November-skravling

Her går det i planlegging av bursdag. Mellomste blir hele 7 år på søndag, så jeg driver å tenker på hvilke kaker jeg skal bake.
Sjokoladekake eller brownies er visst en selvfølge i følge ungene, og så må jeg prøve å finne noe fettfattig å lage siden mamma nylig opererte bort galleblæren.
Og så kunne jeg tenkt meg å lage noe nytt, synes det er gøy å finne nye, gode kaker :happy:
Noen som har noen forslag her kanskje? :)
Er mulighet å lage lettere versjon av ostekake, med lightprodukt til filadelfia f eks og sukkerfri geletopp. Har laget det tidligere og synes det var like godt som vanlig ostekake :D

God kveld, og god november!

Jeg går inn i november som en gift kvinne. Så det er jo gøy. Denne måneden har jeg, brodern og eldstedatteren bursdag. Så er det plutselig jul. Hjelp så fort tiden går...!

God kveld, og god november!

Jeg går inn i november som en gift kvinne. Så det er jo gøy. Denne måneden har jeg, brodern og eldstedatteren bursdag. Så er det plutselig jul. Hjelp så fort tiden går...!
Gratulerer

Innholdsrik måned dette for dere da

Hja regnes som mye fett da ? Fløte og vaniljekrem er jo ikke fettfritt akkurat
Spørs hva man har oppå. Jeg bruker vanligvis ikke verken krem eller vaniljekrem oppå min, men lemoncurd. Den utgår nå den også da, siden det er så mye smør i men :hilarious:
Spørs om det blir kjedelig topping uten noen av delene, så kommer nok til å gå for noe annet. Med mindre jeg kommer over noe annet alternativ å toppe den med :)

Spørs hva man har oppå. Jeg bruker vanligvis ikke verken krem eller vaniljekrem oppå min, men lemoncurd. Den utgår nå den også da, siden det er så mye smør i men :hilarious:
Spørs om det blir kjedelig topping uten noen av delene, så kommer nok til å gå for noe annet. Med mindre jeg kommer over noe annet alternativ å toppe den med :)
Å, jeg har aldri hørt om noe annet enn krem og vaniljekrem. Før frukt og bær selvsagt.

I dag hadde jeg tenkt meg på kontoret igjen etter å ha vært syk et par dager og hatt hjemmekontor i går, men så har jeg sykt barn da i dag, så sånn går nå åpenbart denne uka.

Gratulerer

Innholdsrik måned dette for dere da

Takk! Jepp. Skal feire bursdagen min i Trondheim, så det blir vel bra! :) Usikker på hva brodern skal få i år

I dag hadde jeg tenkt meg på kontoret igjen etter å ha vært syk et par dager og hatt hjemmekontor i går, men så har jeg sykt barn da i dag, så sånn går nå åpenbart denne uka.

Så kjedelig, god bedring til lille!

November ja, endelig! Måneden jeg kam begynne pynte Til jul:)
Mannen kjøpte julebrus på glass til meg da jeg var litt trist og lei, matsipangriser er kjøpt inn men ligger i esken å venter til des.
2 julemarked vebter i nov også, gleder meg, første er Liseberg med mannen, kengubsrnet og kjæresten❤️

Ellers sa jeg opp jobben min for ett par uker siden og siden jeg ikke har lang oppsigelsestid så får jeg mye tid hjemme før jul:)

Back
Topp