Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig!Hei på dere. Er i 47 grupps, men melder meg inn her siden jeg ikke aner når hverken EL eller ikm er
Gardshulder - 36 - B2 - PP5 etter MA - EL? -ikm 26/11-1/12?
Det kan gå helt fint, har faktisk lest at det beste tidspunktet for å legge aksjer er 1-2 dager før EL. Så gode sjanser vil jeg tro dere fortsatt har daSendt mannen av gårde på reise i natt, så kom positiv el test og maksimal på monitor nå i dag selvfølgelig. Da blir det vel EL i morgen, så får vi bare håpe det holdt med siste aksjelegging i går, men mister jo litt trua![]()
Her er jeg i gang med pinnetissing, men tror EL kommer mest sannsynlig i helga her og (men usikker da den har vært veldig variabel i det siste). Kommer den som vanlig er det fare for at vi får samme dagMå visst sette i gang pinnetissing i morgen tidlig allerede, men tror den er litt vel ivrig for jeg tipper el søndag eller mandag…Vis vedlegget 419360
Å spennende !<3 Nå ser det ut til at mannen blir hjemme til hvertfall onsdag så da burde det gå med forsøk.. åååå så fint det hadde vært å kunne starte advent med to streker som holdt seg der !!Her er jeg i gang med pinnetissing, men tror EL kommer mest sannsynlig i helga her og (men usikker da den har vært veldig variabel i det siste). Kommer den som vanlig er det fare for at vi får samme dag![]()
Veldig likt som her
Tusen takkSå koselig!Velkommen velkommen hihi

Haha samme her! Han reiser vekk torsdag og fredag her. Skal din avgårde i lenger periode?? Ååå ja dét hadde vært en fantastisk advents/julegave det!!Å spennende !<3 Nå ser det ut til at mannen blir hjemme til hvertfall onsdag så da burde det gå med forsøk.. åååå så fint det hadde vært å kunne starte advent med to streker som holdt seg der !!

Jaaaa!!! Jeg signerer avtalen her inne også jeg hihi, positiv test og terminspire here we go!!!Tusen takk
Tar med avtalen om at alle her inne skal få positive tester og terminspirer
Nå blir fyller vi terminforumene til bristepunktet![]()

august er jo tomt fortsatt, her må vi gjøre en innsats, ta ansvar si haha JippiJaaaa!!! Jeg signerer avtalen her inne også jeg hihi, positiv test og terminspire here we go!!!august er jo tomt fortsatt, her må vi gjøre en innsats, ta ansvar si haha
![]()

Han tar meg om jeg har mensen han haha, men da vil jeg helst gjøre det i dusjen . For etter at jeg tok ut spiralen , blør jeg ut av en annen skrekkfilm haha …det som er ille nå er at han jobber ti min unna denne uka , men jeg er jo bare cd7 og pleier å få el ca cd17 og da er han sikkert langt pokker i vold . Så da får han finne på noe . Har jo alltid el Tir eller ons torsdag . Og det har funka dårlig med sex en dag før . Må ha på topp dagen og dagen etter .Ja, fordelen er at kroppen din raskt har klart å ordne opp og vist at den kan bli gravid. Klarer selvsagt ikke å tenke det samme om meg selv.Blir det noe ligging? Mannen vil ikke ta i meg med ildtang når jeg er syk, men nå har jeg blitt såpass mye bedre at jeg håper han er med på noen runder snart.
Føler at EL er her innen en uke!
Haha ja nå må vi ta ansvar og slutte å skape oss med tulle spirerJaaaa!!! Jeg signerer avtalen her inne også jeg hihi, positiv test og terminspire here we go!!!august er jo tomt fortsatt, her må vi gjøre en innsats, ta ansvar si haha
![]()

Utrolig hvor godt jeg slapper av før tisse uka . Tenker å vente til jeg er cd12 -13 før jeg svir av tester …Nå skjønte jeg ikke... Om det er ti minutter unna gjør det vel ingenting?Han tar meg om jeg har mensen han haha, men da vil jeg helst gjøre det i dusjen . For etter at jeg tok ut spiralen , blør jeg ut av en annen skrekkfilm haha …det som er ille nå er at han jobber ti min unna denne uka , men jeg er jo bare cd7 og pleier å få el ca cd17 og da er han sikkert langt pokker i vold . Så da får han finne på noe . Har jo alltid el Tir eller ons torsdag . Og det har funka dårlig med sex en dag før . Må ha på topp dagen og dagen etter .
Du mente kanskje ti mil? Ellers har dere jo DEN luksusen! 

Nå skjønte jeg ikke... Om det er ti minutter unna gjør det vel ingenting?Du mente kanskje ti mil? Ellers har dere jo DEN luksusen!
Han her bryr seg heller ikke om mensen, men han orker ikke å bli smitta. Og jeg ser den. Greit at én av oss er i form når ungene må underholdes, bringes og hentes.![]()
nå som han jobber noen dager tett borti veien her så har ikke jeg eggløsning . Så for min del kunne han jobba i Kina denna uka
det er typisk at han jobber dobbelt skift natt dag og langt borte når jeg har el .