Bruker16ju
Første møte med forumet
Da kom TR her
håper mange andre her får positive tester
neste ikm blir for meg uke 9
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser jo helt supert ut24 timer mellom bildene, ser det greit ut? Får ikke tak i digital før i morgen eller onsdag! Forstår jo at dette er babystrek, men er noe med den bekreftelsen fra den digitale![]()
![]()

jeg gråter og skjelver her jeg sitter
hold deg fast lille gullegg!! GratulererDagens test nr 2, og dere andre som også så en strek hadde veldig rettjeg gråter og skjelver her jeg sitter
hold deg fast lille gullegg!!
(den som er rosa er tatt godt innafor fristen, og det andre bildet er tatt etter tørking)

Jeg er 11DPO også, kjenner og litt murringer, stikking i sidene. I formiddag fikk jeg bittelitt rosa på papiret! Spotter aldri før mens, så er redd dette kanskje er en tidlig kjemisk.Andre som kjenner på mensmurringer? 11 dpo i dag og etter stikking og vondt på høyre side i går kveld, fikk jeg i ettermiddag mensmurringer midt i magen nederst. Har det fortsatt.. Kjennes ut som mensen skal komme
Hurraaa!Dagens test nr 2, og dere andre som også så en strek hadde veldig rettjeg gråter og skjelver her jeg sitter
(den som er rosa er tatt godt innafor fristen, og det andre bildet er tatt etter tørking)
gratulerer!! Er det tidlig test eller vanlig? (Spør for egen del
)Ikke sikkert det er kjemisk, kan være en festeblødning. Jeg hadde kjemisk for to måneder siden, da kom den som en tidlig vanlig mens. Ingen spotting, bare litt blod først blod som økte på samme dag.Jeg er 11DPO også, kjenner og litt murringer, stikking i sidene. I formiddag fikk jeg bittelitt rosa på papiret! Spotter aldri før mens, så er redd dette kanskje er en tidlig kjemisk.
Gratulerer så mye!!!Dagens test nr 2, og dere andre som også så en strek hadde veldig rettjeg gråter og skjelver her jeg sitter
Fantastisk! Gratulerer så myeDagens test nr 2, og dere andre som også så en strek hadde veldig rettjeg gråter og skjelver her jeg sitter

Ser bra ut, skal jeg sette deg på gravid?Dagens test nr 2, og dere andre som også så en strek hadde veldig rettjeg gråter og skjelver her jeg sitter

Hurraaa!gratulerer!! Er det tidlig test eller vanlig? (Spør for egen del
)

Ja, er kanskje trygt å gjøre det nå, med så tydelig strekSer bra ut, skal jeg sette deg på gravid?![]()

GratulererDagens test nr 2, og dere andre som også så en strek hadde veldig rettjeg gråter og skjelver her jeg sitter

GratulererDagens test nr 2, og dere andre som også så en strek hadde veldig rettjeg gråter og skjelver her jeg sitter

Ååå gratulerer så myeDagens test nr 2, og dere andre som også så en strek hadde veldig rettjeg gråter og skjelver her jeg sitter

Ja, kjenner litt på mensmurringer og brystene er veldig ømme, slik det pleier å være akkurat før TR kommer…løpet er nok kjørt for denne ppen. Kjenner på skuffelsen, men ser allerede frem til neste ppen. Og håper at det blir mange positive tester her denne uka!Andre som kjenner på mensmurringer? 11 dpo i dag og etter stikking og vondt på høyre side i går kveld, fikk jeg i ettermiddag mensmurringer midt i magen nederst. Har det fortsatt.. Kjennes ut som mensen skal komme