November-skravling

Søndag. Alt av sengetøy er tatt av og skal vaskes. Så var det at sette på nytt da . Bare kjøre på og begynne. Men det er deilig når det er gjort

Vel hjemme etter kurs og julebord helg er jeg nå i full jule-modus. Bestiller noen julegaver på nett, noen på klikk og hent, planlegger en feriedag til uka, trolig torsdag pgs jobb - oppgaver , selv om onsdag hadde passet meg bedre så jeg skal se hva jeg får til. Men da blir det shopping, kslenderpakking og ordning. Plukke opp klikk og hent, og handle noe mer.

Fort i svingene her når jeg vel starter. Seng er skiftet på og jeg har støvsuget rommene. 1 vask er hengt til tørk en er i gang. Nå er det at starte på middag

Da har ungene i det minste valgt bilder etter skole-fotograferingen. Det var rimelig dårlige bilder å velge mellom. Mange, men lite aktuelle, så det var sånn sett greit. Eldste har så mye gjenskinn i brillene at det utelater en del, mellomste er ikke fornøyd med hvordan fletten hennes ligger men det er ikke fotografen sin feil. Yngste er bare ikke fornøyd med det ene og det andre.

(Og svært mange på skolen har klaget så det blir annen fotograf neste år og de som vil kunne få tatt nye bilder. Håper vi kan få gitt innspill til ungdomsskolen om å bytte tilbake til annen fotograf også for å ikke klare å se at man nesten ikke der øynene hans pgs gjenskinn av blitzen er jo ikke helt bra)

Back
Topp