November 2023

Herfra kan jeg oppdatere at jeg nå tok en CB digital for å sjekke progresjon, og den slo ut på 2-3, som jo burde stemme godt i dag hvor jeg er 4+4 :)

Har også begynt å få brå svimmelanfall og litt press i magen nå og da, så tar det som tegn på utvikling! Fortsatt mest press på høyre side og null på venstre, som stresser meg litt, selv om jeg har googlet meg til at livmora kan utvide seg mest mot en side i begynnelsen?

Kommer nok ikke til å være helt avslappa og stole på at dette kan gå før en ultralyd gir meg bevis. Hadde MA forrige, runde pluss en SA i fjor, så når alt erfaringsgrunnlag med graviditet er at det er noe midlertidig, som ikke kommer til å føre til noe, så sitter det litt i kroppen. (Men glad for hver dag gjennomført!)
So far so good ❤️❤️❤️ Stas med 2-3 på digital!!

Sniker litt igjen. 13 dpo.mye sterkere tester denne gangen enn da jeg hadde kjemisk i juni. Er så uvirkelig å se positive tester. Startet prøvingen høsten 2010, og dette er 3 gang vi opplever positiv test. Nå håper vi at alle gode ting er 3, og at den klamrer seg fast.
Vis vedlegget 420584
Wow! Håper håper at dette er en terminspire (eller to!) ❤️ Vil du blir lagt til i listen?

Lite å rapportere herifra. Syns muligens jeg følte et bittelitt stikk i livmor idag, ellers veldig rolig der inne. Cyclogest har heller ikke gitt meg noe særlig symptomer ennå, men har bare tatt det siden innsett. Tester forresten ut å ta den rektalt (hvis noen lurer :hilarious:). Litt uvant, men det er deilig å slippe alt utflod. Anyway, 7 dpo idag. Begynner å få lyst til å teste jeg, men får vel holde meg et par dager til for at det skal være vits.

Lite å rapportere herifra. Syns muligens jeg følte et bittelitt stikk i livmor idag, ellers veldig rolig der inne. Cyclogest har heller ikke gitt meg noe særlig symptomer ennå, men har bare tatt det siden innsett. Tester forresten ut å ta den rektalt (hvis noen lurer :hilarious:). Litt uvant, men det er deilig å slippe alt utflod. Anyway, 7 dpo idag. Begynner å få lyst til å teste jeg, men får vel holde meg et par dager til for at det skal være vits.
Aff... jeg glemte helt å spørre sykehuset i dag om jeg også kunne dytte oppi stumpen. Jeg blir sprø av dette griseriet. Mesteparten kommer jo ut igjen.

7 dpo. Da er det jo ikke lenge til det går an å teste. ❤️ Blir spennende å se om det går bra denne gangen. Krysser fingrene for deg.

Sniker litt igjen. 13 dpo.mye sterkere tester denne gangen enn da jeg hadde kjemisk i juni. Er så uvirkelig å se positive tester. Startet prøvingen høsten 2010, og dette er 3 gang vi opplever positiv test. Nå håper vi at alle gode ting er 3, og at den klamrer seg fast.
Vis vedlegget 420584
Åå krysser fingrene alt jeg kan for dere!! Tretten år og 3 positive tester høres jo helt umenneskelig ut<3 Så beinharde dere har vært!! Når begynte dere med IVF?

Aff... jeg glemte helt å spørre sykehuset i dag om jeg også kunne dytte oppi stumpen. Jeg blir sprø av dette griseriet. Mesteparten kommer jo ut igjen.

7 dpo. Da er det jo ikke lenge til det går an å teste. ❤️ Blir spennende å se om det går bra denne gangen. Krysser fingrene for deg.
Takk, og like så ❤️

Jeg spurte ikke klinikken om jeg kunne ta rektalt, bare kjørte på siden det skal være like bra opptak der :smiley-angelic002 Men forstår godt at du ville sjekke!

Venter så spent på hva testen din viser :Heartred Er nok lurt å vente til 12DPO, det var jo egentlig planen her også :happy:
Bestemt meg for å teste imorgen. Men alt kjennes helt annerledes ut enn de siste to gangene, på en ikke-god måte så er forberedt på negativ. Har bestemt meg for at hvis det er negativ imorgen så slutter jeg på cyclogest og håper å få mensen innen to dager som sist for da rekker jeg nytt innsett før jul hvis de har plass :p de ba meg fortsette til 4. desember men det vil jeg ikke.

Bestemt meg for å teste imorgen. Men alt kjennes helt annerledes ut enn de siste to gangene, på en ikke-god måte så er forberedt på negativ. Har bestemt meg for at hvis det er negativ imorgen så slutter jeg på cyclogest og håper å få mensen innen to dager som sist for da rekker jeg nytt innsett før jul hvis de har plass :p de ba meg fortsette til 4. desember men det vil jeg ikke.
Krysser fingrene for positiv test i dag! :Heartred
Her har også alt følt annerledes ut, enn de andre gangene jeg har fått positiv test :happy8

Håper du får en overraskelse<3 Skjønner den godt, ejg vil også bare sette i gang igjen! Hvis dette ikke går så skal de utrede mer, så da blir det nok ikke før etter jul her.

Her ble det dessverre negativ test. Trodde jeg kom til å bli mer lei meg men tror jeg var litt forberedt på det. Det jeg syns er kjipest er at jeg må tilbake igjen til Trondheim og den veien er såååå lang.. blitt 5 turer på 12 timer på så kort tid nå. Håper du, @Bkno9118510 , får bedre nyheter enn meg :Heartred Når skal du teste?

Her ble det dessverre negativ test. Trodde jeg kom til å bli mer lei meg men tror jeg var litt forberedt på det. Det jeg syns er kjipest er at jeg må tilbake igjen til Trondheim og den veien er såååå lang.. blitt 5 turer på 12 timer på så kort tid nå. Håper du, @Bkno9118510 , får bedre nyheter enn meg :Heartred Når skal du teste?
Så kjedelig<3 håper du får litt tid til å sørge og synes synd på deg selv<3
tenkte egentlig å teste i dag, men har fått fullstendig testeangst! Er endel murringer/mensensmerter, vet ikke helt hva som er hva. Stikkinger i brystvorta, kvalme og ubehag. Men kan like godt være mensen, progreston, kjemisk, osv. Hvilke symtomer hadde du denne gangen? Hva gjorde at du skjønte at det ikke gikk veien?

Hvordan da anderledes?:) Leter etter noe å knagge symptomene på:p Vil ikke ha dette dumme håpet.
Egentlig mest annerledes fordi jeg har kjent så lite. Kun mensmurringer og verk i korsryggen. Og dette har nesten forsvunnet nå :wideyed: Hadde det ikke vært for at testene blir sterkere, hadde jeg nok mistet det lille håpet jeg har :happy:
Tenker du å vente til testdag?

Det var kjedelige nyheter :Heartred Ta vare på hverandre og masse lykke til med neste forsøk! :love7

Back
Topp