Jeg see at boob.com har salg, men sliter med å finne ut kommer jeg til å få toll på det? har så lyst på noe..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, de har mye fint! Bare bruk adressen boobdesign.com, boob.com tok meg til noe annetJeg see at boob.com har salg, men sliter med å finne ut kommer jeg til å få toll på det? har så lyst på noe..

Ja, de har mye fint! Bare bruk adressen boobdesign.com, boob.com tok meg til noe annet![]()
![]()

Vi bruker dress ute i barnehagen. Går bare opp en del størrelser, så tror jeg det går bra frem til permisjon.Har kjøpt på finn jeg også, og kikker enda.
Trenger vinterjakke og utebukse til jobb i barnehage, og tar gjerne i mot tips dersom noen av dere har erfaring med gode, varme, fleksible uteklær til gravide![]()
MamaJules har ulltøy som kan brukes under graviditet og etter, hvis du ammer. Mye annet fint også.Er det noen som har tips til ulltøy for gravide?
De to forrige svangerskapene har jeg hatt stor mage på sommeren, så klærne jeg hadde fra før var ikke helt tilpassa årstiden denne gangenPluss at jeg kjøpte dem for fem-seks år siden, så det var ikke klær jeg ville følt meg så komfortabel i heller. Kjøpte noen nye kjoler og gensere fra Lindex og zalando. Veldig fornøyd med dem. Vil kose meg med denne siste graviditeten og prøve å få til å føle meg fin, så da synes jeg det er verdt pengene.
Følger!!Haha skikkelig teit og sikkert veldig smak og behag, men hva slags truser bruker man som gravid veldig low waist, eller egnede gravid truser. Vanlig meidum/high waist er ikke noe digg lenger..

Jeg sverger til string vanligvis men de er helt forferdelige som gravid da de graver seg inn i valkene mine. Jeg har kjøpt disse fra Hunkemöller i str XL og de er digge. De får man 7 stk av for 399 kr. Endte opp med dem da de er sømløse og går under magen. Jeg kan ikke fordra å måtte ha trusen oppover magen og navlen og gravidtruser er jo gigantiske har jeg inntrykk avHaha skikkelig teit og sikkert veldig smak og behag, men hva slags truser bruker man som gravid veldig low waist, eller egnede gravid truser. Vanlig meidum/high waist er ikke noe digg lenger..

De så fine ut, og grei pris! Går du opp noe størrelse fra det du bruker til vanlig?Jeg sverger til string vanligvis men de er helt forferdelige som gravid da de graver seg inn i valkene mine. Jeg har kjøpt disse fra Hunkemöller i str XL og de er digge. De får man 7 stk av for 399 kr. Endte opp med dem da de er sømløse og går under magen. Jeg kan ikke fordra å måtte ha trusen oppover magen og navlen og gravidtruser er jo gigantiske har jeg inntrykk av![]()
Ja, er en M til vanlig. Bruker 29’’ eller 40 i bukser og M i treningstights. Veier ca. 60 kg til vanlig men har lagt på meg snart 13 kg (29+4)De så fine ut, og grei pris! Går du opp noe størrelse fra det du bruker til vanlig?