Ny test, 8 dpo. Ikke noe sterkere i dag, men heller ikke negativ, her henger Ovitrelle igjen, 10 dager siden jeg tok den. Testen er ikke tørket, derfor ser den litt sterkere ut enn de andre. Nå begynner de mest spennende dagene
Andre som tester?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser strekNy test, 8 dpo. Ikke noe sterkere i dag, men heller ikke negativ, her henger Ovitrelle igjen, 10 dager siden jeg tok den. Testen er ikke tørket, derfor ser den litt sterkere ut enn de andre. Nå begynner de mest spennende dageneAndre som tester?
Vis vedlegget 420839
Det klarer heller aldri jeg, vil heller vite det så fort som mulig om jeg er gravid eller ikke, orker ikke gå rundt med håp i 2 ukerJeg ser strekJeg har ikke begynt å teste enda, men jeg kjemper fryktelig mot meg selv for ikke å ta en test
Vil prøve å vente til IKM, men det skjer aldri at jeg klarer å vente til det

Ja det er det jeg også vil. Så du skal ikke se bort ifra at jeg ryker på en test i morgenDet klarer heller aldri jeg, vil heller vite det så fort som mulig om jeg er gravid eller ikke, orker ikke gå rundt med håp i 2 uker![]()
5 DPO i dag, begynner å teste 8 DPONy test, 8 dpo. Ikke noe sterkere i dag, men heller ikke negativ, her henger Ovitrelle igjen, 10 dager siden jeg tok den. Testen er ikke tørket, derfor ser den litt sterkere ut enn de andre. Nå begynner de mest spennende dageneAndre som tester?
Vis vedlegget 420839
Samme her! Menssmerter og mensmage, men ingen mens. Er på 9dpo, cd 23.Hatt mensensmerter hele dagen og trodd at TR har kommet flere ganger, men ikke noe TR enda. Håper det er positivtjeg blir gaaaaal av ventingen og tenkingen
Vi får håpe at TR holder seg langt unna oss de neste månedene. Her du testet?Samme her! Menssmerter og mensmage, men ingen mens. Er på 9dpo, cd 23.
Har den samme sultfølelsen og uggenheten som forrige svangerskap, pluss murringer i ryggen. Ærlig talt, jeg er jo bare 9 dpo så det er vel ikke mulig å kjenne noe så tidlig..?! Jeg var innom tanken på at forrige mens bare var en blødning og at jeg egentlig er 6 uker på vei 
Ko-kooooo
Er så vanskelig å si! Testen er jo ganske tydelig positiv for meg, men kan du ikke be legen om HCG-måling over 48 timer?2. urin
Vis vedlegget 420856
3. urin
Vis vedlegget 420857
Hva tenker dere her? Ikke blitt svakere ihvertfall? Dårlig gjort om dette kun er Ovitrelle![]()
Er så tidlig enda, finner fort ut om det øker i styrke eller ikke, så litt tidlig for det. Gjorde det sist svangerskap, men det var fordi jeg spottet fra IKM og ca 1 uke etter.Er så vanskelig å si! Testen er jo ganske tydelig positiv for meg, men kan du ikke be legen om HCG-måling over 48 timer?
Ja, men bare testa negativt. Har ofte sykluser på 24-26 dager med litt kort tid mellom eggløsning mens (10-12 dager), så venter i spenning.Vi får håpe at TR holder seg langt unna oss de neste månedene. Her du testet?
Jeg begynte med HCG-måling fra første positive test med begge barna. Sikkert på bakgrunn av habituell abort, men det hjalp oss veldig fra å konstant bekymre oss den første tiden.Er så tidlig enda, finner fort ut om det øker i styrke eller ikke, så litt tidlig for det. Gjorde det sist svangerskap, men det var fordi jeg spottet fra IKM og ca 1 uke etter.

Jeg har også mye menssmerter og murringer. Føler jeg sitter å venter på blødning, selv om jeg bare er 5 DPO og IKM ikke er ventet før 6/7 desemberSamme her! Menssmerter og mensmage, men ingen mens. Er på 9dpo, cd 23.
Jeg lurer på det jaKan du hatt topp mellom cd 20 og cd 21 testene mon tro? muligens på cd 20 om ettermiddagen?
Jeg tror ikke det er ovitrelle, det var da omtrent negativ tidligere i dag? Fortsatt 8 dpo nå? Eller 9?2. urin
Vis vedlegget 420856
3. urin
Vis vedlegget 420857
Hva tenker dere her? Ikke blitt svakere ihvertfall? Dårlig gjort om dette kun er Ovitrelle![]()

Er kun 8 dpo, åh som jeg håper, fallhøyden er stor nå kjenner jegJeg tror ikke det er ovitrelle, det var da omtrent negativ tidligere i dag? Fortsatt 8 dpo nå? Eller 9?
Hilsen sniksola![]()

Du, det skjønner jeg veldig godt! Blir spennende i morgen!! Kan jo ta en til i kveld også, men jeg tror du får fasit i morgen eller 10 dpo. Krysser alt jeg har for at dette ikke er ovitrelle-rester!Er kun 8 dpo, åh som jeg håper, fallhøyden er stor nå kjenner jeg![]()

TakkDu, det skjønner jeg veldig godt! Blir spennende i morgen!! Kan jo ta en til i kveld også, men jeg tror du får fasit i morgen eller 10 dpo. Krysser alt jeg har for at dette ikke er ovitrelle-rester!
Edit: ser den er ganske lik min 8 dpo kveldstest på urin 3 bildet, håper hååååper det er riktig![]()
![]()
Ja, skal ta en til i kveld, så får jeg nok fasit i morgen som du sier. Har ikke hatt så sterke streker så lenge etter Ovitrelle i de andre syklusene, har fått skygger men ikke tydelige streker. Kom igjen kroppen
Ja jeg var inne i dagboken din tidligere og kikket på testene dine fra da det klaffet, ikke så ulikt nei
Greit å ha noe å sammenligne med 
Håper det er riktig hcg si!! Heia kroppen og eggetTakkJa, skal ta en til i kveld, så får jeg nok fasit i morgen som du sier. Har ikke hatt så sterke streker så lenge etter Ovitrelle i de andre syklusene, har fått skygger men ikke tydelige streker. Kom igjen kroppen
Ja jeg var inne i dagboken din tidligere og kikket på testene dine fra da det klaffet, ikke så ulikt nei
Greit å ha noe å sammenligne med
![]()