ventepus
Glad i forumet
Det ble toSå utrolig fine streker!!
Hva endte du forresten opp med, satt du inn ett eller to?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ble toSå utrolig fine streker!!
Hva endte du forresten opp med, satt du inn ett eller to?
Som åpenbart var et godt valg!Det ble to![]()
Får håpe det var et godt valg. Det gjenstår å seSom åpenbart var et godt valg!

Blir ekstra spennende ultralyd om noen uker daDet ble to![]()

Er det ikke bare typisk? Jeg har dusjet meg grundig og gjort mitt beste for å vaske vekk Cyclogest og annet utrivelig sånn at jeg kan ligge og skreve med rumpa i været på innsett. Så kjenner jeg at jeg må så fryktelig på do. Neeei.. jeg var jo ren og pen.![]()
det er så typisk. Lykke til med innsett Gratulerer! Krysser fingrene for deg!Da er jeg ruger
Innsett gikk kjempefint.
Så gøy!! Vi er jo omtrent likt. Jeg har en fullgått graviditet bak meg (med en fin gutt som nå er tre år som premie), men også mange forsøk både ivf og inseminerig…og påfølgende SA og MA. Føler ingen av gangene har vært like, så prøver å skyve vekk trangen til å lete etter bra eller dårlige symptomer. <3 Har tidlig ultralyd 19. desember. Stoler ikke på noe før jeg er der og ser hjertet slår.. men tar nok en cB digital igjen om noen dager for å sjekke at den da er på 3+ uker. Da har jeg en indikasjon på at hcg fortsetter å stige…Herfra kan jeg oppdatere at jeg nå tok en CB digital for å sjekke progresjon, og den slo ut på 2-3, som jo burde stemme godt i dag hvor jeg er 4+4
Har også begynt å få brå svimmelanfall og litt press i magen nå og da, så tar det som tegn på utvikling! Fortsatt mest press på høyre side og null på venstre, som stresser meg litt, selv om jeg har googlet meg til at livmora kan utvide seg mest mot en side i begynnelsen?
Kommer nok ikke til å være helt avslappa og stole på at dette kan gå før en ultralyd gir meg bevis. Hadde MA forrige, runde pluss en SA i fjor, så når alt erfaringsgrunnlag med graviditet er at det er noe midlertidig, som ikke kommer til å føre til noe, så sitter det litt i kroppen. (Men glad for hver dag gjennomført!)
Venter så spent på hva testen din viserJa.. det er det! Samtidig er det mer en selvfølge hos oss for vi har ingen annet alternativ.
Ruginga går fortsatt greit. Kjenner egentlig ingenting og det bekymret meg litt. Og så stresser jeg litt med når eventuelt neste innsett blir. Har så lyst å rekke et før jul, men vet ikke om st Olavs setter inn så fort. Det hadde eventuelt blitt 20-22 desember regnet jeg utmen kanskje (forhåpentligvis) tar jeg sorgene på forskudd. Skal kanskje teste i dag, ellers blir det imorgen.
Er nok lurt å vente til 12DPO, det var jo egentlig planen her også 
Så gøy!! Vi er jo omtrent likt. Jeg har en fullgått graviditet bak meg (med en fin gutt som nå er tre år som premie), men også mange forsøk både ivf og inseminerig…og påfølgende SA og MA. Føler ingen av gangene har vært like, så prøver å skyve vekk trangen til å lete etter bra eller dårlige symptomer. <3 Har tidlig ultralyd 19. desember. Stoler ikke på noe før jeg er der og ser hjertet slår.. men tar nok en cB digital igjen om noen dager for å sjekke at den da er på 3+ uker. Da har jeg en indikasjon på at hcg fortsetter å stige…
Det er jo mange som skriver at da de kjente minst så var de gravide! Så fullt mulig at det er et positivt tegnVenter så spent på hva testen din viserEr nok lurt å vente til 12DPO, det var jo egentlig planen her også
![]()
Jeg vil vente til jeg garantert skal være innafor, og velger å stole på den posten her. Altså at jeg venter med på å teste igjen til jeg garantert skal være over 4000 hcg hvis det utvikler seg normalt. Som for min del, med hcg på 132 på 14 dpo, altså vil si 24 dpo hvis jeg ikke har regnet feil.Hvilken dpo syns dere er "trygt" å gå for CB digital for å få 3+?
Bare husk at over 1200 så er doblingstiden inntil 3 døgnJeg vil vente til jeg garantert skal være innafor, og velger å stole på den posten her. Altså at jeg venter med på å teste igjen til jeg garantert skal være over 4000 hcg hvis det utvikler seg normalt. Som for min del, med hcg på 132 på 14 dpo, altså vil si 24 dpo hvis jeg ikke har regnet feil.
Bare husk at over 1200 så er doblingstiden inntil 3 døgn![]()
Jeg er på 22 nå, så da bør jeg vel vente litt inn i neste uke om jeg klarer. Aner ikke hva hcg har vært underveis, men fikk 2-3 på digital på 18 dpo.Aha, sant! Da må jeg regne på nytt27 dpo må det bli da.
For en reise dere har hattDet er 13 år siden vi begynte på prosjekt baby, og det har vel egentlig vært problemer med oss begge. PCOS med meg og veldig dårlig kvalitet hos han pga refertilisering (han steriliserte seg i forrige ekteskap). Vi kom til et punkt der det offentlige sa vi ikke kom til å få biologiske barn sammen, men Hausken prøvde. De foreslo til slutt at vi byttet ut «en av cellene» og anbefalte sædcellene. Tungt valg, men han har 2 biologiske barn fra før - så mye trøst i det
Krysser fingrene så hardt for at det fester seg hos dere også! Forstår godt testskrekken![]()
Gratulerer som ruger!Innsett gjennomført i dag![]()