Samme her! Dette er offisielt den siste testen jeg tar. Nå er neste milepæl TUL om 12 dager@Frk.Fryd85 hvordan gikk det med testen i dag? Jeg tror jeg skal roe meg med testing nå og forsøke å slappa av til UL![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Dette er offisielt den siste testen jeg tar. Nå er neste milepæl TUL om 12 dager@Frk.Fryd85 hvordan gikk det med testen i dag? Jeg tror jeg skal roe meg med testing nå og forsøke å slappa av til UL![]()
SÅ bra! Unødvendig å påføre det ekstra stressnivået med å si at man skal ringe altså, hadde også lett trodd at det var fordi noe var galt.Fra gynekologen:
"Prøvene dine stiger akkurat slik de skal.
Dette ser fint ut!"
Jøss? Hadde ikke noe tro på det kjenner jeg?var forberedt på en øl i kveld! Da må jeg hente mer progesteron også
.
Det sa hun på mandag altså! Jeg tror det var ment som et hyggelig tilbud egentlig, I stedet for "bare" en melding. Kanskje?SÅ bra! Unødvendig å påføre det ekstra stressnivået med å si at man skal ringe altså, hadde også lett trodd at det var fordi noe var galt.
Hadde negativ test i dag, så mest sannsynlig har ikke jeg heller blitt gravidAnder enn meg som ikke er blitt gravid i gruppen? Ikke vondt ment men føler de fleste har klart blir gravid i denne gruppen.. bare lurer på om vi er flere i samme båt..
Skjønner så godt følelsen! Om du ser på forsiden, så er det mange som ikke ble gravide denne gangen også♡ Har dere prøvd lenge?Ander enn meg som ikke er blitt gravid i gruppen? Ikke vondt ment men føler de fleste har klart blir gravid i denne gruppen.. bare lurer på om vi er flere i samme båt..
Du er ikke alene. Jeg blør som en foss.Ander enn meg som ikke er blitt gravid i gruppen? Ikke vondt ment men føler de fleste har klart blir gravid i denne gruppen.. bare lurer på om vi er flere i samme båt..
Hvordan går det med deg?Mange ble endelige gravide, men vi er også mange som må henge her en stund til. Du er ikke aleneAnder enn meg som ikke er blitt gravid i gruppen? Ikke vondt ment men føler de fleste har klart blir gravid i denne gruppen.. bare lurer på om vi er flere i samme båt..
Så kjedelig. Hvor mange dpo er du idag?Hadde negativ test i dag, så mest sannsynlig har ikke jeg heller blitt gravid
12 dpoSå kjedelig. Hvor mange dpo er du idag?
Du stresser meg absolutt ikke!! Jeg stoler heller ikke på at legene forsøker alt og vet best. Særlig i det offentlige tør de ikke helt å tenke «out of the box» så ja.. føler man som pasient ofte er den som må komme med forslag når det gjelder behandling og utredning. Meeen gir det 1 sjanse til og ellers blir det hysteroskopi. Fikk mast meg til et forsøk til nå før jul og er fornøyd med det haha de mente egentlig at man bør hoppe over en syklus for å stabilisere hormonene men hvis Medicus og andre privatklinikker syns man ikke trenger det så ser jeg ikke hvorfor jeg bør vente i det offentligeBeklager hvis jeg stresser deg, ikke alle som liker det! Jeg personlig er veldig foroverlent og stoler ikke alltid opp at legene vet best(pga. Et sykt barn) så er litt gørn når det gjelder å finne informasjon selv, haha! Det er sikkert mest uflaks at det ikke fester seg, men det kan jo være greit å sjekke at det ikke er noe annet, så man ikke kaster bort gode egg og sjanser♡
Blør som en foss, ekstreme mengder etter negativt forsøk. Ellers blør jeg normalt veldig liteDu er ikke alene. Jeg blør som en foss.Hvordan går det med deg?
Du stresser meg absolutt ikke!! Jeg stoler heller ikke på at legene forsøker alt og vet best. Særlig i det offentlige tør de ikke helt å tenke «out of the box» så ja.. føler man som pasient ofte er den som må komme med forslag når det gjelder behandling og utredning. Meeen gir det 1 sjanse til og ellers blir det hysteroskopi. Fikk mast meg til et forsøk til nå før jul og er fornøyd med det haha de mente egentlig at man bør hoppe over en syklus for å stabilisere hormonene men hvis Medicus og andre privatklinikker syns man ikke trenger det så ser jeg ikke hvorfor jeg bør vente i det offentlige
Ja , kom ikke på kikke dær.. er bare så lei når det ikke gikk nå, har heldigvis en nydelig jente fra før. Men skulle gjerne gitt henne søsken .. har 1 ivf privat igjen av 3 pakk, etter det vet jeg ikke..Skjønner så godt følelsen! Om du ser på forsiden, så er det mange som ikke ble gravide denne gangen også♡ Har dere prøvd lenge?
Du har jo naturlig syklus, da trenger man ikke vente? Vi hadde ihvertfall to naturlige etter hverandre og så en styrt rett etterDu stresser meg absolutt ikke!! Jeg stoler heller ikke på at legene forsøker alt og vet best. Særlig i det offentlige tør de ikke helt å tenke «out of the box» så ja.. føler man som pasient ofte er den som må komme med forslag når det gjelder behandling og utredning. Meeen gir det 1 sjanse til og ellers blir det hysteroskopi. Fikk mast meg til et forsøk til nå før jul og er fornøyd med det haha de mente egentlig at man bør hoppe over en syklus for å stabilisere hormonene men hvis Medicus og andre privatklinikker syns man ikke trenger det så ser jeg ikke hvorfor jeg bør vente i det offentlige![]()
Det skjønner jeg så godt, har en gutt fra før selv, og blir helt gal når tiden går og jeg ikke får gitt han søsken. Har en ide i hodet om at de skal være så nære i alder, men det går jo ikke lenger, så må vel bare venne seg til det.Ja , kom ikke på kikke dær.. er bare så lei når det ikke gikk nå, har heldigvis en nydelig jente fra før. Men skulle gjerne gitt henne søsken .. har 1 ivf privat igjen av 3 pakk, etter det vet jeg ikke..
Ja helt sant..får bare krysse fingrene for neste forsøk..Det skjønner jeg så godt, har en gutt fra før selv, og blir helt gal når tiden går og jeg ikke får gitt han søsken. Har en ide i hodet om at de skal være så nære i alder, men det går jo ikke lenger, så må vel bare venne seg til det.