November-skravling

God morgen. Ny uke. Ja vi teller ned dagene til juleferie. Idag telte vi at det er 1 måned til juleferien starter.
Mellomste skal ta vaksine på skolen imorgen. På onsdag er det avslutning på fotball for jenta og torsdag skal vi på utvikling samtale med minste. Er litt spent og høre hvordan han takler en klasse fra 17 elever til 27:( han sier selv at det er mye lyder i klassen og peker spesielt ut 3 gutter som lager en del bråk i klassen.
Har du sett på Loops? Til inni ørene, for å dempe litt lyder

Vi å skal være hjemme kun oss 3. Har enormt julestemning og gleder meg :)
Vi blir oss fem.
Svigermor kommer en tur et par uker før jul, men feirer jul hjemme/jobber sånn turnus at det ikke passer. Tror det er første gang det er to år på rad hun ikke er her i jula, pleid å være annenhver.

Vi får besøk av mine foreldre og min bror med familie 25.12 da, det er bursdagen til yngste. Da har vi mange til middag, det er kjekt. Men selve julekvelden er vi oss fem

Det blir kjekt det.

21 skole dager igjen sier jenta :)
Vi gleder oss veldig til juleferien. Vi skal være hjemme ikke ha besøk.
Men slappe av og kose oss
Her blir vi borte mesteparten av julen. Jeg og mini reiser først så kommer mannen og størstemann noen dager etter, rolige dager blir det nok ikke men mye familie og vennetid

-5 her i dag. Alle juleforberedelser er ferdig. Fikk tilbake prøvesvarene mine, helt frisk for kreft:smiley-bounce022Datter er levert i bhg og jeg har en del ærender, men spørs om jeg kommer meg ut, tror jeg holder på å utvikle lungebetennelse

-5 her i dag. Alle juleforberedelser er ferdig. Fikk tilbake prøvesvarene mine, helt frisk for kreft:smiley-bounce022Datter er levert i bhg og jeg har en del ærender, men spørs om jeg kommer meg ut, tror jeg holder på å utvikle lungebetennelse
Så bra!!!! (kreftprøvene altså, ikke lungebetennelsen)

Var -8 hos oss i morges, kalde greier. et varer bre i dag, i morgen kommer plussgradene og regnvæet, men nå har det vært tørt og kaldt lenge, det er jo barfrost og skøyteis

Her teller vi ned til jul, så til vinterferie, påskeferie og sommerferie :bag: skolen og det sociale ikke helt på top
*Vi startet i august med "Bare 189 skoledager igjen og dere har jo 5 avspasseringsdager, så egentlig bare 184, så er hele ungdomsskolen over!"

Har heldigvis ikke holdt tellinga hver dag, det har gått bedre, dvs for øyeblikket ikke mobbing i flere uker, men jam, nedtelling til ferier er jenvlig vanlig.

Men det gjør jo jeg på jobb også, uten at et skyldes at jeg ikke har det greit her, men jeg har et regneark som har nedtelligen til juleferien, sommerferien etc, og forsåvidt til jeg blir70, men må vel oppjustere forventet å jobbe til 72-73-74 før pensjonsalder. Det er abre det at ejg liker nedtellinger.

Back
Topp