Tias dagbok ⏳️ Gravid med andremann ☀️

Screenshot_20231105_182821_Premom.jpg

Fortsatt positiv! :Heartred :Heartred Skjønner ikke hvorfor premom har begynt å telle dager i ny syklus da, merkelige greier :smiley-ashamed004

12DPO - testedag!
Skulle egentlig vente til litt senere med testingen, men ja, klarte ikke å holde meg mer og gjett hva??
Vis vedlegget 418673
Jeg var så klar for minst like lang prøving som sist, et par måneder til med andre ord. Men, altså, nå dukket denne opp :sad010 :Heartred Jeg er så takknemlig, så utrolig takknemlig :Heartred

Fargestoffet på testen var litt rart i stad, så blir en til etterpå for å være helt sikker. Men, jeg stoler litt på godfølelsen jeg har hatt. Dette må jo bare være en spire :Heartred

Vis vedlegget 418674
Herregud, så utrolig gøy!!!!! :joyful: Gratulerer :Heartbigred

Tia!!??!!?!? Hallo?!
Sitter her med tårer i øynene :hilarious: :Heartpink
Gratulerer så mye!!! :Heartpink Åh herregud så gøy, juli altså??!!
Hihi, tusen takk! Jeg er fortsatt litt i sjokk, tenk at gullegget slapp allerede nå. Jeg er så takknemlig! Kanskje jeg kan takke menskoppstrategien :hilarious:

Og tenk, da blir det en sommerbaby! Hihi, det tror jeg kan bli bra jeg :D

Hihi, ja tenk det! Blir nok veldig koselig med bare en hund i permisjonen så vi kan kose oss med trilletur :love7 Tror dette blir veldig bra! :Heartred

Vil så gjerne tisse på en pinne til nå, bare se to streker igjen. Men må nok holde igjen en time eller to til :hilarious:
Det blir veldig bra!! Kjempekoselig med rolige trilleturer med god gammel hund :love017 og i juli da! Fin måned for å starte å trille ☺️❤️ hihi så du fikk én til med dobbel strek!! Iiik, så gøy! Tenk at det gikk, på tross av sykdom og det hele!! :happy093

Det blir veldig bra!! Kjempekoselig med rolige trilleturer med god gammel hund :love017 og i juli da! Fin måned for å starte å trille ☺️❤️ hihi så du fikk én til med dobbel strek!! Iiik, så gøy! Tenk at det gikk, på tross av sykdom og det hele!! :happy093
Hihi, jo mer jeg tenker på det jo mer riktig føles det. Såklart skulle det bli baby den sommeren :Heartred Nyte en rolig sommer med seniorvoffen og nyfødt. Blir nok herlig det :Heartred

Kroppen er utrolig, alt hva den greier altså! Nå må jeg bare komme meg på jobb og få unnagjort endel oppgaver i tilfelle kvalmen plutselig kommer :angelic:

Hihi, jo mer jeg tenker på det jo mer riktig føles det. Såklart skulle det bli baby den sommeren :Heartred Nyte en rolig sommer med seniorvoffen og nyfødt. Blir nok herlig det :Heartred

Kroppen er utrolig, alt hva den greier altså! Nå må jeg bare komme meg på jobb og få unnagjort endel oppgaver i tilfelle kvalmen plutselig kommer :angelic:
Hihi det var akkurat sånn det skulle bli ❤️ skulle ønske jeg rakk å bli med deg inn i juli men ser ikke ut som jeg rekker det nå desverre når syklusen ble så lang..

Virkelig helt fantastisk er kroppen! Håper du får beholde en god form relativt lenge og får unnagjort litt på jobb ☺️❤️

Hihi, tusen takk! Jeg er fortsatt litt i sjokk, tenk at gullegget slapp allerede nå. Jeg er så takknemlig! Kanskje jeg kan takke menskoppstrategien :hilarious:

Og tenk, da blir det en sommerbaby! Hihi, det tror jeg kan bli bra jeg :D
Det skjønner jeg godt! Sommerbaby blir fint :Heartpink
Haaha kanskje det er menskoppen sin fortjeneste :love017 uansett - nå satt den!!

