Fysøren så ømme niplene er!! Flere som kjenner på det om dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
VelkommenMumitroll3- 25 - B2- PP2 - EL ca 20/11 - IKM ca 4/12. Fikk ikke testet eggløsning denne runden, tom for testermen er ganske sikker den var 20. Hadde en kjemisk forje mnd, så håper det sitter denne gangen
![]()
Når tenker du begynne å teste? Vi ligger likt an Hvor mange dpo er du? Selv kjenner jeg bare mye murring i livmor, det begynte i går. Er 6 dpo i dagFysøren så ømme niplene er!! Flere som kjenner på det om dagen?
Jeg sluttet på p-piller før forrige TR, så jeg vet ikke hvor mange dpo jeg er siden jeg ikke har kontroll på syklusen enda. Men er på CD18Hvor mange dpo er du? Selv kjenner jeg bare mye murring i livmor, det begynte i går. Er 6 dpo i dag![]()

Takk! Jeg tenkte å prøve og ikke teste for tidlig denne gangen. Jeg skal ha julebord på lørdag, så skal ta en tidlig deteksjon clearblue på lørdagsmorgen er planen.VelkommenNår tenker du begynne å teste? Vi ligger likt an
![]()
Selvfølgelig kan du detKan jeg være med dere?
Ballettien 37 - B2 - PP5 EL 23/11 - IKM 7/12

Kan du hatt topp mellom cd 20 og cd 21 testene mon tro? muligens på cd 20 om ettermiddagen?Tror jeg har missa toppen, siden jeg ikke har vært så god på å teste denne gangen![]()
Men får pleiet testetrangen hvertfall Men ser ut som den er sterkere i dag enn i går da?!Jeg har begynt å smugteste litt, i dag er det 9 dager siden jeg tok Ovitrelle (7 dpo). Ovitrelle pleier henge igjen lenge hos meg, ser ut som det gjør det denne gangen ogMen får pleiet testetrangen hvertfall
Noen andre her som har tatt Ovitrelle?
Vis vedlegget 420699
Ovitrelle ville vel blitt svakere og svakere..? Ikke for å gi deg falske forhåpninger altså! Blir spennede å se neste test!! 

Mulig den ser sterkere ut fordi den ikke var tørr, nå har den tørket og vil si den ser lik ut som den på 6 dpo. Uff, tør ikke få opp noen forhåpninger, det blir større slag i trynet for hver pp det ikke gårMen ser ut som den er sterkere i dag enn i går da?!Ovitrelle ville vel blitt svakere og svakere..? Ikke for å gi deg falske forhåpninger altså! Blir spennede å se neste test!!
![]()
Tisset i går var også mindre konsentrert enn det fra i dag
Men det blir spennende ja, går inn i de mest spennende dagene fra 8 dpo og utover.Fikk eggløsning i dag faktisk? Litt sent ute denne gangen, så jeg hopper videre til neste ikm gruppeMumitroll3- 25 - B2- PP2 - EL ca 20/11 - IKM ca 4/12. Fikk ikke testet eggløsning denne runden, tom for testermen er ganske sikker den var 20. Hadde en kjemisk forje mnd, så håper det sitter denne gangen
![]()

Skal jeg fjerne deg fra listen? Lykke til i ny gruppeFikk eggløsning i dag faktisk? Litt sent ute denne gangen, så jeg hopper videre til neste ikm gruppe![]()

Takk! Ja det kan duSkal jeg fjerne deg fra listen? Lykke til i ny gruppe![]()

Tror den satt i ca 8-9 dager når jeg tok ovitrelleJeg har begynt å smugteste litt, i dag er det 9 dager siden jeg tok Ovitrelle (7 dpo). Ovitrelle pleier henge igjen lenge hos meg, ser ut som det gjør det denne gangen ogMen får pleiet testetrangen hvertfall
Noen andre her som har tatt Ovitrelle?
Vis vedlegget 420699
Dette er 4. gangen jeg bruker det, har fått skygger på testene så lenge som 12 dager etter jeg har satt denTror den satt i ca 8-9 dager når jeg tok ovitrelle![]()
Skjønner ikke hvorfor den går fort ut hos noen og henger lenge hos andre 
Mulig den ser sterkere ut fordi den ikke var tørr, nå har den tørket og vil si den ser lik ut som den på 6 dpo. Uff, tør ikke få opp noen forhåpninger, det blir større slag i trynet for hver pp det ikke gårTisset i går var også mindre konsentrert enn det fra i dag
Men det blir spennende ja, går inn i de mest spennende dagene fra 8 dpo og utover.
Jeg føler jeg så sykt gravid, men tror egentlig jeg er syk 
Ååå, krysser fingrene for degHatt mensensmerter hele dagen og trodd at TR har kommet flere ganger, men ikke noe TR enda. Håper det er positivtjeg blir gaaaaal av ventingen og tenkingen