Ja hva gjør jeg på. Hørt på musikk stort sett hele dagen mens jeg har rydde litt og brette litt klær.Det er stille på babyverden, hva gjør dere på folkens?![]()
Musikk er terapi for meg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja hva gjør jeg på. Hørt på musikk stort sett hele dagen mens jeg har rydde litt og brette litt klær.Det er stille på babyverden, hva gjør dere på folkens?![]()
Hvordan gikk det med overnattingen?Jeg har sovi og slappa av idag. Nå er vi hos farmor og skal spise middag før vi forhåpentligvis får med jentungen hjem igjen XD
Gikk greit, litt sånn bråk om kvelden osv, men hu sov til 9:30 idag så tror det gikk tåelig okHvordan gikk det med overnattingen?![]()
Lurer på om unga her noen gang kommer til å sove så lengeGikk greit, litt sånn bråk om kvelden osv, men hu sov til 9:30 idag så tror det gikk tåelig ok![]()
Ja ikke sant. Hu er veldig god. Sover lenge og lar oss sove så fremt hu ikke må på doLurer på om unga her noen gang kommer til å sove så lengeFor en luksus
![]()
Vår kan sove til 10 hunLurer på om unga her noen gang kommer til å sove så lengeFor en luksus
![]()
men igjen kan hun våkne 6 å daDet skjer aldri herVår kan sove til 10 hunmen igjen kan hun våkne 6 å da
Herlig!Jentungen slukna som ett lys istad![]()
Jaja, bedre kl 7 enn kl 4 om nattenDet skjer aldri herVåkner tidlig uansett.

Yngste våkna mellom 4 og 5 i lang, lang tidJaja, bedre kl 7 enn kl 4 om natten![]()

HerregudYngste våkna mellom 4 og 5 i lang, lang tid![]()

Hodepine er så grusomt vondt..Hodepine idag. Jentungen har satt seg til rette i midten av senga vår og koser seg med iPaden sin.