November 2023

Herregud, gratulerer!! :Heartbigred :Heartbigred Har du kjent noen symptomer denne gangen??
Takk, men er veeeldig forsiktig optimist :Heartred Med SA og exu i bagasjen, vet jeg at det er tidlig enda. Og hvis dette blir baby, vil jeg nok ikke tro det før jeg føder :wacky:
Symptomene har egentlig kun vært mensmurringer og verk i korsryggen. Når jeg stod opp i dag hadde jeg «strekksmerte» i nedre del av magen, men aner ikke om det er noe symptom.
Hvordan går det med deg?

Takk, men er veeeldig forsiktig optimist :Heartred Med SA og exu i bagasjen, vet jeg at det er tidlig enda. Og hvis dette blir baby, vil jeg nok ikke tro det før jeg føder :wacky:
Symptomene har egentlig kun vært mensmurringer og verk i korsryggen. Når jeg stod opp i dag hadde jeg «strekksmerte» i nedre del av magen, men aner ikke om det er noe symptom.
Hvordan går det med deg?
Huffameg, det skjønner jeg så godt! Jeg er også veldig redd for abort etter min exu for et år siden. Det tøffeste for meg er det at det aldri fester seg og vi har liksom ikke en ordentlig grunn til det, begge har god kvalitet. Så er redd de ikke har funnet det som stopper det hele! Er så lei av den blanke testen og har fått helt testeskrekk :smiley-angry017 mannen min må teste for meg! Men om det er sæden som er problemet hos dere og embryoet, så er det kanskje gode sjanser med sæddonor da?:Heartbigred

Da gikk startskuddet for testing her :wideyed:
Mannen spurte så fint, når vi satt og spiste frokost. Jeg har sagt at han kan få bestemme alt han vil, for det er et veldig spesielt forsøk for oss - siden vi var brukt sæddonor.

Så på ganske utvannet urin, 10DPO kl 10, dukket denne opp:

Vis vedlegget 420515
Ååå fin og tydelig babystrek jo! :D :Heartred Sier forsikring gratulerer selvom det fortsatt er tidlig enda. Så spesielt forsøk dette her må være for dere! Ikke bare bare å gå for donor. Krysser fingrene for at den sitter til termin!!

Ææsj.. både kvalm og fått tilbake den insane luktesansen jeg hadde da jeg var gravid. Nå er det jo ingen tvil om at det er Cyclogest siden jeg ikke engang har noe embryo inni der enda. Synes bivirkningene kom vanvittig raskt denne gangen. Jeg likte Lutinus mye bedre altså. :yuck:

Kanskje eggløsning nærmer seg. Får håpe den digitale viser positivt i morgen. Legger et bilde av babyplan sin test nå. Hva tror dere?
17009277849813837981856288703127.jpg

Huffameg, det skjønner jeg så godt! Jeg er også veldig redd for abort etter min exu for et år siden. Det tøffeste for meg er det at det aldri fester seg og vi har liksom ikke en ordentlig grunn til det, begge har god kvalitet. Så er redd de ikke har funnet det som stopper det hele! Er så lei av den blanke testen og har fått helt testeskrekk :smiley-angry017 mannen min må teste for meg! Men om det er sæden som er problemet hos dere og embryoet, så er det kanskje gode sjanser med sæddonor da?:Heartbigred
Det er 13 år siden vi begynte på prosjekt baby, og det har vel egentlig vært problemer med oss begge. PCOS med meg og veldig dårlig kvalitet hos han pga refertilisering (han steriliserte seg i forrige ekteskap). Vi kom til et punkt der det offentlige sa vi ikke kom til å få biologiske barn sammen, men Hausken prøvde. De foreslo til slutt at vi byttet ut «en av cellene» og anbefalte sædcellene. Tungt valg, men han har 2 biologiske barn fra før - så mye trøst i det :Heartred
Krysser fingrene så hardt for at det fester seg hos dere også! Forstår godt testskrekken :Heartred

