IKM UKE 48❤️

Viola1 - 26 - B2 - PP 5 - EL 18/11 - IKM 3/12

Krysser alt jeg har for at det klaffer denne måneden :Heartred

Må visst sette i gang pinnetissing i morgen tidlig allerede, men tror den er litt vel ivrig for jeg tipper el søndag eller mandag…
5E407B02-3161-4340-A60C-F4727B660EEF.png

Sendt mannen av gårde på reise i natt, så kom positiv el test og maksimal på monitor nå i dag selvfølgelig. Da blir det vel EL i morgen, så får vi bare håpe det holdt med siste aksjelegging i går, men mister jo litt trua :confused:

Sendt mannen av gårde på reise i natt, så kom positiv el test og maksimal på monitor nå i dag selvfølgelig. Da blir det vel EL i morgen, så får vi bare håpe det holdt med siste aksjelegging i går, men mister jo litt trua :confused:
Det kan gå helt fint, har faktisk lest at det beste tidspunktet for å legge aksjer er 1-2 dager før EL. Så gode sjanser vil jeg tro dere fortsatt har da ☺️

Må visst sette i gang pinnetissing i morgen tidlig allerede, men tror den er litt vel ivrig for jeg tipper el søndag eller mandag…Vis vedlegget 419360
Her er jeg i gang med pinnetissing, men tror EL kommer mest sannsynlig i helga her og (men usikker da den har vært veldig variabel i det siste). Kommer den som vanlig er det fare for at vi får samme dag ☺️

Ingen action her enda... Easy@home: 0,11
Babyplan: 0,09
1000036251.jpg

Her er jeg i gang med pinnetissing, men tror EL kommer mest sannsynlig i helga her og (men usikker da den har vært veldig variabel i det siste). Kommer den som vanlig er det fare for at vi får samme dag ☺️
Å spennende !<3 Nå ser det ut til at mannen blir hjemme til hvertfall onsdag så da burde det gå med forsøk.. åååå så fint det hadde vært å kunne starte advent med to streker som holdt seg der !!

Å spennende !<3 Nå ser det ut til at mannen blir hjemme til hvertfall onsdag så da burde det gå med forsøk.. åååå så fint det hadde vært å kunne starte advent med to streker som holdt seg der !!
Haha samme her! Han reiser vekk torsdag og fredag her. Skal din avgårde i lenger periode?? Ååå ja dét hadde vært en fantastisk advents/julegave det!! :love017

Tusen takk :joyful:
Tar med avtalen om at alle her inne skal få positive tester og terminspirer:Heartblue:dummy::dummy1::Heartpink
Nå blir fyller vi terminforumene til bristepunktet:happy093.
Jaaaa!!! Jeg signerer avtalen her inne også jeg hihi, positiv test og terminspire here we go!!! :Heartpink:Heartblue:love2:binkybaby:color:hug007:hello2 august er jo tomt fortsatt, her må vi gjøre en innsats, ta ansvar si haha :p

Jaaaa!!! Jeg signerer avtalen her inne også jeg hihi, positiv test og terminspire here we go!!! :Heartpink:Heartblue:love2:binkybaby:color:hug007:hello2 august er jo tomt fortsatt, her må vi gjøre en innsats, ta ansvar si haha :p
Jippi :woot:
Ja, både må vi hive oss rundt her å få litt liv i august forumet:smiley-bounce016

Ja, fordelen er at kroppen din raskt har klart å ordne opp og vist at den kan bli gravid. Klarer selvsagt ikke å tenke det samme om meg selv. :hilarious: Blir det noe ligging? Mannen vil ikke ta i meg med ildtang når jeg er syk, men nå har jeg blitt såpass mye bedre at jeg håper han er med på noen runder snart. :hilarious: Føler at EL er her innen en uke!
Han tar meg om jeg har mensen han haha, men da vil jeg helst gjøre det i dusjen . For etter at jeg tok ut spiralen , blør jeg ut av en annen skrekkfilm haha …det som er ille nå er at han jobber ti min unna denne uka , men jeg er jo bare cd7 og pleier å få el ca cd17 og da er han sikkert langt pokker i vold . Så da får han finne på noe . Har jo alltid el Tir eller ons torsdag . Og det har funka dårlig med sex en dag før . Må ha på topp dagen og dagen etter .

haha
Trodde jeg var cd 7 , men svippa innom premom og der var jeg cd8 :hilarious: Utrolig hvor godt jeg slapper av før tisse uka . Tenker å vente til jeg er cd12 -13 før jeg svir av tester …

Tenker jeg slenger meg med her! Har alle symptomer på EL, men foreløpig negative tester (og da mener jeg TESTER i hyppig flertall)....

RABLE89 - 34 - B4 - EL 14/11? - IKM 26-27/11

Han tar meg om jeg har mensen han haha, men da vil jeg helst gjøre det i dusjen . For etter at jeg tok ut spiralen , blør jeg ut av en annen skrekkfilm haha …det som er ille nå er at han jobber ti min unna denne uka , men jeg er jo bare cd7 og pleier å få el ca cd17 og da er han sikkert langt pokker i vold . Så da får han finne på noe . Har jo alltid el Tir eller ons torsdag . Og det har funka dårlig med sex en dag før . Må ha på topp dagen og dagen etter .
Nå skjønte jeg ikke... Om det er ti minutter unna gjør det vel ingenting? :hilarious: Du mente kanskje ti mil? Ellers har dere jo DEN luksusen! :hilarious:

Han her bryr seg heller ikke om mensen, men han orker ikke å bli smitta. Og jeg ser den. Greit at én av oss er i form når ungene må underholdes, bringes og hentes.:hilarious:

Nå skjønte jeg ikke... Om det er ti minutter unna gjør det vel ingenting? :hilarious: Du mente kanskje ti mil? Ellers har dere jo DEN luksusen! :hilarious:

Han her bryr seg heller ikke om mensen, men han orker ikke å bli smitta. Og jeg ser den. Greit at én av oss er i form når ungene må underholdes, bringes og hentes.:hilarious:
:bag: nå som han jobber noen dager tett borti veien her så har ikke jeg eggløsning . Så for min del kunne han jobba i Kina denna uka :nailbiting: det er typisk at han jobber dobbelt skift natt dag og langt borte når jeg har el .

Neida, her er han ikke redd for smitte . Den er jo i samme hus likevel . Men er han selv syk , så kan man ikke ta på han for han får 41 + i feber ett døgn . Så best han holder seg frisk :dance011

Back
Topp