Så spennende!!Da ruger jeg også![]()
Når får du teste?? Henger bare noen dager bak meg og de andre 2 da??Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende!!Da ruger jeg også![]()
Når får du teste?? Henger bare noen dager bak meg og de andre 2 da??Har testdato (blodprøve) 4. desember, det tilsvarer 15 dpo. Pleier å være 14 dpo, men det er jo en søndag. Så jeg er ikke så langt bak dere neiSå spennende!!Når får du teste?? Henger bare noen dager bak meg og de andre 2 da??
Er så vanskelig å tenke på noe annet uansett. Jeg har fått en svak strek 9 eller 10 dpo alle gangene det har festet seg, men det er jo veldig individuelt.Åå, håper sånn det sitter hos deg! Syns 10dpo egentlig er en fin dag å starte å teste, i hvert fall for deg som har testet positiv før rundt 9-10! Du må sende en oppdatering når du begynnerHar testdato (blodprøve) 4. desember, det tilsvarer 15 dpo. Pleier å være 14 dpo, men det er jo en søndag. Så jeg er ikke så langt bak dere neiJeg tester vanligvis første gang rundt 10 dpo. Tror deres tilnærming med å vente er veldig lur. Jeg liker tydeligvis å torturere meg selv ved å holde på håpet en stund hvis første test er negativ
Er så vanskelig å tenke på noe annet uansett. Jeg har fått en svak strek 9 eller 10 dpo alle gangene det har festet seg, men det er jo veldig individuelt.
Blir snart gal av å kjenne etter hele tidenVet det er for tidlig, men: flere som graver etter symptomer her? @Frk.Fryd85 og @Månen , kjenner dere noe? Jeg aner et ørlite håp her med oppblåsthet og kvalme på dpo 9.. Grusomt tidlig, men!
Så symptomjakten er jaggu i gang ja. Ble helt stresset i går, for jeg blødde litt. Og har en del mensmurringer. Pluss en rar «verk» i korsryggen. Ulikt de andre gangen jeg har vært gravid, så tenker ikke på så mye annet akkurat nå. Heldigvis har vi masse planer i helgen, så håper mandagen kommer fort 
Så flott! Håper virkelig det går veien for deg!Da ruger jeg også![]()
Hurra!Da ruger jeg også![]()

Kan flyttes til ruger står med stimulering bkno 5891872 men har forandra nick testdag 6/12Nå er det snart oktober hvilket betyr at det snart er novemberVeldig tidlig, men hadde lyst å lage gruppe. Håper vi ses her inne etter hvert (eller, aller helst håper jeg at dere blir gravide før november) og at alle gjøre noe godt for seg selv i mellomtiden
Legg inn info som følgende:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett
I ventemodus
Marf91 - 32 år - barn 2, 1 barn naturlig - porsgrunn - forsøk nr 1. - Menopur og fyremadel, - oppstart ca 26.11. Innsett trolig rundt 8.12.
HappyMom86 - 37 - B3, nr1 med ny mann - St.Olavs - FER#2 - Cyclogest - innsett ca uke 47
Janneckee - 29 - B2 - St.olavs - FER#4 - Cyclogest - innsett ca uke 47
Trønderen1998 - 25 - B1 - St. Olavs - FER#1 av IVF#1- Primolut, Letrozol og Lutinus
Trj85 - 37/38 - b2 men med annen mann - st olav - FER#1 av icsi/tesa #1 - usikker på medisin
I hormonmodus
Frk_HA - 37 - B1 - Rikshospitalet - IVF2, innsett #5 - Progynova -innsett uke 45/46
Bkno5891872 - 37 - B2 - Hausken - ivf#2 - Menopure , fyrmadel , ovitrelle gonalpetyl . Samt prednisolon , abyl e, klexane og cyclogest - uttak uke 47
I rugemodus
Bkno9118510 - 35 år - B2, 1 barn naturlig - hausken - fer #3 av ivf #1. - cyclogest og progynova
Frk.Fryd85 - 38 år - B1 - Klinikk Hausken - FER#1 - Femar, Cyclogest - innsett uke 47/48
Månen - 34 - B1 - St Olavs - forsøk nr2 - menopur, ganirelix, Ovitrelle, gonapeptyl, cyclogest, duphaston - innsett planlagt 20/11
Statistikern - 36 - B1 - Rikshospitalet - FER#1 fra IVF#3 (9. innsett etter 5 IUI) - Naturlig syklus med cyclogest - innsett uke 47
Totalfrys
Avbrutt
Gravid
Sandwich - 35 - B1 - Porsgrunn - 1 - Letrozol under mens - naturlig syklus, eggløsning 4.11
Millyy - 35 - B2 - Forsøk nr 3 - Menopour, Otrivelle - kort protokoll, oppstart 27/10. Uttak uke 45
Aleneprøver - 37 år - B1 - Rikshospitalet - IVF #2 (etter 6 IUI) - Gonapeptyl, Menopur, Ovitrelle, Cyclogest (foreløpig plan) - uttak uke 45
Ikke gravid
Sekiro-43-B3-Livio-IVF #2 - cyclogest etter eggløsning
Daisybloom- 41 år- første barn- forsøk 1- Gonal F, Fyrmadel, Otrivelle- uttak 25.10. - innsett 30.10. (kun 1 blasto, til tross for 7 egg i uttaket).
