min favoritthudolje. Kjedelig, men tenker det jo er et lite offer og vil jo være på den sikre siden der jeg kan. Stort sett sjekka de tingene @Gurisss nevner og googlet enkeltprodukter.

Har ikke tenkt på det en gang men fant ut at hudkremen jeg bruker daglig ikke er godkjent når man er gravid. Noen som har tips til ansiktskrem med solfaktor som er trygg å bruke?

Back
Topp