Hihi det var akkurat sånn det skulle bli ❤️ skulle ønske jeg rakk å bli med deg inn i juli men ser ikke ut som jeg rekker det nå desverre når syklusen ble så lang..

Virkelig helt fantastisk er kroppen! Håper du får beholde en god form relativt lenge og får unnagjort litt på jobb ☺️❤️
Hadde vært så hyggelig å havne i samme termingruppe, men blir og hyggelig å følge hverandre her :Heartred Håper du får en liten augustbaby, det er jo en superfin måned å ha termin i :Heartred

Jaa, jeg håper på fin form. Veldig spent på åssen denne graviditeten blir, forbereder for det verste, men håper på det beste :Heartred

Klarte ikke å sove lenge i dag, naturlig nok, så nå er morgenens test tatt. Den var ikke noe sterkere enn i går, men det forventet jeg strengt tatt ikke. Håper den ikveld har klart å øke litt.
Screenshot_20231106_051526_Premom.jpg

Merker jeg skulle hatt noen flere babyplan tidligtester liggende.. De jeg testet med i starten sist svangerskap, så make sure testene blir så svake i forhold. Det er de uansett egentlig, men egget kan ha festet seg senere denne gangen enn sist, så prøver å ikke lese noe i det. Menmen, det er økning jeg ønsker meg, får jeg det er jeg storfornøyd :Heartred :angelic:

Klarte ikke å sove lenge i dag, naturlig nok, så nå er morgenens test tatt. Den var ikke noe sterkere enn i går, men det forventet jeg strengt tatt ikke. Håper den ikveld har klart å øke litt.
Vis vedlegget 418712
Merker jeg skulle hatt noen flere babyplan tidligtester liggende.. De jeg testet med i starten sist svangerskap, så make sure testene blir så svake i forhold. Det er de uansett egentlig, men egget kan ha festet seg senere denne gangen enn sist, så prøver å ikke lese noe i det. Menmen, det er økning jeg ønsker meg, får jeg det er jeg storfornøyd :Heartred :angelic:

Kan trøste deg med det at de tidligtestene nå er noe dårligere enn de andre, i alle fall var de det hos meg nå. Mulig de var bedre tidligere, men her er fra 11 dpo og tidligtesten er den svakeste, de tre andre er vanlige og tydeligere :angelic: :smiley-ashamed004
Selv fikk jeg og sterkere test på kveld, mulig det gjelder deg også, og ja, egget kan ha sluppet noe senere :Heartpink
IMG_7710.jpeg
Satt inn bare lite så kan du heller klikke inn, så tar det ikke så plass i dagboka di:Heartpink

Kan trøste deg med det at de tidligtestene nå er noe dårligere enn de andre, i alle fall var de det hos meg nå. Mulig de var bedre tidligere, men her er fra 11 dpo og tidligtesten er den svakeste, de tre andre er vanlige og tydeligere :angelic: :smiley-ashamed004
Selv fikk jeg og sterkere test på kveld, mulig det gjelder deg også, og ja, egget kan ha sluppet noe senere :Heartpink
Vis vedlegget 418722
Satt inn bare lite så kan du heller klikke inn, så tar det ikke så plass i dagboka di:Heartpink
Ja, jeg og fikk sterkere test på kvelden enn om morgenen med første, så heldigvis litt forberedt på det :D Oi, ja,ikke mye nytteverdi i de tidligtestene :hilarious: Kan jo like gjerne bruke vanlig ser jeg. Hørt rykter om at babyplan har tapt seg litt siden sist jeg var prøver, kanskje det stemmer. Men den var hvertfall sterkere enn make sure sine.

Får håpe på fin stigning ikveld :Heartred Tipper jeg går over til å teste annenhver dag. Syns strektolkning er slitsomt for psyken :smiley-ashamed004

Back
Topp