IKM UKE 49 ✨️

Ny test, 8 dpo. Ikke noe sterkere i dag, men heller ikke negativ, her henger Ovitrelle igjen, 10 dager siden jeg tok den. Testen er ikke tørket, derfor ser den litt sterkere ut enn de andre. Nå begynner de mest spennende dagene :) Andre som tester?

20231128_075939.jpg

Ny test, 8 dpo. Ikke noe sterkere i dag, men heller ikke negativ, her henger Ovitrelle igjen, 10 dager siden jeg tok den. Testen er ikke tørket, derfor ser den litt sterkere ut enn de andre. Nå begynner de mest spennende dagene :) Andre som tester?

Vis vedlegget 420839
Jeg ser strek :) Jeg har ikke begynt å teste enda, men jeg kjemper fryktelig mot meg selv for ikke å ta en test:p Vil prøve å vente til IKM, men det skjer aldri at jeg klarer å vente til det

Jeg ser strek :) Jeg har ikke begynt å teste enda, men jeg kjemper fryktelig mot meg selv for ikke å ta en test:p Vil prøve å vente til IKM, men det skjer aldri at jeg klarer å vente til det
Det klarer heller aldri jeg, vil heller vite det så fort som mulig om jeg er gravid eller ikke, orker ikke gå rundt med håp i 2 uker :banghead:

Vis vedlegget 420839
5 DPO i dag, begynner å teste 8 DPO :Heartred
Det var da jeg fikk positiv test med nr. 2!

Hatt mensensmerter hele dagen og trodd at TR har kommet flere ganger, men ikke noe TR enda. Håper det er positivt :rolleyes: jeg blir gaaaaal av ventingen og tenkingen
Samme her! Menssmerter og mensmage, men ingen mens. Er på 9dpo, cd 23.

Det er så farlig å si det, men jeg føler meg altså så gravid! :hilarious: Har den samme sultfølelsen og uggenheten som forrige svangerskap, pluss murringer i ryggen. Ærlig talt, jeg er jo bare 9 dpo så det er vel ikke mulig å kjenne noe så tidlig..?! Jeg var innom tanken på at forrige mens bare var en blødning og at jeg egentlig er 6 uker på vei :hilarious::hilarious: Ko-kooooo

Er så vanskelig å si! Testen er jo ganske tydelig positiv for meg, men kan du ikke be legen om HCG-måling over 48 timer?
Er så tidlig enda, finner fort ut om det øker i styrke eller ikke, så litt tidlig for det. Gjorde det sist svangerskap, men det var fordi jeg spottet fra IKM og ca 1 uke etter.

Vi får håpe at TR holder seg langt unna oss de neste månedene. Her du testet?
Ja, men bare testa negativt. Har ofte sykluser på 24-26 dager med litt kort tid mellom eggløsning mens (10-12 dager), så venter i spenning.

Har ikke tidligtester, bare vanlige som trenger minst 25 hcg, så er legger ikke så mye i de negative testene ennå. Er på 9 dpo, så vi får se om TR banker på de neste dagene.

Den ene gangen jeg har testa positivt tidligere var det bare tidligtestene (10hcg) som ga utslag, hcg-nivået var lavt, men steg gradvis i ei god stund før jeg mista.

Er så tidlig enda, finner fort ut om det øker i styrke eller ikke, så litt tidlig for det. Gjorde det sist svangerskap, men det var fordi jeg spottet fra IKM og ca 1 uke etter.
Jeg begynte med HCG-måling fra første positive test med begge barna. Sikkert på bakgrunn av habituell abort, men det hjalp oss veldig fra å konstant bekymre oss den første tiden.

Krysser uansett fingrene for at testene dine blir sterkere utover uken :Heartred

Er kun 8 dpo, åh som jeg håper, fallhøyden er stor nå kjenner jeg :arghh:
Du, det skjønner jeg veldig godt! Blir spennende i morgen!! Kan jo ta en til i kveld også, men jeg tror du får fasit i morgen eller 10 dpo. Krysser alt jeg har for at dette ikke er ovitrelle-rester!

Edit: ser den er ganske lik min 8 dpo kveldstest på urin 3 bildet, håper hååååper det er riktig :Heartpink :Heartpink

Du, det skjønner jeg veldig godt! Blir spennende i morgen!! Kan jo ta en til i kveld også, men jeg tror du får fasit i morgen eller 10 dpo. Krysser alt jeg har for at dette ikke er ovitrelle-rester!

Edit: ser den er ganske lik min 8 dpo kveldstest på urin 3 bildet, håper hååååper det er riktig :Heartpink :Heartpink
Takk :Heartred Ja, skal ta en til i kveld, så får jeg nok fasit i morgen som du sier. Har ikke hatt så sterke streker så lenge etter Ovitrelle i de andre syklusene, har fått skygger men ikke tydelige streker. Kom igjen kroppen :dance008 Ja jeg var inne i dagboken din tidligere og kikket på testene dine fra da det klaffet, ikke så ulikt nei :love7 Greit å ha noe å sammenligne med :joyful:

Takk :Heartred Ja, skal ta en til i kveld, så får jeg nok fasit i morgen som du sier. Har ikke hatt så sterke streker så lenge etter Ovitrelle i de andre syklusene, har fått skygger men ikke tydelige streker. Kom igjen kroppen :dance008 Ja jeg var inne i dagboken din tidligere og kikket på testene dine fra da det klaffet, ikke så ulikt nei :love7 Greit å ha noe å sammenligne med :joyful:
Håper det er riktig hcg si!! Heia kroppen og egget :Heartpink :love017

Back
Topp