Tias dagbok ⏳️ Gravid med andremann ☀️

Ja, jeg og fikk sterkere test på kvelden enn om morgenen med første, så heldigvis litt forberedt på det :D Oi, ja,ikke mye nytteverdi i de tidligtestene :hilarious: Kan jo like gjerne brune vanlig ser jeg. Hørt rykter om at babyplan har tapt seg litt siden sist jeg var prøver, kanskje det stemmer. Men den var hvertfall sterkere enn make sure sine.

Får håpe på fin stigning ikveld :Heartred Tipper jeg går over til å teste annenhver dag. Syns strektolkning er slitsomt for psyken :smiley-ashamed004
Følte at makesure var 100 ganger bedre enn babyplan i alle fall, så jo så tydelig forskjell fra ovitrelle-strek og babystrek også med dem :smiley-ashamed004

Det høres ut som en god plan! Da vil det være enklere å se stigningen også:Heartpink

Følte at makesure var 100 ganger bedre enn babyplan i alle fall, så jo så tydelig forskjell fra ovitrelle-strek og babystrek også med dem :smiley-ashamed004

Det høres ut som en god plan! Da vil det være enklere å se stigningen også:Heartpink
Det er jo bra! Hadde visst kjøpt en ny pakke med make sure, så blir å teste ut med dem tenker jeg :)

Symptomene er på plass føler jeg da. Småuggen, veldig kveldstrøtt og kaffe smaker bare ikke like godt som det pleier :smiley-ashamed004 Ikke der at jeg ikke orker å drikke det enda, men antar jeg kommer dit snart nok. Så basert på symptomer så har jeg troa :)

Klarte ikke å sove lenge i dag, naturlig nok, så nå er morgenens test tatt. Den var ikke noe sterkere enn i går, men det forventet jeg strengt tatt ikke. Håper den ikveld har klart å øke litt.
Vis vedlegget 418712
Merker jeg skulle hatt noen flere babyplan tidligtester liggende.. De jeg testet med i starten sist svangerskap, så make sure testene blir så svake i forhold. Det er de uansett egentlig, men egget kan ha festet seg senere denne gangen enn sist, så prøver å ikke lese noe i det. Menmen, det er økning jeg ønsker meg, får jeg det er jeg storfornøyd :Heartred :angelic:
Ååh. Kom inn i juli gruppa med meg :Heartred

Det er jo bra! Hadde visst kjøpt en ny pakke med make sure, så blir å teste ut med dem tenker jeg :)

Symptomene er på plass føler jeg da. Småuggen, veldig kveldstrøtt og kaffe smaker bare ikke like godt som det pleier :smiley-ashamed004 Ikke der at jeg ikke orker å drikke det enda, men antar jeg kommer dit snart nok. Så basert på symptomer så har jeg troa :)
Lover bra det :Heartpink :Heartpink
Jeg drakk iskaffe daglig frem til uken etter positiv test, da orket jeg ikke tanken engang:hilarious: Håper du slipper unna den verste kvalmen da:Heartpink

Lover bra det :Heartpink :Heartpink
Jeg drakk iskaffe daglig frem til uken etter positiv test, da orket jeg ikke tanken engang:hilarious: Håper du slipper unna den verste kvalmen da:Heartpink
Er det ikke rart? Sånn var jeg sist og, kaffen røk raskt, takla ikke smaken. Var og veldig lett for meg å droppe alkohol, orka ikke tanken på det en gang, bare lukta var fæl :smiley-ashamed004 Bra kroppen passer på.

Det håper jeg og :smiley-angelic001

Hadde vært så hyggelig å havne i samme termingruppe, men blir og hyggelig å følge hverandre her :Heartred Håper du får en liten augustbaby, det er jo en superfin måned å ha termin i :Heartred

Jaa, jeg håper på fin form. Veldig spent på åssen denne graviditeten blir, forbereder for det verste, men håper på det beste :Heartred
Det blir hyggelig å følge hverandre her også ja, du må oppdatere om hvordan det går med deg! ❤️ Takk, det blir noen spennende uker fremover nå, jeg er SÅ klar for å begynne å prøve igjen, den MÅ bare sitte nå ☺️❤️

Krysser fingrene for det!! Hvordan var det i din forrige? ❤️

Det blir hyggelig å følge hverandre her også ja, du må oppdatere om hvordan det går med deg! ❤️ Takk, det blir noen spennende uker fremover nå, jeg er SÅ klar for å begynne å prøve igjen, den MÅ bare sitte nå ☺️❤️

Krysser fingrene for det!! Hvordan var det i din forrige? ❤️
Jeg er litt dagbokmenneske. Har lagret dagboka fra første graviditet, syns det er hyggelig å ha. Så forsvinner nok ikke så lett fra dagbokverden :angelic:

Ja, nå må gullegget og terminspira komme ja, det hadde vært veldig fint :Heartred:Heartred

Var mye dårlig. Så forberedt på at det kan bli sånn igjen :smiley-ashamed004

13 DPO/4+1
Da fikk jeg bekreftelsen jeg håpet på med fin økning fra i går og veldig tydelig strek :Heartred
20231106_171202.jpg

Fortsatt helt uvirkelig!

Symptomer per nå: veldig trøtt om ettermiddagen, og egentlig enda. Kvalmebølge i dag midt på dagen, heldigvis kortvarig. Litt småuggen forøvrig. Jeg føler meg ganske gravid :Heartred

Last edited:
13 DPO/4+1
Da fikk jeg bekreftelsen jeg håpet på med fin økning fra i går og veldig tydelig strek :Heartred
Vis vedlegget 418769

Fortsatt helt uvirkelig!

Symptomer per nå: veldig trøtt om ettermiddagen, og egentlig enda. Kvalmebølge i dag midt på dagen, heldigvis kortvarig. Litt småuggen forøvrig. Jeg føler meg ganske gravid :Heartred
Det det var en flott økning :love7

13 DPO/4+1
Vis vedlegget 418769

Fortsatt helt uvirkelig!

Gratulerer :love7

13 DPO/4+1
Vis vedlegget 418769

Fortsatt helt uvirkelig!

Jippi! Fin stigning :Heartred

Gratulerer så mye med spiren :talk017 :love7 :love7:love017:cool05:gen014:dance011:dance018:love7:Heartblue:Heartred:Heartpink

13 DPO/4+1
Vis vedlegget 418769

Fortsatt helt uvirkelig!

Gratulerer så mye :love7

Back
Topp