November 2023

Så spennende!!:D:Heartred Når får du teste?? Henger bare noen dager bak meg og de andre 2 da??
Har testdato (blodprøve) 4. desember, det tilsvarer 15 dpo. Pleier å være 14 dpo, men det er jo en søndag. Så jeg er ikke så langt bak dere nei :) Jeg tester vanligvis første gang rundt 10 dpo. Tror deres tilnærming med å vente er veldig lur. Jeg liker tydeligvis å torturere meg selv ved å holde på håpet en stund hvis første test er negativ :wacky: Er så vanskelig å tenke på noe annet uansett. Jeg har fått en svak strek 9 eller 10 dpo alle gangene det har festet seg, men det er jo veldig individuelt.

Har testdato (blodprøve) 4. desember, det tilsvarer 15 dpo. Pleier å være 14 dpo, men det er jo en søndag. Så jeg er ikke så langt bak dere nei :) Jeg tester vanligvis første gang rundt 10 dpo. Tror deres tilnærming med å vente er veldig lur. Jeg liker tydeligvis å torturere meg selv ved å holde på håpet en stund hvis første test er negativ :wacky: Er så vanskelig å tenke på noe annet uansett. Jeg har fått en svak strek 9 eller 10 dpo alle gangene det har festet seg, men det er jo veldig individuelt.
Åå, håper sånn det sitter hos deg! Syns 10dpo egentlig er en fin dag å starte å teste, i hvert fall for deg som har testet positiv før rundt 9-10! Du må sende en oppdatering når du begynner :p Det er så spennende å følge med på alle her!

Vet det er for tidlig, men: flere som graver etter symptomer her? @Frk.Fryd85 og @Månen , kjenner dere noe? Jeg aner et ørlite håp her med oppblåsthet og kvalme på dpo 9.. Grusomt tidlig, men!
Blir snart gal av å kjenne etter hele tiden :wacky: Så symptomjakten er jaggu i gang ja. Ble helt stresset i går, for jeg blødde litt. Og har en del mensmurringer. Pluss en rar «verk» i korsryggen. Ulikt de andre gangen jeg har vært gravid, så tenker ikke på så mye annet akkurat nå. Heldigvis har vi masse planer i helgen, så håper mandagen kommer fort :Heartred
Spennende med symptomene deres da!

Hva skjer videre med oss fra denne gruppen, er går vi bare videre til vanlige termingrupper og oppdaterer litt her også når man føler for det?

Nå er det snart oktober hvilket betyr at det snart er november ;) Veldig tidlig, men hadde lyst å lage gruppe. Håper vi ses her inne etter hvert (eller, aller helst håper jeg at dere blir gravide før november) og at alle gjøre noe godt for seg selv i mellomtiden ❤️

Legg inn info som følgende:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett

I ventemodus

Marf91 - 32 år - barn 2, 1 barn naturlig - porsgrunn - forsøk nr 1. - Menopur og fyremadel, - oppstart ca 26.11. Innsett trolig rundt 8.12.

HappyMom86 - 37 - B3, nr1 med ny mann - St.Olavs - FER#2 - Cyclogest - innsett ca uke 47

Janneckee - 29 - B2 - St.olavs - FER#4 - Cyclogest - innsett ca uke 47

Trønderen1998 - 25 - B1 - St. Olavs - FER#1 av IVF#1- Primolut, Letrozol og Lutinus

Trj85 - 37/38 - b2 men med annen mann - st olav - FER#1 av icsi/tesa #1 - usikker på medisin

I hormonmodus

Frk_HA - 37 - B1 - Rikshospitalet - IVF2, innsett #5 - Progynova -innsett uke 45/46

Bkno5891872 - 37 - B2 - Hausken - ivf#2 - Menopure , fyrmadel , ovitrelle gonalpetyl . Samt prednisolon , abyl e, klexane og cyclogest - uttak uke 47

I rugemodus

Bkno9118510 - 35 år - B2, 1 barn naturlig - hausken - fer #3 av ivf #1. - cyclogest og progynova

Frk.Fryd85 - 38 år - B1 - Klinikk Hausken - FER#1 - Femar, Cyclogest - innsett uke 47/48

Månen - 34 - B1 - St Olavs - forsøk nr2 - menopur, ganirelix, Ovitrelle, gonapeptyl, cyclogest, duphaston - innsett planlagt 20/11

Statistikern - 36 - B1 - Rikshospitalet - FER#1 fra IVF#3 (9. innsett etter 5 IUI) - Naturlig syklus med cyclogest - innsett uke 47

Totalfrys

Avbrutt

Gravid

Sandwich - 35 - B1 - Porsgrunn - 1 - Letrozol under mens - naturlig syklus, eggløsning 4.11

Millyy - 35 - B2 - Forsøk nr 3 - Menopour, Otrivelle - kort protokoll, oppstart 27/10. Uttak uke 45

Aleneprøver - 37 år - B1 - Rikshospitalet - IVF #2 (etter 6 IUI) - Gonapeptyl, Menopur, Ovitrelle, Cyclogest (foreløpig plan) - uttak uke 45

Ikke gravid

Sekiro-43-B3-Livio-IVF #2 - cyclogest etter eggløsning

Daisybloom- 41 år- første barn- forsøk 1- Gonal F, Fyrmadel, Otrivelle- uttak 25.10. - innsett 30.10. (kun 1 blasto, til tross for 7 egg i uttaket).
Kan flyttes til ruger står med stimulering bkno 5891872 men har forandra nick testdag 6/12

Blir snart gal av å kjenne etter hele tiden :wacky: Så symptomjakten er jaggu i gang ja. Ble helt stresset i går, for jeg blødde litt. Og har en del mensmurringer. Pluss en rar «verk» i korsryggen. Ulikt de andre gangen jeg har vært gravid, så tenker ikke på så mye annet akkurat nå. Heldigvis har vi masse planer i helgen, så håper mandagen kommer fort :Heartred
Spennende med symptomene deres da!
En liten blødning kan jo være festeblødning! Håper på det :D her kommer og går mensmurringene. Men det har jeg vanligvis også så det er ikke noe unormalt. Kjenner litt verk i korsryggen også. Føler egentlig (i dag i hvert fall) at mensen er på vei..

