IKM UKE 49 ✨️

Gir meg ikke :hilarious:

Vedlegg

• 43DDD2C6-9341-4D5C-BA5D-5EACB04F6A68.jpeg
    43DDD2C6-9341-4D5C-BA5D-5EACB04F6A68.jpeg
    348,9 KB · Visninger: 129
24 timer mellom bildene, ser det greit ut? Får ikke tak i digital før i morgen eller onsdag! Forstår jo at dette er babystrek, men er noe med den bekreftelsen fra den digitale :dance018 :facepalm:
Ser jo helt supert ut :love7

Andre som kjenner på mensmurringer? 11 dpo i dag og etter stikking og vondt på høyre side i går kveld, fikk jeg i ettermiddag mensmurringer midt i magen nederst. Har det fortsatt.. Kjennes ut som mensen skal komme

Så. Er det noe tolkningsmulighet på disse? :hilarious: Tatt nå i ettermiddag, 9dpo.

Vedlegg

• IMG_5979.jpeg
    IMG_5979.jpeg
    3,3 MB · Visninger: 150
  • IMG_5982.jpeg
    IMG_5982.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 144
Andre som kjenner på mensmurringer? 11 dpo i dag og etter stikking og vondt på høyre side i går kveld, fikk jeg i ettermiddag mensmurringer midt i magen nederst. Har det fortsatt.. Kjennes ut som mensen skal komme
Jeg er 11DPO også, kjenner og litt murringer, stikking i sidene. I formiddag fikk jeg bittelitt rosa på papiret! Spotter aldri før mens, så er redd dette kanskje er en tidlig kjemisk.

Dagens test nr 2, og dere andre som også så en strek hadde veldig rett :smiley-bounce022 jeg gråter og skjelver her jeg sitter :Heartred hold deg fast lille gullegg!!
(den som er rosa er tatt godt innafor fristen, og det andre bildet er tatt etter tørking)
Hurraaa! :love017gratulerer!! Er det tidlig test eller vanlig? (Spør for egen del :hilarious: )

Jeg er 11DPO også, kjenner og litt murringer, stikking i sidene. I formiddag fikk jeg bittelitt rosa på papiret! Spotter aldri før mens, så er redd dette kanskje er en tidlig kjemisk.
Ikke sikkert det er kjemisk, kan være en festeblødning. Jeg hadde kjemisk for to måneder siden, da kom den som en tidlig vanlig mens. Ingen spotting, bare litt blod først blod som økte på samme dag.

Dagens test nr 2, og dere andre som også så en strek hadde veldig rett :smiley-bounce022 jeg gråter og skjelver her jeg sitter :Heartred hold deg fast lille gullegg!!
(den som er rosa er tatt godt innafor fristen, og det andre bildet er tatt etter tørking)
Fantastisk! Gratulerer så mye :shy: :love7

Ser bra ut, skal jeg sette deg på gravid? :happy:

Ååå gratulerer så mye ❤️ :love7

Ja, kjenner litt på mensmurringer og brystene er veldig ømme, slik det pleier å være akkurat før TR kommer…løpet er nok kjørt for denne ppen. Kjenner på skuffelsen, men ser allerede frem til neste ppen. Og håper at det blir mange positive tester her denne uka!

Hvilke eggløsningstester bruker dere? Mistenker at det ikke har klaffet for oss - så gjør klar til ny runde :happy090 . Som ikke blir før i januar :dead:

Back
Topp