November 2023

Hvordan går det med deg? Formen og symptomer?:) Blir litt bekymret over murirnger og har fortsatt å teste. Bare superdumt, da strekene er veldig sterke og det er kanskje begrenset hvor mye sterkere de kan bli:p skal ta en digital I morra for å sjekke at det kommer 3+
Her er formen fin, og av symptomer er det kun murringer. Innimellom ganske kraftige, med verk i korsryggen i tillegg. Budsjettet på toalettpapir er nok doblet, for sjekker heeeele tiden etter mensen.
Hvordan er formen din?
Jeg tok første CB digital forrige fredag, og fikk 2-3 da, så tenkte også ta ny digital i morgen! Krysser fingrene for 3+ hos begge :Heartred

Her er formen fin, og av symptomer er det kun murringer. Innimellom ganske kraftige, med verk i korsryggen i tillegg. Budsjettet på toalettpapir er nok doblet, for sjekker heeeele tiden etter mensen.
Hvordan er formen din?
Jeg tok første CB digital forrige fredag, og fikk 2-3 da, så tenkte også ta ny digital i morgen! Krysser fingrene for 3+ hos begge :Heartred
Jeg har tatt ny blodprøve i dag, det blir spennende i morgen. Håper på normal utvikling, samtidig som jeg kjenner at jeg også fokuserer veldig på å minimere eventuell skuffelse.
Har vært relativt rolig, men det er første gangen jeg ikke har sagt det til familien med en gang. Ganske kraftige murringer her også, så blir litt redd av de, men ikke noe blod foreløpig. Tok også digital forrige rost som viste 2-3, så skal vel være 3+ i morgen!:O Tok også en blodprøve 15 dpo som viste 407, så kan ta en ny for å sjekke.
Hva var blodprøven din på, @Sandwich? :)

Har vært relativt rolig, men det er første gangen jeg ikke har sagt det til familien med en gang. Ganske kraftige murringer her også, så blir litt redd av de, men ikke noe blod foreløpig. Tok også digital forrige rost som viste 2-3, så skal vel være 3+ i morgen!:O Tok også en blodprøve 15 dpo som viste 407, så kan ta en ny for å sjekke.
Hva var blodprøven din på, @Sandwich? :)
Den var på 22 000 på antatt dag 6+3/4.

Skjønner! Hun legen min privat vurderte å bare sette meg på antibiotika uten prøve om det ikke festa seg denne gangen, bare for å utelukke! Nå hadde jeg en stygg infeksjon under fødsel med første barn, så det var kanskje en høyere sjanse for at det festet seg. Jeg vet ikke om du har PCOS, men for meg fungerte det ihvertfall med styrt syklus, så det er mulig å prøve det også? Ellers s ser jeg mange bruker masse ulike medisiner for at det skal feste seg lettere, så det er ulike ting å prøve om det offentlige er med på det. Det er viktig å pushe selv:) Jeg tagger deg i tråden min: Hvorfor får vi det ikke til, der har endel kommet emd kommentarer og tips:) Masse lykke til fremover<3
Jeg har ikke pcos. Ingen diagnoser men selvdiagnostisert meg med endometriose da. Jeg får et forsøk til nå i desember hvis eggløsningen ikke er veldig forsinket og skal ha det i naturlig syklus. Hvis dette ikke går så blir det hysteroskopi. Jeg skal sjekke ut tråden din. Setter skikkelig pris på hjelpen din :Heartred kanskje lurt å prøve styrt syklus hvis den neste ikke setter seg:D

Jeg har vært på ultralyd i dag og sett et lite bankende hjerte!

Er på 6+1, og får jo ultralyd i uke 8 på riksen, men har vært så bekymra siden jeg konstant er øm ved høyre eggstokk. Så kosta på meg en privat ultralyd, som jeg absolutt synes var verdt det. Fikk både bekrefta at alt ser helt riktig ut så langt, og at smertene på høyre side skyldes at eggstokken er noe forstørret, som legen mente nok var at påvirkning fra stimulering fortsatt satt i. Ante ikke at det kunne vare så lenge?

Last edited:

Er på 6+1, og får jo ultralyd i uke 8 på riksen, men har vært så bekymra siden jeg konstant er øm ved høyre eggstokk. Så kosta på meg en privat ultralyd, som jeg absolutt synes var verdt det. Fikk både bekrefta at alt ser helt riktig ut så langt, og at smertene på høyre side skyldes at eggstokken er noe forstørret, som legen mente nok var at påvirkning fra stimulering fortsatt satt i. Ante ikke at det kunne vare så lenge?
Fantastiske nyheter!! ❤️ Må være utrolig godt å se at den sitter på riktig plass, og ikke minst at hjertet banker. Gratulerer ❤️ Kroppen går jo igjennom en del ved stimulering så er nok ikke så rart at det sitter i ennå. Håper det roer seg snart!

