Du har nok et poeng der. Da håper jeg på permanent høye skuldre i maaaange år fremoverMan senker aldri skuldrene. Og når de er født, så er det enda verre, for da har man absolutt ingen kontroll og 1000 bekymringer. Eller kanskje det bare er meg...![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har nok et poeng der. Da håper jeg på permanent høye skuldre i maaaange år fremoverMan senker aldri skuldrene. Og når de er født, så er det enda verre, for da har man absolutt ingen kontroll og 1000 bekymringer. Eller kanskje det bare er meg...![]()

Vi har kun forsøkt naturlig syklus. Da ble jeg gravid men var kjemisk da. Men st Olavs anbefaler hysteroskopi nå før neste innsett! Det kjipe er at det er flere måneders ventetid. Og privat koster det over 10.000kr.. så ja, vi er usikre på hva vi skal gjøre. De skulle ringe i løpet av uka med videre informasjon ang ventetid. Litt lyst på antibiotika kur også. Haha vil egentlig bare gjøre alt som går an å gjøreHar dere forsøkt styrt/ naturlilg syklus? Her funket det plutselig på styrt syklus, tror stimmuleringa fucket litt til. Ellers så skulle vi kjøre antibiotika/biopsi på livmora om det tredjeforsøket ikke funket, så om du ikke går privat så kan du gå til ALeris og ta testen uansett![]()
Skjønner! Hun legen min privat vurderte å bare sette meg på antibiotika uten prøve om det ikke festa seg denne gangen, bare for å utelukke! Nå hadde jeg en stygg infeksjon under fødsel med første barn, så det var kanskje en høyere sjanse for at det festet seg. Jeg vet ikke om du har PCOS, men for meg fungerte det ihvertfall med styrt syklus, så det er mulig å prøve det også? Ellers s ser jeg mange bruker masse ulike medisiner for at det skal feste seg lettere, så det er ulike ting å prøve om det offentlige er med på det. Det er viktig å pushe selvVi har kun forsøkt naturlig syklus. Da ble jeg gravid men var kjemisk da. Men st Olavs anbefaler hysteroskopi nå før neste innsett! Det kjipe er at det er flere måneders ventetid. Og privat koster det over 10.000kr.. så ja, vi er usikre på hva vi skal gjøre. De skulle ringe i løpet av uka med videre informasjon ang ventetid. Litt lyst på antibiotika kur også. Haha vil egentlig bare gjøre alt som går an å gjøre![]()
Jeg håper på masse engstelse for deg fremoverDu har nok et poeng der. Da håper jeg på permanent høye skuldre i maaaange år fremover![]()

Kvelden rugedag 4 så man strek herHei. Når begynte dere å teste? Er bare på rugedag 5, skal holde meg litt lenger før jeg tør å teste. Er selvfølgelig redd for negativ test

Okei tenkte jeg skulle holde meg til fredag eller lørdag. Var det fryst blastocyst hos deg?Kvelden rugedag 4 så man strek her![]()
Trist at det ikke gikk denne gangen, men godt å ha en plan! Jeg skal også ha nytt forsøk i januarNegativt når jeg testa i dag på testdato. Blir scratching etter blødning nå og så nytt i forsøk i begynnelsen av januar.
Jeg har begynt på rugedag 5 oftest, noen gang 4. Har da sett svak strek hvis det har vært noe. Men det kan godt komme litt senere også. Krysser fingrene for degHei. Når begynte dere å teste? Er bare på rugedag 5, skal holde meg litt lenger før jeg tør å teste. Er selvfølgelig redd for negativ test
Hadde negativ 9 dpo (rugedag 6) og svakt positiv 10 dpo (rugedag 7) denne gangen. (Og har kommet meg helt til 6+0 foreløpig!)Hei. Når begynte dere å teste? Er bare på rugedag 5, skal holde meg litt lenger før jeg tør å teste. Er selvfølgelig redd for negativ test
Takk. Har ingen flere på frys, så håper dette gikk/går braJeg har begynt på rugedag 5 oftest, noen gang 4. Har da sett svak strek hvis det har vært noe. Men det kan godt komme litt senere også. Krysser fingrene for deg![]()
Var det fryst du satt inn?Hadde negativ 9 dpo (rugedag 6) og svakt positiv 10 dpo (rugedag 7) denne gangen. (Og har kommet meg helt til 6+0 foreløpig!)
Nei, dette er ferskforsøk med 3-dagers.Var det fryst du satt inn?
Okei, skal prøve å holde meg til fredag tenker jeg. Er 12 dpo daNei, dette er ferskforsøk.
Høres smart ut! Lykke til med de neste nervepirrende ventedagene!Okei, skal prøve å holde meg til fredag tenker jeg. Er 12 dpo da
Tusen takkHøres smart ut! Lykke til med de neste nervepirrende ventedagene!
Fryst blasto jaOkei tenkte jeg skulle holde meg til fredag eller lørdag. Var det fryst blastocyst hos deg?
jo lenger du klarer å vente, jo bedreHvordan går det med deg? Formen og symptomer?Du har nok et poeng der. Da håper jeg på permanent høye skuldre i maaaange år fremover![]()