Gravidklær

Jeg see at boob.com har salg, men sliter med å finne ut kommer jeg til å få toll på det? har så lyst på noe..
Ja, de har mye fint! Bare bruk adressen boobdesign.com, boob.com tok meg til noe annet :taunt005 :smiley-angelic006

Finner de dessverre ikke på listen med voec-registrerte firma hos Skatteetaten, så da kan det komme toll og importavgift på kjøpet så lenge de ikke har lager i Norge, men det virket ikke slik.

Jeg kjøpte masse klær på Zalando i mitt første svangerskap, men ga dem bort etter fødsel. Når jeg ble gravid igjen kjøpte jeg masse klær på Finn! Gadd ikke bruke tusenvis av kroner på klær jeg bare skulle bruke noen få måneder uansett. Mange som selger store klespakker veldig billig :cat:

Har kjøpt på finn jeg også, og kikker enda.
Trenger vinterjakke og utebukse til jobb i barnehage, og tar gjerne i mot tips dersom noen av dere har erfaring med gode, varme, fleksible uteklær til gravide :happy:

Har kjøpt på finn jeg også, og kikker enda.
Trenger vinterjakke og utebukse til jobb i barnehage, og tar gjerne i mot tips dersom noen av dere har erfaring med gode, varme, fleksible uteklær til gravide :happy:
Vi bruker dress ute i barnehagen. Går bare opp en del størrelser, så tror jeg det går bra frem til permisjon.

De to forrige svangerskapene har jeg hatt stor mage på sommeren, så klærne jeg hadde fra før var ikke helt tilpassa årstiden denne gangen :p Pluss at jeg kjøpte dem for fem-seks år siden, så det var ikke klær jeg ville følt meg så komfortabel i heller. Kjøpte noen nye kjoler og gensere fra Lindex og zalando. Veldig fornøyd med dem. Vil kose meg med denne siste graviditeten og prøve å få til å føle meg fin, så da synes jeg det er verdt pengene.

De to forrige svangerskapene har jeg hatt stor mage på sommeren, så klærne jeg hadde fra før var ikke helt tilpassa årstiden denne gangen :p Pluss at jeg kjøpte dem for fem-seks år siden, så det var ikke klær jeg ville følt meg så komfortabel i heller. Kjøpte noen nye kjoler og gensere fra Lindex og zalando. Veldig fornøyd med dem. Vil kose meg med denne siste graviditeten og prøve å få til å føle meg fin, så da synes jeg det er verdt pengene.

Har samme tanke - skal kose meg mest mulig med denne siste graviditeten - og babytiden etterpå. Har heldigvis noen klær fra de forrige svangerskapene som passer nå også, men noe fornying har det blitt - det er noen år siden sist

Har kjøpt en kjole på Finn, ellers lever jeg foreløpig på klær som har gått i sirkulasjon siden jeg var gravid sist og heldigvis var det litt påfyll fra ei venninne som fødte i mai blant dem.

Haha skikkelig teit og sikkert veldig smak og behag, men hva slags truser bruker man som gravid veldig low waist, eller egnede gravid truser. Vanlig meidum/high waist er ikke noe digg lenger..

Haha skikkelig teit og sikkert veldig smak og behag, men hva slags truser bruker man som gravid veldig low waist, eller egnede gravid truser. Vanlig meidum/high waist er ikke noe digg lenger..
Jeg sverger til string vanligvis men de er helt forferdelige som gravid da de graver seg inn i valkene mine. Jeg har kjøpt disse fra Hunkemöller i str XL og de er digge. De får man 7 stk av for 399 kr. Endte opp med dem da de er sømløse og går under magen. Jeg kan ikke fordra å måtte ha trusen oppover magen og navlen og gravidtruser er jo gigantiske har jeg inntrykk av :confused3

Silketruser i litt større størrelse syntes jeg er er behagelig.

Jeg sverger til string vanligvis men de er helt forferdelige som gravid da de graver seg inn i valkene mine. Jeg har kjøpt disse fra Hunkemöller i str XL og de er digge. De får man 7 stk av for 399 kr. Endte opp med dem da de er sømløse og går under magen. Jeg kan ikke fordra å måtte ha trusen oppover magen og navlen og gravidtruser er jo gigantiske har jeg inntrykk av :confused3
De så fine ut, og grei pris! Går du opp noe størrelse fra det du bruker til vanlig?

De så fine ut, og grei pris! Går du opp noe størrelse fra det du bruker til vanlig?
Ja, er en M til vanlig. Bruker 29’’ eller 40 i bukser og M i treningstights. Veier ca. 60 kg til vanlig men har lagt på meg snart 13 kg (29+4) :)

Synes blondetrusene fra Cubus er veldig behagelig. Eneste jeg klarer å bruke. Har kjøpt en størrelse større enn normalt. Det er de som ligger ved kassen. Selges en og en, men det er alltid 3 for 2.
(Takler ikke stringtruser, men det er de eneste jeg finner i nettbutikken).

Ikke nødvendigvis graviditetsplagg, men anbefaler alle som er redde for å ramle på isen og kjøpe piggsko. Kjøpte meg et par fra Icebug forrige uke og jeg er helt frelst! Skal kjøpe meg et penere par til hverdags nå. De selger noen modeller man kan «brette inn» piggene på og. Så praktisk!

Jeg har ikke brukt stringtrusa på 8-9 år så de holder jeg meg laaangt unna, men husker jo tid når jeg synes alt annet var rart :D her må man vel bare prøve seg frem..
Har handlet litt tøy på zalando, vero moda og hm må jo bare prøve på- utvalg i fysiske butikker er jo så dårlig.. kan meddele om mye rar passform.. kjøper alt en str større en jeg bruker, i leggen er det meste litt trangt, i magen- aaalt for svært. Da siger alt nedover og det blir lite vakkert. Som om ikke jeg var selvbevisst rundt kroppen min fra før, var ikke det å bli gravid noe suksess heller. Skal se hvor lenge jeg klarer å gå i samme ullkjole og strømpebukser :cool:

Nå sliter jeg med å finne klær som passer. Har alltid vært slank og har ganske svai i ryggen naturlig, og det virker som at det kombinert med gravidmage ikke er en enkel passform å finne. Kjøpte til slutt en mammabukse i dongeri fra Lindex i en strl mindre enn jeg pleier å bruke. Den passer bra over alt, bortsett fra i livet. Jeg trenger liksom noe som går godt over magen nå, men problemet med alt jeg har prøvd er at det blir slapt rett over hoftene slik at jeg må gå og hipse buksene opp hele dagen:dead:
Kunne sånn ønske at jeg var komfortabel med å gå i kjoler!

Back
Topp