Det skjedde noe lignende hos meg ☺️ jeg har egentlig ikke merket det så mye, men litt noen ganger. De så det på UL og sa at jeg hadde en cyste, typ fra eggløsningen. Posen som har fylt seg med blod og væske. Ved graviditet kan de visst bli litt større og bli værende. Noen ganger gjennom hele graviditeten, men det var ikke noe farlig sa de☺️

Fantastiske nyheter!! ❤️ Må være utrolig godt å se at den sitter på riktig plass, og ikke minst at hjertet banker. Gratulerer ❤️ Kroppen går jo igjennom en del ved stimulering så er nok ikke så rart at det sitter i ennå. Håper det roer seg snart!
Tusen takk! Det er virkelig fint å få den bekreftelsen!

Så nå greier jeg vel slappe av et par dager før jeg begynner å bekymre meg fram mot uke 8. Haha.

Det skjedde noe lignende hos meg ☺️ jeg har egentlig ikke merket det så mye, men litt noen ganger. De så det på UL og sa at jeg hadde en cyste, typ fra eggløsningen. Posen som har fylt seg med blod og væske. Ved graviditet kan de visst bli litt større og bli værende. Noen ganger gjennom hele graviditeten, men det var ikke noe farlig sa de☺️
Så bra den ikke har plaget deg så mye! Og ja, jeg har jo googlet masse og skjønt at det sikkert ikke var noe å bekymre seg for, men greier jo ikke stole på det uten bevis.

Hvor langt har du kommet nå?

Så godt å se! Fikk du med deg bilde?

Så bra den ikke har plaget deg så mye! Og ja, jeg har jo googlet masse og skjønt at det sikkert ikke var noe å bekymre seg for, men greier jo ikke stole på det uten bevis.

Hvor langt har du kommet nå?
Nei, jeg forstår deg veldig godt❤️ veldig lett å bli urolig, særlig hvis du har smerter. Men de har nok peiling. Bra du snart har ny ul og kan følge med litt da. Og, så hyggelig at du fikk se et bankende hjerte og fikk gode nyheter på ul☺️ Jeg er 12+4 i dag, akkurat vært på ul denne uken, utrolig stas! Trodde aldri jeg skulle få oppleve det❤️

Nei, jeg forstår deg veldig godt❤️ veldig lett å bli urolig, særlig hvis du har smerter. Men de har nok peiling. Bra du snart har ny ul og kan følge med litt da. Og, så hyggelig at du fikk se et bankende hjerte og fikk gode nyheter på ul☺️ Jeg er 12+4 i dag, akkurat vært på ul denne uken, utrolig stas! Trodde aldri jeg skulle få oppleve det❤️
Gratulerer! Fantastisk å ha kommet så langt, for en milepæl:Heartred Begynner det å føles ekte ut nå?

Jeg har ikke pcos. Ingen diagnoser men selvdiagnostisert meg med endometriose da. Jeg får et forsøk til nå i desember hvis eggløsningen ikke er veldig forsinket og skal ha det i naturlig syklus. Hvis dette ikke går så blir det hysteroskopi. Jeg skal sjekke ut tråden din. Setter skikkelig pris på hjelpen din :Heartred kanskje lurt å prøve styrt syklus hvis den neste ikke setter seg:D
Beklager hvis jeg stresser deg, ikke alle som liker det! Jeg personlig er veldig foroverlent og stoler ikke alltid opp at legene vet best(pga. Et sykt barn) så er litt gørn når det gjelder å finne informasjon selv, haha! Det er sikkert mest uflaks at det ikke fester seg, men det kan jo være greit å sjekke at det ikke er noe annet, så man ikke kaster bort gode egg og sjanser♡

Hurra, så gøy!! Kanskje jeg skal gjøre det samme?♡♡

@Frk.Fryd85 hvordan gikk det med testen i dag? Jeg tror jeg skal roe meg med testing nå og forsøke å slappa av til UL:P

Vedlegg

• 20231208_101830.jpg
    20231208_101830.jpg
    1,6 MB · Visninger: 86
Fikk både bilde og video tilsendt!

Hvordan går det med deg, fått svar på ny hcg-måling?
Jeg venter nå, hun sa hun skulle ringe meg "fredag ettermiddag" men ja. Fikk svar på den første på melding ganske tidlig dagen etterpå. Syns det er stressende hvis hun ringer, da tenker jeg det er dårlige nyheter :p.

Back
Topp