Vektøkning

16+0 i dag. 2 kg opp. Spiser nok litt mer enn normalt og ikke vært plaget med kvalme. Forrige svangerskap hadde jeg gått opp 5 kg ved samme tidspunkt.

Jeg er 17+0 i dag og har fortsatt bare gått opp 2 kg. Jeg ser at magen vokser, og brystene og. At det bare har økt med 2 kg skjønner jeg ikke. Jeg kan ikke se at jeg har tatt av meg noe sted, bare økt..

Jeg er 17+0 i dag og har fortsatt bare gått opp 2 kg. Jeg ser at magen vokser, og brystene og. At det bare har økt med 2 kg skjønner jeg ikke. Jeg kan ikke se at jeg har tatt av meg noe sted, bare økt..

Samme her, 17+0 og gått opp 2 kg. Men synes selv jeg ser ut som jeg har gått opp mye mer.. Føler meg tjukk..

17+5 og har gått opp 4 kg. De første 9 ukene gikk jeg ikke opp noe. Føler meg ikke helt komfortable med vektøkningen. Samtidig veide jeg lite da jeg ble gravid, men det er også trivselsvekten min. Er lenge siden jeg har veid det jeg veier nå, og mer skal det bli :dead: Føler mye på at det med vekt er vanskelig for meg.

Formen er heldigvis litt bedre nå, så jeg prøver å gå minimum 30 minutt per dag nå. Men må fortsatt spise lite og ofte for å ikke bli veldig kvalm. Håper det hjelper seg framover nå.

Back
Topp