IKM UKE 49 ✨️

Hvor mange dpo er du? Selv kjenner jeg bare mye murring i livmor, det begynte i går. Er 6 dpo i dag :)
Jeg sluttet på p-piller før forrige TR, så jeg vet ikke hvor mange dpo jeg er siden jeg ikke har kontroll på syklusen enda. Men er på CD18 :) Det murrer fælt i livmoren min også. Blir spennende å se hvordan dette går for oss:Heartred

Jeg har begynt å smugteste litt, i dag er det 9 dager siden jeg tok Ovitrelle (7 dpo). Ovitrelle pleier henge igjen lenge hos meg, ser ut som det gjør det denne gangen og :arghh: Men får pleiet testetrangen hvertfall :) Noen andre her som har tatt Ovitrelle?

20231127_083843.jpg

Jeg har begynt å smugteste litt, i dag er det 9 dager siden jeg tok Ovitrelle (7 dpo). Ovitrelle pleier henge igjen lenge hos meg, ser ut som det gjør det denne gangen og :arghh: Men får pleiet testetrangen hvertfall :) Noen andre her som har tatt Ovitrelle?

Vis vedlegget 420699
Men ser ut som den er sterkere i dag enn i går da?! :woot: Ovitrelle ville vel blitt svakere og svakere..? Ikke for å gi deg falske forhåpninger altså! Blir spennede å se neste test!! :nailbiting::Heartred

Men ser ut som den er sterkere i dag enn i går da?! :woot: Ovitrelle ville vel blitt svakere og svakere..? Ikke for å gi deg falske forhåpninger altså! Blir spennede å se neste test!! :nailbiting::Heartred
Mulig den ser sterkere ut fordi den ikke var tørr, nå har den tørket og vil si den ser lik ut som den på 6 dpo. Uff, tør ikke få opp noen forhåpninger, det blir større slag i trynet for hver pp det ikke går :arghh: Tisset i går var også mindre konsentrert enn det fra i dag :dontknow Men det blir spennende ja, går inn i de mest spennende dagene fra 8 dpo og utover.

Last edited:
Mumitroll3- 25 - B2- PP2 - EL ca 20/11 - IKM ca 4/12. Fikk ikke testet eggløsning denne runden, tom for tester:laughing002 men er ganske sikker den var 20. Hadde en kjemisk forje mnd, så håper det sitter denne gangen:Heartred
Fikk eggløsning i dag faktisk? Litt sent ute denne gangen, så jeg hopper videre til neste ikm gruppe:Heartred

TMI, men her måtte jeg bruke truseinnlegg i dag. Husker jeg opplevde økt utflod begge gangene jeg var gravid tidligere, så krysser fingrene for at det er et godt tegn :happy:

4 DPO i dag, 4 dager til første test.

Tror den satt i ca 8-9 dager når jeg tok ovitrelle :)
Dette er 4. gangen jeg bruker det, har fått skygger på testene så lenge som 12 dager etter jeg har satt den :arghh: Skjønner ikke hvorfor den går fort ut hos noen og henger lenge hos andre :dontknow

Mulig den ser sterkere ut fordi den ikke var tørr, nå har den tørket og vil si den ser lik ut som den på 6 dpo. Uff, tør ikke få opp noen forhåpninger, det blir større slag i trynet for hver pp det ikke går :arghh: Tisset i går var også mindre konsentrert enn det fra i dag :dontknow Men det blir spennende ja, går inn i de mest spennende dagene fra 8 dpo og utover.

Er alltid vanskelig å vite med den ovitrellen, men nå får du hvertfall svaret om noen dager, senest :woot: Jeg føler jeg så sykt gravid, men tror egentlig jeg er syk :hilarious:

Back
Topp