En liten blødning kan jo være festeblødning! Håper på detBlir snart gal av å kjenne etter hele tidenSå symptomjakten er jaggu i gang ja. Ble helt stresset i går, for jeg blødde litt. Og har en del mensmurringer. Pluss en rar «verk» i korsryggen. Ulikt de andre gangen jeg har vært gravid, så tenker ikke på så mye annet akkurat nå. Heldigvis har vi masse planer i helgen, så håper mandagen kommer fort
Spennende med symptomene deres da!
Håper det! Google sier at 8DPO godt mulig kan være dagen for implantasjonEn liten blødning kan jo være festeblødning! Håper på dether kommer og går mensmurringene. Men det har jeg vanligvis også så det er ikke noe unormalt. Kjenner litt verk i korsryggen også. Føler egentlig (i dag i hvert fall) at mensen er på vei..
Men google har også masse bilder av festeblødninger, og min var en god del kraftigere enn de jeg har sett der (jepp, crazy lady som ser på sånt). Men var kun den ene gangen så langt. Føler også at mensen er rett rundt hjørnet. Krysser fingrene for at det bare er embryoene våre som graver seg godt til rette 
Jeg kommer nok over i augustgruppa om jeg fortsatt er gravid om noen dager, tør ikke helt enda..Hva skjer videre med oss fra denne gruppen, er går vi bare videre til vanlige termingrupper og oppdaterer litt her også når man føler for det?
Haha!! Jeg er helt likedan, har sjekket bilder av festeblødninger jeg også! Så da er vi to crazy ladyerHåper det! Google sier at 8DPO godt mulig kan være dagen for implantasjonMen google har også masse bilder av festeblødninger, og min var en god del kraftigere enn de jeg har sett der (jepp, crazy lady som ser på sånt). Men var kun den ene gangen så langt. Føler også at mensen er rett rundt hjørnet. Krysser fingrene for at det bare er embryoene våre som graver seg godt til rette
![]()
Samme herJeg kommer nok over i augustgruppa om jeg fortsatt er gravid om noen dager, tør ikke helt enda..
Men synes det er hyggelig å kunne holde på litt oppdateringer her, føler jo at dere er gjengen min!
Haha, hadde en mineliten brunt blod 6 dpo selv, men det har jeg hatt flere ganger nå på progynova, også før innsett.. Huff, hater dette håpet som tennes, ender som oftest ikke bra.Haha!! Jeg er helt likedan, har sjekket bilder av festeblødninger jeg også! Så da er vi to crazy ladyerkjenner meg litt svak i dag og det er godt mulig det skal testes imorgen. Men har ikke lyst å ødelegge humøret mitt med en negativ test heller. Ææhh koffor skal dagene gå så treige da? Haha googla ista og mensmurringer er visst helt vanlige før en evt positiv test
Det er så kjedelig å få litt håp for å så få det knust i tusen biter! Føler du at noe er annerledes fra de forrige innsettene?Haha, hadde en mineliten brunt blod 6 dpo selv, men det har jeg hatt flere ganger nå på progynova, også før innsett.. Huff, hater dette håpet som tennes, ender som oftest ikke bra.
Det lurte jeg også påHva skjer videre med oss fra denne gruppen, er går vi bare videre til vanlige termingrupper og oppdaterer litt her også når man føler for det?
Nja, de innsettene har vært litt forskjellig. Første følte jeg at jeg kjente masse murringer, andre fikk jeg ett håp fordi jeg ikke kjente noeDet er så kjedelig å få litt håp for å så få det knust i tusen biter! Føler du at noe er annerledes fra de forrige innsettene?
Jeg har begge gangene som endte i kjemisk hatt nattesvette som symptom fra dpo10.. jeg har vært kald de siste nettene til tross for stressdrømmer, med jammen våkna jeg supervarm og klissvåt av svette nå! Ble tent et lite håp her også nå![]()
Herregud, gratulerer!!Da gikk startskuddet for testing her
Mannen spurte så fint, når vi satt og spiste frokost. Jeg har sagt at han kan få bestemme alt han vil, for det er et veldig spesielt forsøk for oss - siden vi var brukt sæddonor.
Så på ganske utvannet urin, 10DPO kl 10, dukket denne opp:
Vis vedlegget 420515
Har du kjent noen symptomer denne gangen??