En liten blødning kan jo være festeblødning! Håper på det :D her kommer og går mensmurringene. Men det har jeg vanligvis også så det er ikke noe unormalt. Kjenner litt verk i korsryggen også. Føler egentlig (i dag i hvert fall) at mensen er på vei..
Håper det! Google sier at 8DPO godt mulig kan være dagen for implantasjon :smiley-ashamed005 Men google har også masse bilder av festeblødninger, og min var en god del kraftigere enn de jeg har sett der (jepp, crazy lady som ser på sånt). Men var kun den ene gangen så langt. Føler også at mensen er rett rundt hjørnet. Krysser fingrene for at det bare er embryoene våre som graver seg godt til rette :Heartred

Hva skjer videre med oss fra denne gruppen, er går vi bare videre til vanlige termingrupper og oppdaterer litt her også når man føler for det?
Jeg kommer nok over i augustgruppa om jeg fortsatt er gravid om noen dager, tør ikke helt enda..

Men synes det er hyggelig å kunne holde på litt oppdateringer her, føler jo at dere er gjengen min!

Håper det! Google sier at 8DPO godt mulig kan være dagen for implantasjon :smiley-ashamed005 Men google har også masse bilder av festeblødninger, og min var en god del kraftigere enn de jeg har sett der (jepp, crazy lady som ser på sånt). Men var kun den ene gangen så langt. Føler også at mensen er rett rundt hjørnet. Krysser fingrene for at det bare er embryoene våre som graver seg godt til rette :Heartred
Haha!! Jeg er helt likedan, har sjekket bilder av festeblødninger jeg også! Så da er vi to crazy ladyer :p kjenner meg litt svak i dag og det er godt mulig det skal testes imorgen. Men har ikke lyst å ødelegge humøret mitt med en negativ test heller. Ææhh koffor skal dagene gå så treige da? Haha googla ista og mensmurringer er visst helt vanlige før en evt positiv test

Haha!! Jeg er helt likedan, har sjekket bilder av festeblødninger jeg også! Så da er vi to crazy ladyer :p kjenner meg litt svak i dag og det er godt mulig det skal testes imorgen. Men har ikke lyst å ødelegge humøret mitt med en negativ test heller. Ææhh koffor skal dagene gå så treige da? Haha googla ista og mensmurringer er visst helt vanlige før en evt positiv test
Haha, hadde en mineliten brunt blod 6 dpo selv, men det har jeg hatt flere ganger nå på progynova, også før innsett.. Huff, hater dette håpet som tennes, ender som oftest ikke bra.

Haha, hadde en mineliten brunt blod 6 dpo selv, men det har jeg hatt flere ganger nå på progynova, også før innsett.. Huff, hater dette håpet som tennes, ender som oftest ikke bra.
Det er så kjedelig å få litt håp for å så få det knust i tusen biter! Føler du at noe er annerledes fra de forrige innsettene?
Jeg har begge gangene som endte i kjemisk hatt nattesvette som symptom fra dpo10.. jeg har vært kald de siste nettene til tross for stressdrømmer, med jammen våkna jeg supervarm og klissvåt av svette nå! Ble tent et lite håp her også nå :p

Er man gravid, så går man over i termingrupper. Denne gruppa kommer til å dabbe av og så tar desember over og etter den januar osv. Jeg har vært mindre aktiv i ventetid mellom forsøk, men er jo flere som er mer aktive og henger litt her og der på forumet alt etter hvilken situasjon de er i og hvilke forumgrupper som passer.

Det er så kjedelig å få litt håp for å så få det knust i tusen biter! Føler du at noe er annerledes fra de forrige innsettene?
Jeg har begge gangene som endte i kjemisk hatt nattesvette som symptom fra dpo10.. jeg har vært kald de siste nettene til tross for stressdrømmer, med jammen våkna jeg supervarm og klissvåt av svette nå! Ble tent et lite håp her også nå :p
Nja, de innsettene har vært litt forskjellig. Første følte jeg at jeg kjente masse murringer, andre fikk jeg ett håp fordi jeg ikke kjente noe:P Forskjellen nå er to dager med skikkelig kvalme, men i dag var det ingenting igjen, så har mistet håpet igjen. Kjenner at det stikker litt i brystvortene, men det er sikkert progynova. Hadde en skikkelig god følelse i går, men nå er jeg usikker:/ Nå vel begynne å forberede meg på blank test også:/

Da gikk startskuddet for testing her :wideyed:
Mannen spurte så fint, når vi satt og spiste frokost. Jeg har sagt at han kan få bestemme alt han vil, for det er et veldig spesielt forsøk for oss - siden vi var brukt sæddonor.

Så på ganske utvannet urin, 10DPO kl 10, dukket denne opp:

IMG_6456.jpeg

Back
Topp