Ææsj.. både kvalm og fått tilbake den insane luktesansen jeg hadde da jeg var gravid. Nå er det jo ingen tvil om at det er Cyclogest siden jeg ikke engang har noe embryo inni der enda. Synes bivirkningene kom vanvittig raskt denne gangen. Jeg likte Lutinus mye bedre altså. :yuck:
Artig - hos meg har det vært omvendt :p
Håper det bare er kortvarig, og etterhvert blir erstattet med symptomer pga embryo som klamrer seg fast :Heartred

Ååå fin og tydelig babystrek jo! :D :Heartred Sier forsikring gratulerer selvom det fortsatt er tidlig enda. Så spesielt forsøk dette her må være for dere! Ikke bare bare å gå for donor. Krysser fingrene for at den sitter til termin!!
Veldig spesielt. Stort valg, som dere vet alt om, tenker jeg :Heartred
Spent på hvordan det går med rugingen din også?

Det er 13 år siden vi begynte på prosjekt baby, og det har vel egentlig vært problemer med oss begge. PCOS med meg og veldig dårlig kvalitet hos han pga refertilisering (han steriliserte seg i forrige ekteskap). Vi kom til et punkt der det offentlige sa vi ikke kom til å få biologiske barn sammen, men Hausken prøvde. De foreslo til slutt at vi byttet ut «en av cellene» og anbefalte sædcellene. Tungt valg, men han har 2 biologiske barn fra før - så mye trøst i det :Heartred
Krysser fingrene så hardt for at det fester seg hos dere også! Forstår godt testskrekken :Heartred
13 år siden? Herrefred, da krysser jeg alt jeg har❤️❤️

Herfra kan jeg oppdatere at jeg nå tok en CB digital for å sjekke progresjon, og den slo ut på 2-3, som jo burde stemme godt i dag hvor jeg er 4+4 :)

Har også begynt å få brå svimmelanfall og litt press i magen nå og da, så tar det som tegn på utvikling! Fortsatt mest press på høyre side og null på venstre, som stresser meg litt, selv om jeg har googlet meg til at livmora kan utvide seg mest mot en side i begynnelsen?

Kommer nok ikke til å være helt avslappa og stole på at dette kan gå før en ultralyd gir meg bevis. Hadde MA forrige, runde pluss en SA i fjor, så når alt erfaringsgrunnlag med graviditet er at det er noe midlertidig, som ikke kommer til å føre til noe, så sitter det litt i kroppen. (Men glad for hver dag gjennomført!)

Veldig spesielt. Stort valg, som dere vet alt om, tenker jeg :Heartred
Spent på hvordan det går med rugingen din også?
Ja.. det er det! Samtidig er det mer en selvfølge hos oss for vi har ingen annet alternativ.
Ruginga går fortsatt greit. Kjenner egentlig ingenting og det bekymret meg litt. Og så stresser jeg litt med når eventuelt neste innsett blir. Har så lyst å rekke et før jul, men vet ikke om st Olavs setter inn så fort. Det hadde eventuelt blitt 20-22 desember regnet jeg ut:p men kanskje (forhåpentligvis) tar jeg sorgene på forskudd. Skal kanskje teste i dag, ellers blir det imorgen.

Sniker litt igjen. 13 dpo.mye sterkere tester denne gangen enn da jeg hadde kjemisk i juni. Er så uvirkelig å se positive tester. Startet prøvingen høsten 2010, og dette er 3 gang vi opplever positiv test. Nå håper vi at alle gode ting er 3, og at den klamrer seg fast.
17009816755313051001839655362047.jpg

Sniker litt igjen. 13 dpo.mye sterkere tester denne gangen enn da jeg hadde kjemisk i juni. Er så uvirkelig å se positive tester. Startet prøvingen høsten 2010, og dette er 3 gang vi opplever positiv test. Nå håper vi at alle gode ting er 3, og at den klamrer seg fast.
Vis vedlegget 420584
Så utrolig fine streker!!

Hva endte du forresten opp med, satt du inn ett eller to?

Back
Topp